Echt enurm hoorquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn..
Digicam --> Flitser uitzetten -> eventueel op zwart/wit zetten --> piccies maken --> uploaden op je computer --> in een fotoshopprogramma (in mijn geval jasc paint shop pro) uitsnijden tot een vierkant, eventueel wat dingen retoucheren --> in een animatieprogramma (animation shop) bewerken tot een 60 bij 60 pixels icoontjequote:Op woensdag 6 april 2005 12:09 schreef Blubberzwijn het volgende:
hee hoe maken jullie allemaal van die flitsende plaatjes enzo?
merci beaucoup.. binnenkort maar eens wat gaan knutselenquote:Op woensdag 6 april 2005 12:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Digicam --> Flitser uitzetten -> eventueel op zwart/wit zetten --> piccies maken --> uploaden op je computer --> in een fotoshopprogramma (in mijn geval jasc paint shop pro) uitsnijden tot een vierkant, eventueel wat dingen retoucheren --> in een animatieprogramma (animation shop) bewerken tot een 60 bij 60 pixels icoontje
Hoiquote:
Oh jee, heb je een Limburger aan de spreekwoordelijke haak geslagen?quote:Op woensdag 6 april 2005 14:47 schreef Ryan_R het volgende:
Middag allemaal. Net effe naar de woonboulevard geweest. Nu effe niksen en vanavond 2 uurtjes werken. En vanaf vrijdag een paar dagen naar Hulst toe.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2005 14:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee, heb je een Limburger aan de spreekwoordelijke haak geslagen?
et goat wel.. en ik reed door rood omdat ik haast had.. er zat zo'n kutvrachtwagen voor me die heeeeel langzaam reed, en hij was rood en ik ging zo heel gluiperig dicht erop achter em aanquote:Op woensdag 6 april 2005 14:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
HoiHoe is het met jou??
En vrijdag vrij?! Wat leuk!! Een láng weekend!
.....en dat jij door rood rijdt!!
!
En als hij nou wel gestopt was voor oranje, had jij er dan op gezeten?quote:Op woensdag 6 april 2005 15:10 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
et goat wel.. en ik reed door rood omdat ik haast had.. er zat zo'n kutvrachtwagen voor me die heeeeel langzaam reed, en hij was rood en ik ging zo heel gluiperig dicht erop achter em aan
welneeeequote:Op woensdag 6 april 2005 15:15 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En als hij nou wel gestopt was voor oranje, had jij er dan op gezeten?
En dat is voor jou dan een leuk uitzicht? Ken heel Blubberzwijn niet, dus het zou kunnenquote:Op woensdag 6 april 2005 15:38 schreef Waxxer het volgende:Wat lief, ik heb een hekel aan bumperklevers, maar ik wil jou wel eens zien Blub, dat ik zeg maar rijd en dan kijk ik in de spiegel en dan zie ik jou zo:
achter het stuur zitten!
nouja ik kijk zowiezo altijd zo:quote:Op woensdag 6 april 2005 16:12 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
En dat is voor jou dan een leuk uitzicht? Ken heel Blubberzwijn niet, dus het zou kunnen![]()
verder niet bang dat ie dan meteen komt binnenrijden![]()
quote:
We gaan binnenkort naar de Red & Blue.. en we gaan weer een keer in R'dam stappen soon met een klein groepjequote:Op woensdag 6 april 2005 20:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja zeker wel!En met jou??
Al wat ontspannender enzo?
(Ja ik dacht hierboven, ik projecteer mezelf wel als bezeikslachtoffer na de post van CB, vandaar)
Vandaag weinig gedaan, net terug van een vergadering. Maar moet een beetje oppassen dat ik niet ga leven als Onslow uit Schone Schijn....
Maarrr verder ja, z'n gangetje eigenlijk, en gisteren wilde ik vroeg gaan slapen, maar belandde in een discussie in ONZ die bijzonder boeiend was, en waarna ik heb besloten dat ik erg blij ben met dit leuke clubje
Is er weer een meet binnenkort?? Ik MOET iig heeeeeeellll binnenkort even die minimeet van een paar wk terug herkansen.
Haha zoiets had ik dus ook. Ik dacht vandaag echt dat het dinsdag was.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
waarom gaat de tijd zo sneeheeel
En dat is erg?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha zoiets had ik dus ook. Ik dacht vandaag echt dat het dinsdag was.![]()
IK had een maandag gevoel..quote:Op woensdag 6 april 2005 20:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Neuh eigenlijk niet, maar ik had vandaag gewoon een dinsdaggevoel.
Het is morgen al weer donderdagquote:Op woensdag 6 april 2005 21:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
ow.. da's fucked. Dan heb je ook een "later weekend"-gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |