??? Zijn al me links verneukt of zoquote:Op maandag 4 april 2005 00:26 schreef petre86 het volgende:
link doet het niet btw
maar nee dat was een bedrijf dat dat deed bij de buren.. echt stoer werk
Je linkjes zijn raar. Als ik de link aanklik, dan doet ie niks, maar staat het adres wel boven in een nieuw IE-scherm, als ik dan de link aanklik en op enter druk, dan doet ie het wel...quote:Op maandag 4 april 2005 00:27 schreef Cazman het volgende:
[..]
??? Zijn al me links verneukt of zo.
'Tis zeker vet werk. Ik doe het zelf ook wel eens als het de tijd ervoor is. Na me hoveniersopleiding ga ik de klimcursussen doen
Volgens mij heb je hepatitisquote:Op maandag 4 april 2005 00:29 schreef DePresident het volgende:
Tralalalalala
Ik heb vandaag zooooo'n mooie roze schoenen gezien! Ik dacht echt ! Tjeeeeeeeh! Maar jah.... ze matchen niet bij mijn outfit van prada. Ohhh en de sfeerverlichting in die winkel! Superrr! Ik ben helemaal hoteldebotel van die mooie kerstlampjes die er nog altijd hangen. *wave*
yay. Zie je dat ze wel werken!!!quote:Op maandag 4 april 2005 00:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Je linkjes zijn raar. Als ik de link aanklik, dan doet ie niks, maar staat het adres wel boven in een nieuw IE-scherm, als ik dan de link aanklik en op enter druk, dan doet ie het wel...
Nee, althans niet hierquote:Op maandag 4 april 2005 00:34 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Heb je al veel complimentjes gevangen?
Dag lekker dingquote:Op maandag 4 april 2005 00:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee, althans niet hier. Het valt best wel tegen..
nee dan was het 11100110011100100111000010101100010010011000011010110001000quote:
Iz cool danquote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef petre86 het volgende:
tja als je geen originele titel weet te bedenken.. en het topic is ineens vol.. moet je toch wat he
Ja prima hoor weinig te klagenquote:Op maandag 4 april 2005 00:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles chill hier, wel bored. Hoest ie daar in A'veen?
okquote:Op maandag 4 april 2005 00:53 schreef DePresident het volgende:
Ik ga hier voorlopig ff niet meer posten![]()
Hier ook weinig nieuws, althans wat niet relevant is om hier te vertellen..quote:Op maandag 4 april 2005 00:53 schreef Manias het volgende:
[..]
Ja prima hoor weinig te klagenWeinig nieuws ook wel
jewelquote:Op maandag 4 april 2005 00:53 schreef DePresident het volgende:
Ik ga hier voorlopig ff niet meer posten![]()
BOE!quote:Op maandag 4 april 2005 01:51 schreef DePresident het volgende:
[..]
Toch maar weer wel i.d.d.
Ik SCHROK ff van iets.
heheh jij bent ook liefquote:Op maandag 4 april 2005 02:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij bent lief!
jij ook weer blijen dat was compliment nr 2?!
..TT..
nou ik duik mijn bed in...quote:Tralalalalala
Ik heb vandaag zooooo'n mooie roze schoenen gezien! Ik dacht echt ! Tjeeeeeeeh! Maar jah.... ze matchen niet bij mijn outfit van prada. Ohhh en de sfeerverlichting in die winkel! Superrr! Ik ben helemaal hoteldebotel van die mooie kerstlampjes die er nog altijd hangen. *wave*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |