Naja, is goed hoorquote:Op maandag 4 april 2005 22:27 schreef DePresident het volgende:Door jou had ik de laatste post en zou ik een nieuw topic moeten openen! Dacht het toch niet
Boeiend. Je zegt het zelf, tis een vrouw!quote:
Dan is het maar goed dat jij geen hond hebtquote:Op maandag 4 april 2005 22:28 schreef DePresident het volgende:
Ik haat dieren trouwens... ik zou ze nooit uitlaten
Klik op m'n naam en lachquote:Op maandag 4 april 2005 22:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Naja, is goed hoorals jij er eentje had geopend, was die bij voorbaat al op slot gemikt omdat jij het bent volgens mij
![]()
Wapper klinkt nichterigquote:Dóór mij ook nogUh-uh-uh-uhuh, ik ben soooowwwn valse nicht he, oooohhhh uh-uh-uhuh!!
Ik had eigenlijk Wapper moeten heten ipv Waxxer, maar dat leek me te veel op een hamburger
Ik had tot gister een hond, maar die heb ik per ongeluk gewurgd omdat ie bleef blaffenquote:Op maandag 4 april 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat jij geen hond hebtik zou 'm meteen bij je weg laten halen
![]()
Maar de vrouw in kwestie zou ik in het gezicht stompen, en ik wil wel braaf te boek staan als mijn antecedenten (zeg ik dat goed?quote:Op maandag 4 april 2005 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Boeiend. Je zegt het zelf, tis een vrouw!
Heette hij Paulus Johannes II??quote:Op maandag 4 april 2005 22:33 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik had tot gister een hond, maar die heb ik per ongeluk gewurgd omdat ie bleef blaffen![]()
trek dan ook eerst een panty aan!quote:Op maandag 4 april 2005 22:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar de vrouw in kwestie zou ik in het gezicht stompen, en ik wil wel braaf te boek staan als mijn antecedenten (zeg ik dat goed?) worden nagetrokken.
Ik heb een hoofdquote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek dan ook eerst een panty aan!
over je kop dan he!
nooit meer kwispelen....quote:Op maandag 4 april 2005 22:37 schreef DePresident het volgende:
[..]
Je zo'n vies goor stinkend oud beest. Het is maar goed dat ie dood is.
whaha, stond de trein hier ztil dan?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb een hoofden ik héb helemaal geen panty's
en er moet meer worden gejaagd in Wijhe zodat de trein niet meer zo lang stil hoeft te staan als ik erin zit
(maar dan met die voetjes eronder)
Waarom heet jij badbadpresident?quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef BadBadPresident het volgende:
ik was net naar Assault on Precinct 13, met een heel stel vrienden. Het was een toffe film, eindelijk een actie-film zonder een overmaat aan cliche's!
Kwispelen en schooien jaquote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
nooit meer kwispelen....nooit meer op schoot springen
nooit meer blij keffen als jij thuiskomt
nooit meer likken omdat hij je lief vindt
![]()
precies!quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hoer.
over panties gesproken, de secetarresse in de film Assault on Precinct 13 kroop lekker door het glas, door het vuur en schuurde lekker langs de muur. Maar haar pantie bleef intact, geen enkele ladder te bekennen..ik vind het knap. GEEF MIJ OOK ZO'N PANTIEquote:Op maandag 4 april 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
trek dan ook eerst een panty aan!
over je kop dan he!
* wizje geeft Wax een klapquote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je wéét toch wel dat machinisten niet bepaald van de hygiëne zijn?
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipureequote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
whaha, stond de trein hier ztil dan?
vast een hertje
U riep?quote:Op maandag 4 april 2005 22:41 schreef wizarddragon het volgende:
Hoer.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef petre86 het volgende:
[..]
precies!
zegt um maar goed de waarheid.. laat je gevoelens de vrije loop! lucht op he?
komop! gooooi het er allemaal uit!
en als je dan klaar bent... tssssjakkaaaaa!!!
VOEL die positieve energie je lichaam invloeien.. laat het toe..
goed zo![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipuree
de hond van een mond is schoner dan die van de mensquote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef DePresident het volgende:
[..]
Kwispelen en schooien ja
Keffen is irritant
Likken is goor, met die bakcillen-bek
En het stinkt
ik ben jou evil wederhelft?quote:
De ouwe krijgt een hoger cijfer op imdb dan de nieuwe.quote:Op maandag 4 april 2005 22:40 schreef BadBadPresident het volgende:
ik was net naar Assault on Precinct 13, met een heel stel vrienden. Het was een toffe film, eindelijk een actie-film zonder een overmaat aan cliche's!
NIET WAARquote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef petre86 het volgende:
[..]
de hond van een mond is schoner dan die van de mens
dus jij met je baKcillenbek... pfff pot-ketel etc.
quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
* wizje geeft Wax een klap
Niet plagen joh
keffen schijn je al te doenquote:Op maandag 4 april 2005 22:46 schreef DePresident het volgende:
[..]
NIET WAAR
Mijn bek is 1000 maal schoner.
Ik ga mezelf likken![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 22:45 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
ik ben jou evil wederhelft?![]()
neenee, ik had hem zo bedacht met de amerikaanse verkiezingen. ik dacht bij mezelf..hm bush wat een badbadpresident. en toen brandde er bij mij een lichie![]()
ook geen bambisex meer dus?quote:Op maandag 4 april 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dat hertje van jou is nu behoorlijke bambipuree
Uhm ... eigenlijk is de hele film cliché want het is een remake van een oude John Carpenter film, maar dat terzijdequote:
uhm nee lama..quote:Op maandag 4 april 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, jij had je erotische woordenwaterval óók kunnen beperken tot het woord prostituéals je de mannelijke vorm zo schijft
hm nee hoor, ik weet niet eens wie jij bentquote:Op maandag 4 april 2005 22:47 schreef DePresident het volgende:
[..]ik dacht eerst dat je een badbadkloon was om mij te provoceren
Nee, dat beest heeft geleerd dat je nooit moet palen bij het spoorquote:
Ben je een lekker WIJF dan?quote:Op maandag 4 april 2005 22:51 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
hm nee hoor, ik weet niet eens wie jij bent. Neucken?
![]()
Alles een keer geprobeerd hebben watjequote:
quote:Op maandag 4 april 2005 22:55 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
whatever you want me to be........![]()
![]()
Ik denk dat menig stoere vent van pijn in elkaar krimpt als ie bereden wordtquote:Op maandag 4 april 2005 22:59 schreef DePresident het volgende:
[..]
NEE. Als je geen watje wil zijn, dan moet je je vooral niet in je aars laten berijden
quote:Op maandag 4 april 2005 23:00 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
Nu jij nog met een lekker wijf?
Omdat een aars niet is gemaakt voor een pik.quote:Op maandag 4 april 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat menig stoere vent van pijn in elkaar krimpt als ie bereden wordt
quote:Op maandag 4 april 2005 23:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat menig stoere vent van pijn in elkaar krimpt als ie bereden wordt
ja ik moet nog even bidden, he vlarpquote:
you never know untill you try itquote:Op maandag 4 april 2005 23:03 schreef DePresident het volgende:
[..]
Omdat een aars niet is gemaakt voor een pik.![]()
Schapenuecke!quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef BadBadPresident het volgende:
[..]
boéééééééééééééééééééééééééééé![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja ik moet nog even bidden, he vlarp![]()
quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Jongens, ik ben echt aan het eind van m'n Latijn
Tot morgen, dan ben ik weer frisch als nooit tevorenslaap lekker!
Ik ga ook wel 's op m'n knietjes voor het slapen gaan... maar ik wist niet dat dat bidden heettequote:Op maandag 4 april 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
[..]noem je het bidden ??
of lig je echt op je knieën?
Op je knietjes.. hop!!quote:Op maandag 4 april 2005 23:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
ja ik moet nog even bidden, he vlarp![]()
nee hoor tot jezus gristusquote:Op maandag 4 april 2005 23:05 schreef petre86 het volgende:
[..]noem je het bidden ??
of lig je echt op je knieën?
Truste wax!quote:Op maandag 4 april 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, moet ik nu ook bidden?? Die geest van de paus gaat volgens mij linea recta naar mijn woonadres
Naja, ik knikkebol reeds
quote:Op maandag 4 april 2005 23:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja, moet ik nu ook bidden?? Die geest van de paus gaat volgens mij linea recta naar mijn woonadres
Naja, ik knikkebol reeds
quote:Op maandag 4 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww....niet huilen!! Morgen ben ik zo fris als een hoer....eehhh.... hoennnnnntje!
![]()
Eerst koud douchen, dan een gloeiende kool onder je scrotum leggen en dan wordt het....... steamyyyyy............quote:Op maandag 4 april 2005 23:12 schreef petre86 het volgende:
whaha..
ow ik heb morgen de eerste keer bij de sportschool! oeh! eng he
wil gelijk wel de sauna uitproberen.. geen idee hoe dat werkt..
quote:Op maandag 4 april 2005 23:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaawww....niet huilen!! Morgen ben ik zo fris als een hoer....eehhh.... hoennnnnntje!
![]()
whaaaat??quote:Op maandag 4 april 2005 23:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerst koud douchen, dan een gloeiende kool onder je scrotum leggen en dan wordt het....... steamyyyyy............
Als ik zo terugkom, rond 00:00/00:30... dan ben jij gewoon nog wakkerquote:Op maandag 4 april 2005 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
[afbeelding]
Prrrrrrrrrrrrrrrr.....................
Gewoon een gespierde kerel vragen of ie dat effe voor je wil doenquote:Op maandag 4 april 2005 23:12 schreef petre86 het volgende:
whaha..
ow ik heb morgen de eerste keer bij de sportschool! oeh! eng he
wil gelijk wel de sauna uitproberen.. geen idee hoe dat werkt..
quote:Op maandag 4 april 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gewoon een gespierde kerel vragen of ie dat effe voor je wil doen![]()
Het enige dat me nog wakker kan krijgen zijn moderne communicatiemiddelen en de deurbelquote:Op maandag 4 april 2005 23:17 schreef DePresident het volgende:
[..]
Als ik zo terugkom, rond 00:00/00:30... dan ben jij gewoon nog wakker![]()
MIETJE!![]()
HOERquote:Op maandag 4 april 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het enige dat me nog wakker kan krijgen zijn moderne communicatiemiddelen en de deurbel![]()
en sms?quote:Op maandag 4 april 2005 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het enige dat me nog wakker kan krijgen zijn moderne communicatiemiddelen en de deurbel![]()
de meeste mensen van boven de 20 vinden sms ook modernquote:
Nee echtquote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef error het volgende:
[..]
de meeste mensen van boven de 20 vinden sms ook modern
dan zulduh oewe dikkuh kop wel houwequote:Op maandag 4 april 2005 23:26 schreef DePresident het volgende:
Ik blijf toch maar. Het huis zit vol, maar chipszak gepakt die ik nu HELEMAAL ga leegvreten.
Volgens mij heb je ook niks gemistquote:Op maandag 4 april 2005 23:35 schreef creno het volgende:
pfff het gaaat weer vlot hier, ga niet terug lezen hoor
Jij eerstquote:Op maandag 4 april 2005 23:41 schreef petre86 het volgende:
oiii
ik ben nog wakker.. wat een vlote boel he hier
allemaal al suf en half in bed zeker...
foto's!!!
ik allemaal op F5 drukken.... niets... dus ik had me in de drukte vergist en ben toch maar terug gaan lezen !quote:
Wilde gok.. Roze shirtquote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef creno het volgende:
niet suf en in bed maar gezellig aan het stappen !
zoek de creno
[afbeelding]
hahahahahaa kloptquote:
Ergens achterin met iemand uit R.?quote:Op maandag 4 april 2005 23:53 schreef creno het volgende:
niet suf en in bed maar gezellig aan het stappen !
zoek de creno
[afbeelding]
Trustequote:Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Prettige avond nog iedereen, ik ga slapen![]()
nope RuitR was er niet bij die avondquote:Op maandag 4 april 2005 23:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ergens achterin met iemand uit R.?![]()
Prettige avond nog iedereen, ik ga slapen![]()
mijn eerste roze kledingstukquote:
Ik heb het nog nooit aangedurfd om een roze kledingstuk aan te schaffen, dus ik bewonder je lef. Het staat je overigens wel dat baby-roze.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
mijn eerste roze kledingstuk![]()
come on DP, reaction please![]()
Ik ben niet zo into kleding.quote:Op dinsdag 5 april 2005 00:05 schreef creno het volgende:
[..]
mijn eerste roze kledingstuk![]()
come on DP, reaction please![]()
Wat zag je dan wel niet Waxxer?quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:23 schreef Waxxer het volgende:
Maar DP!!!!!!!! Was dat dan een fata morgana wat ikzag
??
Ik weet toevallig uit een ander topic dat je 1 foto bemachtigd hadquote:
Nou, wie lekt er niet op jouquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:29 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik weet toevallig uit een ander topic dat je 1 foto bemachtigd had
Of is dit weer een nieuwe?
En wie lekt dat naar jou?![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, wie lekt er niet op joueeehhh wie lekt jou níet
ik open wel een gay.nl-profiel voor jequote:Op dinsdag 5 april 2005 01:33 schreef DePresident het volgende:
[..]niet doorsturen! niet op FOK! zetten!
Does normaal.quote:Op dinsdag 5 april 2005 01:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ik open wel een gay.nl-profiel voor je
Ik ga hier voorlopig ff niet reagerenquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
Sorry, ik moet ff reageren
DP word het je al een beetje heet onder de balletjes?
Ach gossie tochquote:Op dinsdag 5 april 2005 01:39 schreef DePresident het volgende:
[..]
Ik ga hier voorlopig ff niet reageren
En niet omdat ik het heet onder m'n balletjes heb PRINTSCREEN![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |