quote:Op zondag 3 april 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou dus echt nooit een schip nemen he, ik vaar me nog eens dood op zo'n ding
Autopilootquote:Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Die OP klopt niet.
[..]
Edit:
En altijd bidden op het compas.
Veel te gevaarlijk idd een moslim die niet oplet.![]()
Nou en man, lekker boeiendquote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef hicham het volgende:
Youssef update volgens mij altijd die OP.txt, dus je hoeft niet zelf nog eens het vorige topic in dat lijstje te zetten. Althans, dat was de vorige keer bij mij gedaan en bij jou staat ie dubbel erin
Anker uitgooien, klaarquote:Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Die OP klopt niet.
[..]
Edit:
En altijd bidden op het compas.
Veel te gevaarlijk idd een moslim die niet oplet.![]()
Joh, heb je twee ongelukken met dikke choppers met daarop oudere mannen meegemaakt?quote:Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Oh ja bijna vergeten te melden.
...
daarna kon ik niet veel meer doen en ben ik maar verder gereden
Vind ik dus echt een lage streek van je, die man heeft al een ongeluk gehad en alleen omdat ie chopper rijdt maak je z'n zonnebril kapot? Echt not done dusquote:Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Oh ja bijna vergeten te melden.
Ik heb nog even geassisteerd bij een motor ongeluk, was in de buurt van Doetinchem aan het rondrijden kom ik op een weg een hoop stilstaande auto's tegenmoet daar was een iets oudere man op een hele dikke chopper, die was tegen een auto aangereden en met zijn helm over de grond gegaan ik kwam net aan rijden toen het gebeurd was er waren al mensen met de man bezig, toch nog even gestopt om te kijken of ik iets kon doen
ik zag dat de motor benzine aan het lekken was dus ik riep een bijstander erbij om dat ding rechtop te zetten toen ik hem oppakte merkte ik dat hij nog liep dus ik ook gelijk maar even dodemans knop ingedrukt motor had best wat schade
ik heb zijn helm en vizier opgeraapt en later ook nog zijn zonnebril onder mijn voorwiel vandaan gehaaldwas een beetje plat O-:
daarna kon ik niet veel meer doen en ben ik maar verder gereden
quote:
Gepostquote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie post ff in het feedback topic? Ik ben te lui
Strakke actie.quote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef hicham het volgende:
Youssef update volgens mij altijd die OP.txt, dus je hoeft niet zelf nog eens het vorige topic in dat lijstje te zetten. Althans, dat was de vorige keer bij mij gedaan en bij jou staat ie dubbel erin
Idd.quote:Op zondag 3 april 2005 18:59 schreef PatrickM het volgende:
Joh, heb je twee ongelukken met dikke choppers met daarop oudere mannen meegemaakt?![]()
Bij Motoport vorige week iemand met een Z1000 gesproken.quote:
Wat een mietje.quote:Op zondag 3 april 2005 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij Motoport vorige week iemand met een Z1000 gesproken.
Leuke fiets voor ritjes in de omgeving, hij was er ook mee naar de Ardennen geweest, maar voor lange stukken verlangde hij wel weer naar zijn ZZR-1200.![]()
Verder beviel de motor wel erg goed, hij was daar voor de eerste beurt.![]()
Nou en man, lekker boeiendquote:Op zondag 3 april 2005 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit lijkt me echt superhandig, af en toe eens het handje ontspannen tijdens mn reis naar Italie straksKost maar 10 euro....
[afbeelding]
Analoogquote:Op zondag 3 april 2005 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren wel een mooie pic van de achterkant van de CR gemaakt, maar nog analoog.
Wat is de volledige motornaam + bouwjaar?quote:Op zondag 3 april 2005 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders "moet" hij ff deze gebruiken.
CB500 uit '88quote:Op zondag 3 april 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is de volledige motornaam + bouwjaar?
Als je nog eventjes achter internet zit kan je hier kijken voor die SV1000quote:
Is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 3 april 2005 19:42 schreef ondeugend het volgende:
Hey... had je niet allang weer terug moeten zijn
Internet vanaf zee ?
Goeie shit maar dan vraag ik me af waarom geen UPSD voorvork? Zou redelijk op een motor kunnen afknappen als ie geen UPSD heeft.quote:Op zondag 3 april 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je nog eventjes achter internet zit kan je hier kijken voor die SV1000
Ik kan je later nog de full size foto's geven over MSN
Kom morgen thuis als het niet mistig isquote:Op zondag 3 april 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je nog eventjes achter internet zit kan je hier kijken voor die SV1000
Ik kan je later nog de full size foto's geven over MSN
Heb de hele week al niet kunnen rijdenquote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
OWja, goeie avond![]()
Volgende week kan ik wel mee meeten, mits goed weer uiteraard, dit weekend maar een kliene 200 km gereden en niet eens lekker........![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een mietje.
quote:Op zondag 3 april 2005 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, motortje erbij voor de meetings
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/33840.jpg]afbeelding][/url]
beetje afdingen van die prijs
quote:
..searching for Youssef.. have we got connection@Hiesjam?quote:
Hoiiiiiii!quote:
Waterdichte UTP van 400 km doet wonderenquote:Op zondag 3 april 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
Hoe kan je nou internetten vanaf zee ?
Satteliet ofzo ?
Nope ligt een kabel onder het water doorquote:Op zondag 3 april 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
Hoe kan je nou internetten vanaf zee ?
Satteliet ofzo ?
quote:Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Waterdichte UTP van 400 km doet wonderen![]()
Ik ben met de CR500 naar Kockengen geweest, die dag 120 kilometer gereden waarvan 100 op de snelweg.quote:Op zondag 3 april 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
Pep,
Ik zit er zeer sterk over na te denken om ook aan de SM te gaan. Nu heb ik uiteraard al het een en ander gelezen over SM's. Een CR500 is natuurlijk dikke pret maar ik geloof niet dat het bevoordelijk is voor de CR om ook af en toe snelweg te pakken. Dat ding is gemaakt om te blazen en dat meoit je dan ook doen, dus even rustig 100 km snelweg schijnt funest te zijn. Motor wordt te warm en draaid en de soep.
MAarja wat zijn nog meer toffe sm's en betaalbaar? KTM's zijn cool enzo maar DUUR en ja 4 takt is toch beter qua onderhoud dan een 2 takt maarja 500cc 2takt is de SHIT....
Dus ja wat zijn nog meer opties...?
quote:
SM's? Leuk, maar voor korte stukken (of niet te hard rijden en dan een lange stukquote:Op zondag 3 april 2005 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Zo langzamerhand gaan die SM's in alle hoofden van de Fok! MC'ers .. en op een dag ..![]()
Supersport is en blijft mooi, maar is in deze tijd van controles uit oogpunt van staatsbegroting niet echt leuk meer... Tenslotte moet je hard rijden om er echt een kick uit te halen...quote:Ik vond crossers jarenlang ook eenuiterlijk hebben, nu ga ik er helemaal aan wennen.
Een supersport vind ik zelfs niet zo boeiend meer nu.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 19:56 schreef RB het volgende:
[..]
Kom morgen thuis als het niet mistig iskijk ik wel ff in het bewuste topic.
BvD Hicham voor de moeite![]()
Youssef lurkt nog altijd mee, die hard Fok!MC'erquote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
..searching for Youssef.. have we got connection@Hiesjam?
Model/motornaam: Honda CR500
Bouwjaar: 1986.![]()
Het kenteken tenminste.
Dat heb ik expres gedaan. Heb hem ingesteld op 1 reply per pagina, en vervolgens de juiste pagina gezocht zodat Ralf alleen de relevante info hoefde te zien en al die reacties eromheen zijn getrashedquote:
Mooi ding, maar is zo een husky nu een 2takt of 4takt..?quote:Op zondag 3 april 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Husqvarna 610 Supermotard 1992
Nietquote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef Makster het volgende:
Mooi ding, maar is zo een husky nu een 2takt of 4takt..?
En het is niet echt de bedoeling om de ZXR er naast te houden zeg maar![]()
Zijn de oude bougie's zo lelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef stinkie het volgende:
nou het enige wat het weekend mij heeft opgeleverd is dat de bougies vervangen zijn. En dat was nodig ookZal van de week ff picje posten van die krengen
Stalling is het probleem niet, geld uiteraard welquote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nietje kan toch wel wat bij je ouders stallen .. en anders is die garage toch groot genoeg?
Of heb je geen toestemming?
Die Husken zijn viertakt, al bestaan er wel 2 takten, maar die zijn over het algemeen 125 cc.
Maar je kan het aan de uitlaat zien he, geen expansiepijp.![]()
[..]
Zijn de oude bougie's zo lelijk.
Houd je meissie niet van motorenquote:Op zondag 3 april 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Stalling is het probleem niet, geld uiteraard welJa zit nog flink te pijnzen over hoe en wat, misschien beter de ZXR houden en sparen voor een Z1000. Of een RS250 of een Mille of een Duc of een .... of een ....
![]()
Ik geloof je op je woord.quote:En dat van die expansiepijp wist ik wel, wou alleen ff kijken of jij het wel wist![]()
![]()
Dat merk je ook echt hè, een UPSD vorkquote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Goeie shit maar dan vraag ik me af waarom geen UPSD voorvork? Zou redelijk op een motor kunnen afknappen als ie geen UPSD heeft.
OWja, goeie avond![]()
Volgende week kan ik wel mee meeten, mits goed weer uiteraard, dit weekend maar een kliene 200 km gereden en niet eens lekker........![]()
Hmm, die reactie was ik even vergetenquote:Op zondag 3 april 2005 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat merk je ook echt hè, een UPSD vork
Minder onafgeveerd gewicht, waardoor lichter stuurgedrag.quote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef hicham het volgende:
Hmm, die reactie was ik even vergetenWat is het voordeel van een UPSD vork (up side down toch
) Alleen het uiterlijk is anders toch
quote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef Oesie het volgende:
Mijn weekend was echt prima.. vier dagen lang heerlijk gecruised. Denk dat ik ook wel een keertje meega met een meet. Rijd overigens een R6 2004
quote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef hicham het volgende:
Lekker he, dat weertje
P.... p.... pep-p-p-pijn ...http://media.ebaumsworld.com/mototraining.wmv
is een echte SM VRO cursusquote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef hicham het volgende:
Lekker he, dat weertje
P.... p.... pep-p-p-pijn ...http://media.ebaumsworld.com/mototraining.wmv
Maar de UPSD vork opzich is weer zwaarder dan een normale voorvorkquote:Op maandag 4 april 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Minder onafgeveerd gewicht, waardoor lichter stuurgedrag.![]()
Met veel high tech, dus geld is een normale voorvork ook wel licht te krijgen.
De eerste 10 jaar gebruikten ze in de GP's normale voorvorken terwijl er al straatfietsen rondreden met UPSD.
wtf gek...quote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef hicham het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/mototraining.wmv
Ik nu.quote:
Koffie, sinaasappelsap en een bruin broodje kaas hier.quote:
Ach ja ik ben je gewoon een stapje voor, ontbijt zit er al 2 uur in.quote:Op maandag 4 april 2005 09:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Koffie, sinaasappelsap en een bruin broodje kaas hier.
Staat er 1 te koop op speurders.nl voor 700 euro, met kenteken zelfs.quote:
is al meer dan 15 jaar geledenquote:Op maandag 4 april 2005 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat er 1 te koop op speurders.nl voor 700 euro, met kenteken zelfs.
Wel een opknapprojectje natuurlijk, maar is het wat voor je...
Je had al eens cross gereden toch?
Allemaal aan de CR500.![]()
![]()
U wordt oud.quote:
Ach, vandaar een terreinmotor wel mag, daar kom je nooit zo ver mee en rij je zelden in gezelschap.quote:enne het is een Honda hoorwie wil er nu op een Honda gezien worden
![]()
Dat heeft hij aangepast n.a.v. dat spelletje met die animated gif.quote:Op maandag 4 april 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, weet je eigenlijk wel dat er in je profiel staat dat je een vrouw bent?
Mja wat kun je nou met 80ccquote:Op maandag 4 april 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ook best leuk speelgoed hoor.
[afbeelding]
Meer pics.
Zitten best leuke specials bij.![]()
Ik denk dat je met die 80cc 2 takt in het terrein en de bebouwde kom meer kan dan met een SLR650.quote:Op maandag 4 april 2005 10:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja wat kun je nou met 80cc![]()
Doe mij maar een SLR650 aangepast naar supermotard
Bij motorcross Aad verkopen ze een koppelingshuis voor de KTM 65, met een speciaal luikje om snel de koppeling te kunnen vervangen.quote:
Ik hoop het wel dat ik heel oud wordquote:Op maandag 4 april 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U wordt oud.![]()
[..]
Ach, vandaar een terreinmotor wel mag, daar kom je nooit zo ver mee en rij je zelden in gezelschap.
Dat is met een VFR wel anders.![]()
![]()
[..]
Dat heeft hij aangepast n.a.v. dat spelletje met die animated gif.![]()
Dan kwamen er leukere reactie's los.![]()
![]()
Daar moet ik je gelijk in geven, zo een 80cc ding trekt zeker hardquote:Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met die 80cc 2 takt in het terrein en de bebouwde kom meer kan dan met een SLR650.
Die laatste is op de snelweg uiteraard beter.![]()
Die CR80 trekt je zo op het achterwiel trouwens..
Mijn CR500 weegt al amper 95 kilo, laat staan dit modelletje.![]()
Dan kan je jezelf in schaamte terugtrekken.quote:Op maandag 4 april 2005 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus als ik het goed begrijp is Honda als je 1tje rijd wel goed ?maar met meerdere mensen dan weer niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |