Niet gek. Da's wel een mooi pakkie voor een vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2005 23:22 schreef Ang3l het volgende:
En ik vind dat de meiden van ons team in hed Kandi stijl moeten
[afbeelding]
Je kunt natuurlijk ook autorijden zonder schoenen.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik m'n schoenen weer aan heb is ie verdorie al bijna hier
*Ang3l in auto ziet zitten met konijnensloffen, roze ochtendjas en krulspelden in*quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook autorijden zonder schoenen.Scheelt je weer vetertijd.
Ik had ook niet gezegd dat het prettig zou zijn, maar ik heb wel eens gehoord dat mensen dat doen. Dan heb je wel een goed pedaalgevoel.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:30 schreef creno het volgende:
ik heb ooit eens auto gereden op mijn sokken, das nie fijn
Gemaakt van Fuzz?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*Ang3l in auto ziet zitten met konijnensloffen, roze ochtendjas en krulspelden in*.
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn.quote:
Misschien is ie uitgegroeid/vetgemest tot een Vlaamse reus en/of heeft Ang3l kleine voeten?quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sloffen. Meervoud. Kan nooit van Fuzz gemaakt zijn dan lijkt me. Of Fuzz moet enurm gegroeid zijn..
Nee, ik doe niks. Jij begon met konijnensloffen...quote:
dat werd tijdquote:Op woensdag 6 april 2005 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
heheh ik ben klaar met huiswerk maken
Ik was er ook nog hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 00:19 schreef creno het volgende:
ik wilde al bijna een dialoog met mezelf aan gaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |