Wat een mietje.quote:Op zondag 3 april 2005 19:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Bij Motoport vorige week iemand met een Z1000 gesproken.
Leuke fiets voor ritjes in de omgeving, hij was er ook mee naar de Ardennen geweest, maar voor lange stukken verlangde hij wel weer naar zijn ZZR-1200.![]()
Verder beviel de motor wel erg goed, hij was daar voor de eerste beurt.![]()
Nou en man, lekker boeiendquote:Op zondag 3 april 2005 19:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit lijkt me echt superhandig, af en toe eens het handje ontspannen tijdens mn reis naar Italie straksKost maar 10 euro....
[afbeelding]
Analoogquote:Op zondag 3 april 2005 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Gisteren wel een mooie pic van de achterkant van de CR gemaakt, maar nog analoog.
Wat is de volledige motornaam + bouwjaar?quote:Op zondag 3 april 2005 19:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders "moet" hij ff deze gebruiken.
CB500 uit '88quote:Op zondag 3 april 2005 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat is de volledige motornaam + bouwjaar?
Als je nog eventjes achter internet zit kan je hier kijken voor die SV1000quote:
Is maar hoe je het bekijkt.quote:Op zondag 3 april 2005 19:42 schreef ondeugend het volgende:
Hey... had je niet allang weer terug moeten zijn
Internet vanaf zee ?
Goeie shit maar dan vraag ik me af waarom geen UPSD voorvork? Zou redelijk op een motor kunnen afknappen als ie geen UPSD heeft.quote:Op zondag 3 april 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je nog eventjes achter internet zit kan je hier kijken voor die SV1000
Ik kan je later nog de full size foto's geven over MSN
Kom morgen thuis als het niet mistig isquote:Op zondag 3 april 2005 19:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Als je nog eventjes achter internet zit kan je hier kijken voor die SV1000
Ik kan je later nog de full size foto's geven over MSN
Heb de hele week al niet kunnen rijdenquote:Op zondag 3 april 2005 19:54 schreef Makster het volgende:
[..]
OWja, goeie avond![]()
Volgende week kan ik wel mee meeten, mits goed weer uiteraard, dit weekend maar een kliene 200 km gereden en niet eens lekker........![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 19:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een mietje.
quote:Op zondag 3 april 2005 19:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
pepijn, motortje erbij voor de meetings
[[url=http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/kawasaki/33840.jpg]afbeelding][/url]
beetje afdingen van die prijs
quote:
..searching for Youssef.. have we got connection@Hiesjam?quote:
Hoiiiiiii!quote:
Waterdichte UTP van 400 km doet wonderenquote:Op zondag 3 april 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
Hoe kan je nou internetten vanaf zee ?
Satteliet ofzo ?
Nope ligt een kabel onder het water doorquote:Op zondag 3 april 2005 20:11 schreef ondeugend het volgende:
Hoe kan je nou internetten vanaf zee ?
Satteliet ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |