Maar de UPSD vork opzich is weer zwaarder dan een normale voorvorkquote:Op maandag 4 april 2005 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
Minder onafgeveerd gewicht, waardoor lichter stuurgedrag.![]()
Met veel high tech, dus geld is een normale voorvork ook wel licht te krijgen.
De eerste 10 jaar gebruikten ze in de GP's normale voorvorken terwijl er al straatfietsen rondreden met UPSD.
wtf gek...quote:Op maandag 4 april 2005 00:41 schreef hicham het volgende:
http://media.ebaumsworld.com/mototraining.wmv
Ik nu.quote:
Koffie, sinaasappelsap en een bruin broodje kaas hier.quote:
Ach ja ik ben je gewoon een stapje voor, ontbijt zit er al 2 uur in.quote:Op maandag 4 april 2005 09:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Koffie, sinaasappelsap en een bruin broodje kaas hier.
Staat er 1 te koop op speurders.nl voor 700 euro, met kenteken zelfs.quote:
is al meer dan 15 jaar geledenquote:Op maandag 4 april 2005 09:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Staat er 1 te koop op speurders.nl voor 700 euro, met kenteken zelfs.
Wel een opknapprojectje natuurlijk, maar is het wat voor je...
Je had al eens cross gereden toch?
Allemaal aan de CR500.![]()
![]()
U wordt oud.quote:
Ach, vandaar een terreinmotor wel mag, daar kom je nooit zo ver mee en rij je zelden in gezelschap.quote:enne het is een Honda hoorwie wil er nu op een Honda gezien worden
![]()
Dat heeft hij aangepast n.a.v. dat spelletje met die animated gif.quote:Op maandag 4 april 2005 09:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Hollander, weet je eigenlijk wel dat er in je profiel staat dat je een vrouw bent?
Mja wat kun je nou met 80ccquote:Op maandag 4 april 2005 09:43 schreef Patrick281 het volgende:
Ook best leuk speelgoed hoor.
[afbeelding]
Meer pics.
Zitten best leuke specials bij.![]()
Ik denk dat je met die 80cc 2 takt in het terrein en de bebouwde kom meer kan dan met een SLR650.quote:Op maandag 4 april 2005 10:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja wat kun je nou met 80cc![]()
Doe mij maar een SLR650 aangepast naar supermotard
Bij motorcross Aad verkopen ze een koppelingshuis voor de KTM 65, met een speciaal luikje om snel de koppeling te kunnen vervangen.quote:
Ik hoop het wel dat ik heel oud wordquote:Op maandag 4 april 2005 09:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U wordt oud.![]()
[..]
Ach, vandaar een terreinmotor wel mag, daar kom je nooit zo ver mee en rij je zelden in gezelschap.
Dat is met een VFR wel anders.![]()
![]()
[..]
Dat heeft hij aangepast n.a.v. dat spelletje met die animated gif.![]()
Dan kwamen er leukere reactie's los.![]()
![]()
Daar moet ik je gelijk in geven, zo een 80cc ding trekt zeker hardquote:Op maandag 4 april 2005 10:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat je met die 80cc 2 takt in het terrein en de bebouwde kom meer kan dan met een SLR650.
Die laatste is op de snelweg uiteraard beter.![]()
Die CR80 trekt je zo op het achterwiel trouwens..
Mijn CR500 weegt al amper 95 kilo, laat staan dit modelletje.![]()
Dan kan je jezelf in schaamte terugtrekken.quote:Op maandag 4 april 2005 10:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
dus als ik het goed begrijp is Honda als je 1tje rijd wel goed ?maar met meerdere mensen dan weer niet
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |