Sportauto's zijn ook niet gemaakt om boodschappen mee te doen.quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
Je vergelijking met wapens gaat mank omdat wapens met een ander doel gemaakt zijn dan vreedzaam gebruik.
Ik bedoel meer dat sportauto's niet gemaakt zijn om als een imbeciel mee te rijden.quote:Op zondag 3 april 2005 15:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Sportauto's zijn ook niet gemaakt om boodschappen mee te doen.
Mwah...quote:Op zondag 3 april 2005 15:39 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik bedoel meer dat sportauto's niet gemaakt zijn om als een imbeciel mee te rijden.
Ja man, jij hebt echt gelijk! En dan iedereen een wapenvergunning nemen!quote:Eigenlijk zou je snelle auto's en motoren net als wapens moeten reguleren.
Ik denk niet dat dat ooit voorkomt, tenzij je een auto op iemand laat vallen of iets dergelijksquote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Captain_Chaos het volgende:
nouja....categorie 4 voor de kenners misschien![]()
En wat te denken van bier en tabak danquote:Op zondag 3 april 2005 16:09 schreef BrauN het volgende:
En brood moeten ze ook verbieden.
De meeste mensen kopen brood om er rustig van te eten, maar je zou er zomaar lui bij kunnen hebben die net zolang brood gaan eten totdat ze doodgaan.Zelfmoord.
Ja kan ook.quote:Op zondag 3 april 2005 16:04 schreef TR08 het volgende:
Op zich zou ik wel te porren zijn voor een rijbewijs voor voertuigen met max 50pk oid voor notoire hardrijders
Als je er niet mee om kunt gaan is het redelijk om met zo'n maatregel misbruik in te perken.
Klaarblijkelijk wel. Je loopt op Fok alleen te patsen hoe hard je rijdt.quote:Op zondag 3 april 2005 16:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Jep, ik dacht ''ik heb nu echt zin om eens lekker de wet te overtreden'' dus ik kocht een motorDat was de enigste reden...
Wie heeft het over vermogen dan?quote:O en trouwens, 9 van de 10 ongelukken gebeuren binnen de bebouwde kom (in drukke gebieden) en onder de 50km/h.... dus wat vermogen daar mee te maken heeft is me een raadsel.
quote:Op zondag 3 april 2005 15:27 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk zou je snelle auto's en motoren net als wapens moeten reguleren.
Owquote:Op zondag 3 april 2005 16:14 schreef k_man het volgende:
Klaarblijkelijk wel. Je loopt op Fok alleen te patsen hoe hard je rijdt.
quote:Op zondag 3 april 2005 15:42 schreef Jordy-B het volgende:
volgens mij probeert iemand BHFH van z'n troon te stoten...
Dat alles, plus auto.quote:Op zondag 3 april 2005 16:28 schreef Rietvaerder het volgende:
En zelf rijden ze OF fiets, OF ze lopen OF ze gebruiken het openbaar vervoer.....
Misschien kun je je zin herformuleren zodat ie ook voor anderen begrijpelijk is.quote:Op zondag 3 april 2005 16:36 schreef fs180 het volgende:
zullen we de allochtone dan maar ook een goed gaan behandelen
Beetje jammer van de onschuldige omstanders.quote:Op zondag 3 april 2005 16:47 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Ach, de regering zou snelle motoren juist moeten aanmoedigen, gewoon een goede manier om snel van dat paupervolk af te komen. En je zorgt er meteen voor dat het minder druk wordt in Nederland.
Snelle motor-berijders gaan voornamelijk alleen zelf de pijp uit. En daar zit ik totaal niet mee![]()
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op zondag 3 april 2005 16:47 schreef Prodigy_from_MOBBDEEP het volgende:
Ach, de regering zou snelle motoren juist moeten aanmoedigen, gewoon een goede manier om snel van dat paupervolk af te komen. En je zorgt er meteen voor dat het minder druk wordt in Nederland.
Snelle motor-berijders gaan voornamelijk alleen zelf de pijp uit. En daar zit ik totaal niet mee![]()
Dat zal best.quote:Op zondag 3 april 2005 19:24 schreef Five_Aces het volgende:
Had vanmiddag anders nog bijna zo'n stuk ongeluk op me motorkap liggen omdat hij dacht 30 meter voor me nog even snel in te kunnen halen. Scheelde echt niks. Als ik geen biggass remschijven had dan was het wel raak geweest.
Noem jij dat snel de gemiddelde slopel krokett gee es ie blaast die dingen eruit manquote:Op zondag 3 april 2005 20:15 schreef PatrickM het volgende:
Wat is een snelle motor vraag ik me af...
Snelle auto's weet ik wel, bijvoorbeeld de zwarte Ferrari F355i Spider en de rode Lamborghini Diablo die hier wel eens rondrijden in de buurt...
Maar een snelle motor
Elke motor boven de 400cc zit al eerder aan de 100 dan elke gemiddelde snelle auto (minder als 8 seconden naar de 100). Een GS500 doet er bijvoorbeeld maar 5,3 seconden over om de 100 te halen en heeft al een top van ca. 180 km p/h. Een CB500 doet er 4,6 seconden over en heeft ook een top van zo'n 180 km p/h. Mijn SV650N doet er bijvoorbeeld 3,6 seconde over naar de 100 en heeft een top van zo'n 200 km p/h. Een CBR600RR doet er zo'n 3 seconde over naar de 100 en heeft een top van zo'n 260 km p/h. En dat zijn dan nog de relatief lichte motoren...
Dusse
En dan te bedenken dat figuren zoals k_man hier stemrecht hebben en zich zomaar voort mogen planten. Daar zou eens iets aan gedaan moeten worden.quote:Op zondag 3 april 2005 15:27 schreef k_man het volgende:
Dus eigenlijk zouden voor dit soort auto's en motoren veel strengere regels moeten gelden. Sneller in beslag nemen, verbeurd verklaren en/of vernietigen e.d.
Heb je wel eens een bevroren brood op je hoofd gehad, nu, een knuppel is er niks bij.quote:Op zondag 3 april 2005 16:09 schreef BrauN het volgende:
En brood moeten ze ook verbieden.
De meeste mensen kopen brood om er rustig van te eten, maar je zou er zomaar lui bij kunnen hebben die net zolang brood gaan eten totdat ze doodgaan.Zelfmoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |