nee, standaard is een topicreport anoniem, omdat je er misstanden mee kunt rapporteren... Je hebt de optie om het uit te zetten, bijvoorbeeld voor V&A om aan te geven dat je artikel verkocht is. Dat kan niet anoniem.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:39 schreef Waxxer het volgende:
ik heb al een topicreport geplaatst. Wat is dat anoniem eigenlijk? Wordt nu mijn topicreport op een sms-board op Utrecht CS geplaatst??
quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:40 schreef creno het volgende:
rustig blijven ?
ik zit te wippen op mijn stoeltje !
Whehe, have fun.quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:08 schreef Waxxer het volgende:hij was al gefixed
het moet 1179 zijn
![]()
.....dan kan ons ras weer verder posten
we willquote:
Stommerd!quote:
Homo...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd!
Ik heb net met de eigenaar shirtjes zitten te bedenken voor WASHH
Die dan uitgedeeld worden, als promo materiaal.
Beetje van die suggestieve wasvoorschriften gaan 't worden
Wat nah?quote:
en daar moeten dan mensen mee rond gaan lopen...quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stommerd!
Ik heb net met de eigenaar shirtjes zitten te bedenken voor WASHH
Die dan uitgedeeld worden, als promo materiaal.
Beetje van die suggestieve wasvoorschriften gaan 't worden
zijn er die dan echt ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daar moeten dan mensen mee rond gaan lopen...
die mensen met die Gay.nl shirtjes lopen ook altijd zo gigantisch voor lul
Je icon is stuk...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
en daar moeten dan mensen mee rond gaan lopen...
die mensen met die Gay.nl shirtjes lopen ook altijd zo gigantisch voor lul
euhm laat ik het hopen van niet......gay.nl promoteam klinkt al vrij ernstigquote:Op dinsdag 5 april 2005 19:24 schreef creno het volgende:
[..]
zijn er die dan echt ?
behalve het promo-team ?
dat 20000leden feest ?quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer de fout gemaakt naar zo'n gay.nl feestje te gaan...![]()
ik dacht dat jij de hele merchendise had??????????quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:29 schreef Jerruh het volgende:
ja, die shirtjes van gay.nl zijn ranzig....
maar ja, we zien wel
Er was echt niks aan. Dankzij de drank en wat oude bekenden was het toen nog leuk...quote:Op dinsdag 5 april 2005 19:37 schreef creno het volgende:
ik heb foto's gezien van dat laatste feest
zag er gezellig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |