quote:Op zondag 3 april 2005 18:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik zou dus echt nooit een schip nemen he, ik vaar me nog eens dood op zo'n ding
Autopilootquote:Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Die OP klopt niet.
[..]
Edit:
En altijd bidden op het compas.
Veel te gevaarlijk idd een moslim die niet oplet.![]()
Nou en man, lekker boeiendquote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef hicham het volgende:
Youssef update volgens mij altijd die OP.txt, dus je hoeft niet zelf nog eens het vorige topic in dat lijstje te zetten. Althans, dat was de vorige keer bij mij gedaan en bij jou staat ie dubbel erin
Anker uitgooien, klaarquote:Op zondag 3 april 2005 18:55 schreef Patrick281 het volgende:
Die OP klopt niet.
[..]
Edit:
En altijd bidden op het compas.
Veel te gevaarlijk idd een moslim die niet oplet.![]()
Joh, heb je twee ongelukken met dikke choppers met daarop oudere mannen meegemaakt?quote:Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Oh ja bijna vergeten te melden.
...
daarna kon ik niet veel meer doen en ben ik maar verder gereden
Vind ik dus echt een lage streek van je, die man heeft al een ongeluk gehad en alleen omdat ie chopper rijdt maak je z'n zonnebril kapot? Echt not done dusquote:Op zondag 3 april 2005 18:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
Oh ja bijna vergeten te melden.
Ik heb nog even geassisteerd bij een motor ongeluk, was in de buurt van Doetinchem aan het rondrijden kom ik op een weg een hoop stilstaande auto's tegenmoet daar was een iets oudere man op een hele dikke chopper, die was tegen een auto aangereden en met zijn helm over de grond gegaan ik kwam net aan rijden toen het gebeurd was er waren al mensen met de man bezig, toch nog even gestopt om te kijken of ik iets kon doen
ik zag dat de motor benzine aan het lekken was dus ik riep een bijstander erbij om dat ding rechtop te zetten toen ik hem oppakte merkte ik dat hij nog liep dus ik ook gelijk maar even dodemans knop ingedrukt motor had best wat schade
ik heb zijn helm en vizier opgeraapt en later ook nog zijn zonnebril onder mijn voorwiel vandaan gehaaldwas een beetje plat O-:
daarna kon ik niet veel meer doen en ben ik maar verder gereden
quote:
Gepostquote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wie post ff in het feedback topic? Ik ben te lui
Strakke actie.quote:Op zondag 3 april 2005 18:57 schreef hicham het volgende:
Youssef update volgens mij altijd die OP.txt, dus je hoeft niet zelf nog eens het vorige topic in dat lijstje te zetten. Althans, dat was de vorige keer bij mij gedaan en bij jou staat ie dubbel erin
Idd.quote:Op zondag 3 april 2005 18:59 schreef PatrickM het volgende:
Joh, heb je twee ongelukken met dikke choppers met daarop oudere mannen meegemaakt?![]()
Bij Motoport vorige week iemand met een Z1000 gesproken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |