quote:Op zondag 3 april 2005 20:17 schreef Makster het volgende:
[..]
Waterdichte UTP van 400 km doet wonderen![]()
Ik ben met de CR500 naar Kockengen geweest, die dag 120 kilometer gereden waarvan 100 op de snelweg.quote:Op zondag 3 april 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
Pep,
Ik zit er zeer sterk over na te denken om ook aan de SM te gaan. Nu heb ik uiteraard al het een en ander gelezen over SM's. Een CR500 is natuurlijk dikke pret maar ik geloof niet dat het bevoordelijk is voor de CR om ook af en toe snelweg te pakken. Dat ding is gemaakt om te blazen en dat meoit je dan ook doen, dus even rustig 100 km snelweg schijnt funest te zijn. Motor wordt te warm en draaid en de soep.
MAarja wat zijn nog meer toffe sm's en betaalbaar? KTM's zijn cool enzo maar DUUR en ja 4 takt is toch beter qua onderhoud dan een 2 takt maarja 500cc 2takt is de SHIT....
Dus ja wat zijn nog meer opties...?
quote:
SM's? Leuk, maar voor korte stukken (of niet te hard rijden en dan een lange stukquote:Op zondag 3 april 2005 20:46 schreef Patrick281 het volgende:
Zo langzamerhand gaan die SM's in alle hoofden van de Fok! MC'ers .. en op een dag ..![]()
Supersport is en blijft mooi, maar is in deze tijd van controles uit oogpunt van staatsbegroting niet echt leuk meer... Tenslotte moet je hard rijden om er echt een kick uit te halen...quote:Ik vond crossers jarenlang ook eenuiterlijk hebben, nu ga ik er helemaal aan wennen.
Een supersport vind ik zelfs niet zo boeiend meer nu.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 19:56 schreef RB het volgende:
[..]
Kom morgen thuis als het niet mistig iskijk ik wel ff in het bewuste topic.
BvD Hicham voor de moeite![]()
Youssef lurkt nog altijd mee, die hard Fok!MC'erquote:Op zondag 3 april 2005 20:05 schreef Patrick281 het volgende:
..searching for Youssef.. have we got connection@Hiesjam?
Model/motornaam: Honda CR500
Bouwjaar: 1986.![]()
Het kenteken tenminste.
Dat heb ik expres gedaan. Heb hem ingesteld op 1 reply per pagina, en vervolgens de juiste pagina gezocht zodat Ralf alleen de relevante info hoefde te zien en al die reacties eromheen zijn getrashedquote:
Mooi ding, maar is zo een husky nu een 2takt of 4takt..?quote:Op zondag 3 april 2005 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
Husqvarna 610 Supermotard 1992
Nietquote:Op zondag 3 april 2005 21:07 schreef Makster het volgende:
Mooi ding, maar is zo een husky nu een 2takt of 4takt..?
En het is niet echt de bedoeling om de ZXR er naast te houden zeg maar![]()
Zijn de oude bougie's zo lelijk.quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef stinkie het volgende:
nou het enige wat het weekend mij heeft opgeleverd is dat de bougies vervangen zijn. En dat was nodig ookZal van de week ff picje posten van die krengen
Stalling is het probleem niet, geld uiteraard welquote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nietje kan toch wel wat bij je ouders stallen .. en anders is die garage toch groot genoeg?
Of heb je geen toestemming?
Die Husken zijn viertakt, al bestaan er wel 2 takten, maar die zijn over het algemeen 125 cc.
Maar je kan het aan de uitlaat zien he, geen expansiepijp.![]()
[..]
Zijn de oude bougie's zo lelijk.
Houd je meissie niet van motorenquote:Op zondag 3 april 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Stalling is het probleem niet, geld uiteraard welJa zit nog flink te pijnzen over hoe en wat, misschien beter de ZXR houden en sparen voor een Z1000. Of een RS250 of een Mille of een Duc of een .... of een ....
![]()
Ik geloof je op je woord.quote:En dat van die expansiepijp wist ik wel, wou alleen ff kijken of jij het wel wist![]()
![]()
Dat merk je ook echt hè, een UPSD vorkquote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Goeie shit maar dan vraag ik me af waarom geen UPSD voorvork? Zou redelijk op een motor kunnen afknappen als ie geen UPSD heeft.
OWja, goeie avond![]()
Volgende week kan ik wel mee meeten, mits goed weer uiteraard, dit weekend maar een kliene 200 km gereden en niet eens lekker........![]()
Hmm, die reactie was ik even vergetenquote:Op zondag 3 april 2005 23:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat merk je ook echt hè, een UPSD vork
Minder onafgeveerd gewicht, waardoor lichter stuurgedrag.quote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef hicham het volgende:
Hmm, die reactie was ik even vergetenWat is het voordeel van een UPSD vork (up side down toch
) Alleen het uiterlijk is anders toch
quote:Op zondag 3 april 2005 23:11 schreef Oesie het volgende:
Mijn weekend was echt prima.. vier dagen lang heerlijk gecruised. Denk dat ik ook wel een keertje meega met een meet. Rijd overigens een R6 2004
quote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef hicham het volgende:
Lekker he, dat weertje
P.... p.... pep-p-p-pijn ...http://media.ebaumsworld.com/mototraining.wmv
is een echte SM VRO cursusquote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef hicham het volgende:
Lekker he, dat weertje
P.... p.... pep-p-p-pijn ...http://media.ebaumsworld.com/mototraining.wmv
Maar de UPSD vork opzich is weer zwaarder dan een normale voorvorkquote:Op maandag 4 april 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Minder onafgeveerd gewicht, waardoor lichter stuurgedrag.![]()
Met veel high tech, dus geld is een normale voorvork ook wel licht te krijgen.
De eerste 10 jaar gebruikten ze in de GP's normale voorvorken terwijl er al straatfietsen rondreden met UPSD.
wtf gek...quote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef hicham het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/mototraining.wmv
Ik nu.quote:
Koffie, sinaasappelsap en een bruin broodje kaas hier.quote:
Ach ja ik ben je gewoon een stapje voor, ontbijt zit er al 2 uur in.quote:Op maandag 4 april 2005 09:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Koffie, sinaasappelsap en een bruin broodje kaas hier.
Staat er 1 te koop op speurders.nl voor 700 euro, met kenteken zelfs.quote:
is al meer dan 15 jaar geledenquote:Op maandag 4 april 2005 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat er 1 te koop op speurders.nl voor 700 euro, met kenteken zelfs.
Wel een opknapprojectje natuurlijk, maar is het wat voor je...
Je had al eens cross gereden toch?
Allemaal aan de CR500.![]()
![]()
U wordt oud.quote:
Ach, vandaar een terreinmotor wel mag, daar kom je nooit zo ver mee en rij je zelden in gezelschap.quote:enne het is een Honda hoorwie wil er nu op een Honda gezien worden
![]()
Dat heeft hij aangepast n.a.v. dat spelletje met die animated gif.quote:Op maandag 4 april 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, weet je eigenlijk wel dat er in je profiel staat dat je een vrouw bent?
Mja wat kun je nou met 80ccquote:Op maandag 4 april 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ook best leuk speelgoed hoor.
[afbeelding]
Meer pics.
Zitten best leuke specials bij.![]()
Ik denk dat je met die 80cc 2 takt in het terrein en de bebouwde kom meer kan dan met een SLR650.quote:Op maandag 4 april 2005 10:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja wat kun je nou met 80cc![]()
Doe mij maar een SLR650 aangepast naar supermotard
Bij motorcross Aad verkopen ze een koppelingshuis voor de KTM 65, met een speciaal luikje om snel de koppeling te kunnen vervangen.quote:
Ik hoop het wel dat ik heel oud wordquote:Op maandag 4 april 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U wordt oud.![]()
[..]
Ach, vandaar een terreinmotor wel mag, daar kom je nooit zo ver mee en rij je zelden in gezelschap.
Dat is met een VFR wel anders.![]()
![]()
[..]
Dat heeft hij aangepast n.a.v. dat spelletje met die animated gif.![]()
Dan kwamen er leukere reactie's los.![]()
![]()
Daar moet ik je gelijk in geven, zo een 80cc ding trekt zeker hardquote:Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met die 80cc 2 takt in het terrein en de bebouwde kom meer kan dan met een SLR650.
Die laatste is op de snelweg uiteraard beter.![]()
Die CR80 trekt je zo op het achterwiel trouwens..
Mijn CR500 weegt al amper 95 kilo, laat staan dit modelletje.![]()
Dan kan je jezelf in schaamte terugtrekken.quote:Op maandag 4 april 2005 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus als ik het goed begrijp is Honda als je 1tje rijd wel goed ?maar met meerdere mensen dan weer niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |