Naja, is goed hoorquote:Op maandag 4 april 2005 22:27 schreef DePresident het volgende:Door jou had ik de laatste post en zou ik een nieuw topic moeten openen! Dacht het toch niet
Boeiend. Je zegt het zelf, tis een vrouw!quote:
Dan is het maar goed dat jij geen hond hebtquote:Op maandag 4 april 2005 22:28 schreef DePresident het volgende:
Ik haat dieren trouwens... ik zou ze nooit uitlaten
Klik op m'n naam en lachquote:Op maandag 4 april 2005 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, is goed hoorals jij er eentje had geopend, was die bij voorbaat al op slot gemikt omdat jij het bent volgens mij
![]()
Wapper klinkt nichterigquote:Dóór mij ook nogUh-uh-uh-uhuh, ik ben soooowwwn valse nicht he, oooohhhh uh-uh-uhuh!!
Ik had eigenlijk Wapper moeten heten ipv Waxxer, maar dat leek me te veel op een hamburger
Ik had tot gister een hond, maar die heb ik per ongeluk gewurgd omdat ie bleef blaffenquote:Op maandag 4 april 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij geen hond hebtik zou 'm meteen bij je weg laten halen
![]()
Maar de vrouw in kwestie zou ik in het gezicht stompen, en ik wil wel braaf te boek staan als mijn antecedenten (zeg ik dat goed?quote:Op maandag 4 april 2005 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boeiend. Je zegt het zelf, tis een vrouw!
Heette hij Paulus Johannes II??quote:Op maandag 4 april 2005 22:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik had tot gister een hond, maar die heb ik per ongeluk gewurgd omdat ie bleef blaffen![]()
trek dan ook eerst een panty aan!quote:Op maandag 4 april 2005 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar de vrouw in kwestie zou ik in het gezicht stompen, en ik wil wel braaf te boek staan als mijn antecedenten (zeg ik dat goed?) worden nagetrokken.
Ik heb een hoofdquote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek dan ook eerst een panty aan!
over je kop dan he!
nooit meer kwispelen....quote:Op maandag 4 april 2005 22:37 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je zo'n vies goor stinkend oud beest. Het is maar goed dat ie dood is.
whaha, stond de trein hier ztil dan?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een hoofden ik héb helemaal geen panty's
en er moet meer worden gejaagd in Wijhe zodat de trein niet meer zo lang stil hoeft te staan als ik erin zit
(maar dan met die voetjes eronder)
Waarom heet jij badbadpresident?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef BadBadPresident het volgende:
ik was net naar Assault on Precinct 13, met een heel stel vrienden. Het was een toffe film, eindelijk een actie-film zonder een overmaat aan cliche's!
Kwispelen en schooien jaquote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nooit meer kwispelen....nooit meer op schoot springen
nooit meer blij keffen als jij thuiskomt
nooit meer likken omdat hij je lief vindt
![]()
precies!quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hoer.
over panties gesproken, de secetarresse in de film Assault on Precinct 13 kroop lekker door het glas, door het vuur en schuurde lekker langs de muur. Maar haar pantie bleef intact, geen enkele ladder te bekennen..ik vind het knap. GEEF MIJ OOK ZO'N PANTIEquote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek dan ook eerst een panty aan!
over je kop dan he!
* wizje geeft Wax een klapquote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je wéét toch wel dat machinisten niet bepaald van de hygiëne zijn?
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipureequote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
whaha, stond de trein hier ztil dan?
vast een hertje
U riep?quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hoer.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
precies!
zegt um maar goed de waarheid.. laat je gevoelens de vrije loop! lucht op he?
komop! gooooi het er allemaal uit!
en als je dan klaar bent... tssssjakkaaaaa!!!
VOEL die positieve energie je lichaam invloeien.. laat het toe..
goed zo![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipuree
de hond van een mond is schoner dan die van de mensquote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Kwispelen en schooien ja
Keffen is irritant
Likken is goor, met die bakcillen-bek
En het stinkt
ik ben jou evil wederhelft?quote:
De ouwe krijgt een hoger cijfer op imdb dan de nieuwe.quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef BadBadPresident het volgende:
ik was net naar Assault on Precinct 13, met een heel stel vrienden. Het was een toffe film, eindelijk een actie-film zonder een overmaat aan cliche's!
NIET WAARquote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
de hond van een mond is schoner dan die van de mens
dus jij met je baKcillenbek... pfff pot-ketel etc.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizje geeft Wax een klap
Niet plagen joh
keffen schijn je al te doenquote:Op maandag 4 april 2005 22:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
NIET WAAR
Mijn bek is 1000 maal schoner.
Ik ga mezelf likken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
ik ben jou evil wederhelft?![]()
neenee, ik had hem zo bedacht met de amerikaanse verkiezingen. ik dacht bij mezelf..hm bush wat een badbadpresident. en toen brandde er bij mij een lichie![]()
ook geen bambisex meer dus?quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipuree
Uhm ... eigenlijk is de hele film cliché want het is een remake van een oude John Carpenter film, maar dat terzijdequote:
uhm nee lama..quote:Op maandag 4 april 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, jij had je erotische woordenwaterval óók kunnen beperken tot het woord prostituéals je de mannelijke vorm zo schijft
hm nee hoor, ik weet niet eens wie jij bentquote:Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef DePresident het volgende:
[..]ik dacht eerst dat je een badbadkloon was om mij te provoceren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |