voor het Forum 575 * x, krijg je er niet zo een lelijke rode thumbnail stippellijntje omheenquote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan is het weer gelijk 320*240 ofzoMoet 800*600 hebben
Resized sowieso naar een baggerkwaliteit, maar het zit er iig in!quote:Op zondag 3 april 2005 17:51 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Daar kan je niet mee resizen(Met een waarde)
Gewoon aan laten dusquote:Op zondag 3 april 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Photoshop kan idd goed resizen, het blijft mooi scherp (tenzij je naar 1x1 pixel resized) en lekker kleine bestandsgrootte. Maar ik vind het altijd zo lastig dat het iets van 10 seconden duurt om alleen al het programma op te starten
Ja hee, ff naar Italie op 1 dagquote:Op zondag 3 april 2005 17:42 schreef Free-Spirit het volgende:
Pepijn krijg ik deze?
[afbeelding]
Ben nog niet compleet verliefd, maar het gaat de goede richting op.
Wat een onzin, dat heeft niets met Photoshop te maken, de kwaliteitsvermindering die jij constateert komt door de JPEG compressie die over het plaatje gaat om hem ultra klein op te slaan.. zou je dat handmatig aanpassen dan zie je geen enkel verschil met welk programma je het doet.quote:Op zondag 3 april 2005 17:52 schreef hicham het volgende:
Photoshop kan idd goed resizen, het blijft mooi scherp (tenzij je naar 1x1 pixel resized) en lekker kleine bestandsgrootte. Maar ik vind het altijd zo lastig dat het iets van 10 seconden duurt om alleen al het programma op te starten
Geloof niet dat ze dat van plan is.quote:
Waarom zou ik heen en weer gaan naar Italie als ze in Nederland te koop zijn?quote:
quote:Op zondag 3 april 2005 18:12 schreef Free-Spirit het volgende:
[..]
Waarom zou ik heen en weer gaan naar Italie als ze in Nederland te koop zijn?
Iddquote:Op zondag 3 april 2005 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat bedoel ik niet. Ik bedoel dat je redelijk kapot bent als je met dat ding effe naar Italie wipt op 1 dag
Daar is een powertoy voor van Microsoftquote:Op zondag 3 april 2005 17:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Photoshop om te resizen..... is geen standaard software voor in XP...
Eigenlijk wist ik dat wel, maar redeneer ik niet op de manier die jij doetquote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat heeft niets met Photoshop te maken, de kwaliteitsvermindering die jij constateert komt door de JPEG compressie die over het plaatje gaat om hem ultra klein op te slaan.. zou je dat handmatig aanpassen dan zie je geen enkel verschil met welk programma je het doet.
Photoshop is de professionele tool bij fotobewerking, maar niet almachtig in algorithmen.
(althans in vergelijking met andere programma's voor dit doel ontworpen, gratis is ondermeer Irfanview)
Dat heb ik nog nooit gebruikt, zal ik even onthouden voor een volgende keerquote:En voor het behouden van een hoge kwaliteit doe je gelijk even unsharp mask, want de scherpte loopt wel degelijk terug.![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 18:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Helemaal waus
http://www.motormaf.nl/forum/topic.php?id=5151&page=1
Ja. Hij schrijft verderop op pagina 5 geloof ik ook zelf nog een verslag....quote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heeft hij daarop 3000 km gereden??Ik denk bij een BMW K *nog wat* altijd meteen aan een toerbuffel a la PatrickM's miskoop
Op de pic ziet ie er overigens retegeil uit, mooi blauw
Een vriend van ons (die van die BMWquote:Op zondag 3 april 2005 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Komt hier trouwens een forse regenbui naar beneden. We wilden nog een terasje pakken ergens.![]()
Niks nieuws dusquote:Op zondag 3 april 2005 18:39 schreef PatrickM het volgende:
Heb vanmiddag nog ff lekker gereden...
Overigens waren onze helden in het blauw flink bezig op de A4 bij Peulwijk-West (carpoolplaats net voorbij Rijswijk) ri Delft waar het altijd hartstikke rustig is en dus veilig hard geblazen kan worden... stonden tussen twee pilaren twee agenten, waarvan 1 waarschijnlijk met lasergun en 1 met porto om de gepleegde criminele activiteiten door te geven aan twee motorrijders en twee auto's welke bij een carpoolplaats achter de afslag richting Hoorn/Schipluiden stonden om de criminelen te grazen te nemen
En bij het Prins Clausplein richting Leidschendam stonden de helden te flitsen...
What the fuck, het is zondag, lekker weer, rustig op de weg (dus wordt er door deze en geen wat harder gereden, maar nergens iemand asociaal hard zien rijden). Geen plaatsen waar veel ongelukken gebeuren op zondag (zelfs tijdens de spits door de weeks niet)
Maar ze doen het echt voor de verkeersveiligheid hoor
Want stel je voor er komen kinderen overrennen op de snelweg![]()
Overigens even later via Stompwijk naar Zoetermeer gereden door de polder. 60 km zone (m.i. terecht wegens veel zijwegen en wegen vlak langs de weg) waren kinderen op de weg aan het spelen... die blauwe faggets zouden daar eens moeten controleren op dat soort plaatsen... dan zouden ze het voor de verkeersveiligheid doen, maar ja, dan komt er weinig geld in de la![]()
* PatrickM is hevig gefrustreerd door wat ik heb gezien op de A4, en heeft m'n vertrouwen in de politie nog verder beneden het nulpunt gebracht
Mijn spider-sense (![]()
) zei trouwens al bij het opgaan van de A4 dat er iets niet in de haak was. Er waren geen groepen motorrijders op Peulwijk-Oost en Peulwijk-West... terwijl er normaliter altijd volk is...
Kan hij zichzelf niet afzettenquote:Op zondag 3 april 2005 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een vriend van ons (die van die BMW) zijn schip ligt in de Botlek, die moeten we vanavond ff daar afzetten en dan vaart ie morgen weer naar Antwerpen
Dus vanavond nog stukje Haven route
Ik zou dus echt nooit een schip nemen he, ik vaar me nog eens dood op zo'n dingquote:Op zondag 3 april 2005 18:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan hij zichzelf niet afzettenik neem aan dat de Beemer op het schip gestald wordt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |