SPAM!!! SPAM!!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:23 schreef BadBadPresident het volgende:
[afbeelding]
Showed toekomstige nieuwe avatar..
net snel eventjes gefixed![]()
Een nieuwe vlam heb ik (nog) nietquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij en je nieuwe vlam?
[..]
Een babbelzieke cameravrouw valt gelukkig ook zonder montage weg te werken.
je stapt in de auto, rijdt heen, rijdt terug... sjeeeez wat moet jij een moeite doen hequote:Op dinsdag 5 april 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo. En weer thuis.
3 hele minuten rijden... en meneer wil opgehaald worden.
En dan ook nog miepen als ik te laat kom en hij ff moet wachten
Jullie zijn ook zo aardig voor elkaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:57 schreef Ang3l het volgende:
Zo. En weer thuis.
3 hele minuten rijden... en meneer wil opgehaald worden.
En dan ook nog miepen als ik te laat kom en hij ff moet wachten
En toch post je hier?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:11 schreef Great_Expectations het volgende:
Grmbl.. Ik heb een auto aangereden en m'n ADSL ligt eruit door een storing.
.
Ik heb langs spirituele weg verbinding gemaakt met internet. Het gaat, maar snel is het niet.quote:
Tegen de tijd dat ik m'n schoenen weer aan heb is ie verdorie al bijna hierquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:01 schreef petre86 het volgende:
[..]
je stapt in de auto, rijdt heen, rijdt terug... sjeeeez wat moet jij een moeite doen he
je wordt al moe als je het leest!![]()
Niet gek. Da's wel een mooi pakkie voor een vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind dat de meiden van ons team in hed Kandi stijl moeten
[afbeelding]
Je kunt natuurlijk ook autorijden zonder schoenen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik m'n schoenen weer aan heb is ie verdorie al bijna hier
*Ang3l in auto ziet zitten met konijnensloffen, roze ochtendjas en krulspelden in*quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook autorijden zonder schoenen.Scheelt je weer vetertijd.
Ik had ook niet gezegd dat het prettig zou zijn, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen dat doen. Dan heb je wel een goed pedaalgevoel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:30 schreef creno het volgende:
ik heb ooit eens auto gereden op mijn sokken, das nie fijn
Gemaakt van Fuzz?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Ang3l in auto ziet zitten met konijnensloffen, roze ochtendjas en krulspelden in*.
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn.quote:
Misschien is ie uitgegroeid/vetgemest tot een Vlaamse reus en/of heeft Ang3l kleine voeten?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn..
Nee, ik doe niks. Jij begon met konijnensloffen...quote:
dat werd tijdquote:Op woensdag 6 april 2005 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
heheh ik ben klaar met huiswerk maken
Ik was er ook nog hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 00:19 schreef creno het volgende:
ik wilde al bijna een dialoog met mezelf aan gaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |