Ik was druk bezig met mijn anatomisch correcte mannelijke Sims!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:48 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat G_E er wel binnen 5 minuten mee zou opduiken, maar je bent 'm voor.![]()
zeker welquote:Op woensdag 6 april 2005 22:46 schreef Vlarp het volgende:
* Vlarp playing: Robbie Williams - Radio (Sam La More Thumpin' Club Dub)
Zeer okeïge remix
Tja, ik daacht: ej, gottie nouw al!?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
ej...techter.... wa denkte gai nou....
Ang3l gaat slapen... nie ik
was alles nog chill geweest bij C. ?
Markie!!!!!quote:
Damn, you are right.quote:
in deel 1166 als mr_mime al gedaanquote:Op woensdag 6 april 2005 22:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Haha die mag jij ook gaan invullen joh
trustuh dan alvastquote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef tech het volgende:
[..]
Tja, ik daacht: ej, gottie nouw al!?
Ikkes wel, howr!
Chill bij C... Effe denken... Wie!?!
Ik moet een nieuwe winkel gaan zoeken voor m'n 'aankopen'.. m'n huidige wil niet meer zoquote:Op woensdag 6 april 2005 22:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
zeker wel![]()
![]()
ben nu zelf verslaafd aan:
Usher - Caught Up (Bimbo Jones Vocal Remix)
Candee Jay - Loose This Feeling (Twyn Remix)
Double Nation - Move Your Love (Dance Nation Remix)
Shapeshifters - Back To Basics (antoine clamaran remix)
Scooter - Suavemente (Club Mix)
Bartje!!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
Markie!!!!!
ik heb inmiddels al regelmatig de naam "White Stripes" horen vallen...
hoe is t verderz?
ik stuur je wel ff een goudmijnquote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe winkel gaan zoeken voor m'n 'aankopen'.. m'n huidige wil niet meer zo
truste maartenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi maartengroetjes maarten
truste allemaal
kan ik me voorstellen...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Bartje!!
Goed....druk druk morgen onze filmdag dus moest echt veel regelen vandaag, zou blijven zijn als t achter de rug is allemaal
Ohw, wai zen d'rnoa eik noar Bobby McGee gegon. Dè waar goe binne te haowe.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
trustuh dan alvast
euhm zondagmiddag, centraal
Dat mag ik niet vertellen, de concurrentie leest hier meequote:Op woensdag 6 april 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen...
waar gaat het over?
Hee, Kartonnen Dozen, die heb ik ook. Dat vond ik een superlief boekje. Sowieso lees ik wel graag Tom Lanoye. Zijn stijl van schrijven spreekt me wel aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Zo, boek uit.
Welke nu ............
Clive Barker - Abarat
William Golding - Lord of the Flies
Anne Rice - Lasher
Joost Zwagerman - Vals Licht
Jostein Gaarder - De wereld van Sofie
So many books, so little time....
ja, dat laatste wist ik wel... koen enzoquote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Dat mag ik niet vertellen, de concurrentie leest hier mee
Maar we hebben een coole cast, met een paar ex soapies uit ONM en Goudkust dus best spannend allemaal
truste johquote:Op woensdag 6 april 2005 22:53 schreef Blubberzwijn het volgende:
hoi maartengroetjes maarten
truste allemaal
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:55 schreef Mvnl het volgende:
... iets van karakter hebben .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |