Bespaar me de detailsquote:Op zondag 3 april 2005 01:45 schreef pascalheister het volgende:
ja duidelijk 1 banner he
ik ben slapen
nog ff genieten hoe ajax verliest
Dan ga je toch lekker in de zon zitten liefjequote:
Ik kan me niet voorstellen dat het druk isquote:
Goedemorgenquote:Op zondag 3 april 2005 11:51 schreef pascalheister het volgende:
mogguh, op deze pausheledagoptv dag
geweldigquote:Op zondag 3 april 2005 12:06 schreef pascalheister het volgende:
voor mensen die het knockpartijtje van Bowyer en Dyer nog niet hadden gezien hier een filmpje
http://hem.bredband.net/jenslindmark/bowyer_vs_dyer.mpg
Even geen bier voor deze meneer.quote:Op zondag 3 april 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Er staat nog een meter bier voor je Tong, namens SCH
er is nog wat azijn over van gisteren, pakt u maarquote:Op zondag 3 april 2005 12:14 schreef tong80 het volgende:
Goede morgen je mist nog eens iets als je om negen uur naar bed gaat wegens te diep in het glaasje kijken.
Ajax overleden, de Paus verloren het kan niet op.
Eerst Studio Sport kijkenquote:Op zondag 3 april 2005 12:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er is nog wat azijn over van gisteren, pakt u maar![]()
Tot nu toe zeer rustig, net weer ff iemand afgepoeierdquote:
Ik krijg een boekenbon opgestuurd van een klantquote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tot nu toe zeer rustig, net weer ff iemand afgepoeierd
Half tweequote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat starten ze half twee of twee uur ?
Zon plus bier was een combinatie waar ik nog aan moest wennen SCHquote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje gaan slapen als ik de overwinnig met je wil vieren![]()
quote:Tja, hij lag er ook bij als een boer met kiespijn
4 nu.quote:Op zondag 3 april 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik krijg een boekenbon opgestuurd van een klanthij was zo blij met mij
hoeveel calls heb je al gehad?
hehe over pokeren gesproken gisteren kwam er een vrouwtje naar me toe om te vragen of ik zin had om te klaverjassen.... met een massage van haar als hoofdprijs.....quote:Op zondag 3 april 2005 12:57 schreef rubbereend het volgende:mooi he appelsientje en om het af te maken ga ik dadelijk naar Nijmegen voor NEC - Groningen, heerlijk met dit weer
middag trouwnes, k kwam vanochtend om 6.30 thuis van een avondje pokeren.... het werd iets later dan de bedoeling was
goed bezigquote:Op zondag 3 april 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe over pokeren gesproken gisteren kwam er een vrouwtje naar me toe om te vragen of ik zin had om te klaverjassen.... met een massage van haar als hoofdprijs.....
Maar helaas was ik bij een vrijgezellen feest... denk dat ik volgende week maar eens ga klaverjassen![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe over pokeren gesproken gisteren kwam er een vrouwtje naar me toe om te vragen of ik zin had om te klaverjassen.... met een massage van haar als hoofdprijs.....
Maar helaas was ik bij een vrijgezellen feest... denk dat ik volgende week maar eens ga klaverjassen![]()
veel plezierquote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
k ga maar eens naar het stadion toe
Inderdaadquote:Op zondag 3 april 2005 13:31 schreef Vom het volgende:
KUT Red Bull
Nou gaat Klien geen punten voor me pakken![]()
Heb je albers als 2e rijder?quote:Op zondag 3 april 2005 13:35 schreef VoreG het volgende:
En Albers ook al
Ik kan het seizoen nu al opgeven
Had je Klien en Albers ?quote:Op zondag 3 april 2005 13:35 schreef VoreG het volgende:
En Albers ook al
Ik kan het seizoen nu al opgeven
Heb hetzelfde. Had eerst Coulthard ipv Ralf, maar ik denk, ik gok het maar op Toyota. Tot nu toe goed uitgepakt.quote:Op zondag 3 april 2005 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb er maar een gok van gemaakt. Toyota motor, chassis, Trulli en Ralf Schumacher. En Michelin.
Trulli, Albersquote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
Trulli en Klien hier zo.
McLaren chassis en toyota motor, met natuurlijk michelins eronder.
het begint nu toch wel te wennen tochquote:Op zondag 3 april 2005 13:58 schreef superjoden het volgende:goedemorgen
Zo weer thuis. Even lekker wezen doorzakken en dan thuiskomen en zo'n kutuitslag zien
verliezen went nooitquote:Op zondag 3 april 2005 14:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het begint nu toch wel te wennen toch
dus ik kan zo binnenwandelen, zonder dat ik hoef aan te bellen?quote:Op zondag 3 april 2005 14:43 schreef tong80 het volgende:
Lekker Bluezzie hier heerlijk alle ramen en deuren open.
De koffie staat klaarquote:Op zondag 3 april 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus ik kan zo binnenwandelen, zonder dat ik hoef aan te bellen?
Is redelijk in de buurt ja.quote:Op zondag 3 april 2005 15:00 schreef superjoden het volgende:
nou dan gaan we er maar even naartoe en daarna even bij ouders kijken in Beesd
yep i know, zal er ongetwijfeld wel weer een paar weekenden gaan kijken als het een beetje goed weer isquote:
Hierzo hetzelfde alleen Coulthard ipv Klien.quote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
Trulli en Klien hier zo.
McLaren chassis en toyota motor, met natuurlijk michelins eronder.
inderdaad ga ook maar even van de zon genieten.quote:Op zondag 3 april 2005 15:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, Feyenoord - AZ is het aanzien ook niet meer waard.
Dan maar even op het balkon zitten met LdL aan en naar binnen bij de finale van de Ronde
589quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Radegast het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 519 punten voor de F1manager![]()
Yup, heel Toyotaquote:Op zondag 3 april 2005 16:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
Is ie nog verder uitgelopenLaat me raden: Jij had zeker Ralf Schumacher?
Ik had een McLaren chassis, en ik had eigenlijk meer verwacht van Coulthard.quote:
Coulthard had ik ook. Maar ik verwachtte meer van de Toyota. En DC was vorig jaar ook uitgevallen vandaar. Morgen maar eens kijken of ik iets van Renault of McLaren kan kopenquote:Op zondag 3 april 2005 16:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik had een McLaren chassis, en ik had eigenlijk meer verwacht van Coulthard.
Voor de rest had ik ook alles Toyota, en natuurlijk de Michelin-banden.
Die met dat persoontje met de fotograaf er voorop? Die is briljant, die daarvoor met het zwembandje was een stuk minder.quote:Op zondag 3 april 2005 16:28 schreef tong80 het volgende:
De singel van New Order is iig geweldig SCH heb je de vorige CD ook van ze ? Die is geweldig.
Het is nog niet afgelopen zo meteen Holland Sport over de Ronde van Vlaanderen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
T was weer een mooie sportmiddag! Ik heb genoten.
En Barcelona nog op Canal+quote:Op zondag 3 april 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen zo meteen Holland Sport over de Ronde van Vlaanderen.
Voor het slapen gaan en straks op het balkon in de zonquote:Op zondag 3 april 2005 16:56 schreef SCH het volgende:
Pfff, ik moet er niet aan denken dat je ook nog canal + hebt, wanneer lees je dan een boek?
Serieus dat is ook m'n overweging geweest om het niet te nemen. Niet speciaal dat lezen van een boek, maar genoeg is genoeg.quote:Op zondag 3 april 2005 16:56 schreef SCH het volgende:
Pfff, ik moet er niet aan denken dat je ook nog canal + hebt, wanneer lees je dan een boek?
Ik keek gisteren in de kroeg canal+, toen ik de aankondiging van het programma van vandaag zag, kreeg ik bijkans hyperventilatie.quote:Op zondag 3 april 2005 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus dat is ook m'n overweging geweest om het niet te nemen. Niet speciaal dat lezen van een boek, maar genoeg is genoeg.
Je moet niet kijken, je kan het ook afzetten. Maar ik heb liever dat ik kan bepalen dat ik het niet kijk, dan dat ik het sowieso niet kan kijken. Al is het maar zo'n proefabo voor 3 maanden, die ook alweer opgezegd is, omdat het abo van mijn broer afliepquote:Op zondag 3 april 2005 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keek gisteren in de kroeg canal+, toen ik de aankondiging van het programma van vandaag zag, kreeg ik bijkans hyperventilatie.
Ik vrees dat Tong en ik daar teveel zelfkennis voor hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet niet kijken, je kan het ook afzetten.
quote:Op zondag 3 april 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees dat Tong en ik daar teveel zelfkennis voor hebben![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Fietstripje gemaakt, grote markt in Haarlem vééél leuker dan het Neude
Ik las het alin het Spanje topicquote:Op zondag 3 april 2005 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-1 bij Barca Tong. 0-1 achter, daarna rood voor Betis en een pingel.
ik wel maar de rest van mijn wielermanager ploeg was nergens te vindenquote:Op zondag 3 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Boonen, die had ik niet bij Wielerbekermanager. Wanneer kan je daar tussenstanden van zien?
hehe 585quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Radegast het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 519 punten voor de F1manager![]()
Ik zag 4-3 wel leuk, lekker veel doelpuntenquote:Op zondag 3 april 2005 17:31 schreef rubbereend het volgende:
wat een knotsgekke wedstrijd gezien vandaag in de Goffert, echt leuk
Tristan Hoffman bij Holland sport is erg leuk, Basso kreeg zwemles
Ja en doe een Feijenoord petje op.quote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
Ik ga 30 april voor het eerst naar AmsterdamIs een PSV-shirt not done, of kan het wel op die dag?
ja en dan ook nog een raar score verloopquote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zag 4-3 wel leuk, lekker veel doelpunten
Jammer dat ik vanavond niet kan kijken...
Zet ff in je testament dat ik dan je pc en tv krijgquote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
Ik ga 30 april voor het eerst naar AmsterdamIs een PSV-shirt not done, of kan het wel op die dag?
ga je daar koningennendag vieren?quote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
cewlquote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en dan ook nog een raar score verloop
NEC 2-0 voor daarna 2-3 voor Groningen en uiteindelijk 4-3 voor NEC![]()
Barreto wasen Denneboom
Nou ja, 28 april word ik 20, 29 april examenfeest van de school van een heleboel vrienden, dan blijf ik slapen bij iemand in Doetinchem, vlakbij het station, volgende dag ff ontbijten, douchen enz. en dan met de trein naar Amsterdamquote:
Kijk ik kan daar de humor nog wel van inzienquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou ja, 28 april word ik 20, 29 april examenfeest van de school van een heleboel vrienden, dan blijf ik slapen bij iemand in Doetinchem, vlakbij het station, volgende dag ff ontbijten, douchen enz. en dan met de trein naar AmsterdamMet 2 Feyenoorders, 1 neutrale en waarschijnlijk 8 Ajacieden
Ik wil voor de gein m'n PSV-shirt aantrekken, maar ik weet dus niet of dat kan
aha dus tegen de tijd dat ik in de trein zit die weggaat uit Amsterdam rij jij Amsterdam binnen, dan ga ik op dat moment toch de goede kant opquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou ja, 28 april word ik 20, 29 april examenfeest van de school van een heleboel vrienden, dan blijf ik slapen bij iemand in Doetinchem, vlakbij het station, volgende dag ff ontbijten, douchen enz. en dan met de trein naar AmsterdamMet 2 Feyenoorders, 1 neutrale en waarschijnlijk 8 Ajacieden
quote:Op zondag 3 april 2005 17:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
cewl![]()
Leuk dat je daar geweest bent
Misschien dat ik vanavond toch stiekem ff kan kijken
Hmm jammerquote:Op zondag 3 april 2005 17:43 schreef superjoden het volgende:
Tja je moet het zelf weten maar mij lijkt het dan meer op het opzoeken van problemen
ben ook eens met koninginnendag in Amsterdam geweest, dat was leuk maar van mij hoeft t nie meer, de koninginnennacht vind k veel leukerquote:Op zondag 3 april 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm jammerNou ja, we laten de voetbalvoorkeur gewoon lekker achterwege en gaan daar feesten tot diep in de nacht
Waarschijnlijk het Rembrandtplein of zo
Tijdens die nacht vier ik het examenfeest van een groot aantal vrienden (en m'n zusje trouwens ook) meequote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ook eens met koninginnendag in Amsterdam geweest, dat was leuk maar van mij hoeft t nie meer, de koninginnennacht vind k veel leuker
utrecht is ook goed te doenquote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ook eens met koninginnendag in Amsterdam geweest, dat was leuk maar van mij hoeft t nie meer, de koninginnennacht vind k veel leuker
dat zal zwaar worden, examefeestjes horen tot 's ochtends vroeg te duren dus, daarna douchen en in de trein maar slapen.quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tijdens die nacht vier ik het examenfeest van een groot aantal vrienden (en m'n zusje trouwens ook) meeMaar het gaat wel zwaar worden: 28e jarig, 29e examenfeest, 30e A'dam en daarna 5 kg lichter
We hopen zelf om 5 uur in bed te liggen en dan om 12 uur in de trein te zittenquote:Op zondag 3 april 2005 17:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zal zwaar worden, examefeestjes horen tot 's ochtends vroeg te duren dus, daarna douchen en in de trein maar slapen.
k zal zelf blij zijn al k op koninginnendag op 10.00 in bed lig
om 12 uur nog naar Amsterdam, zit dan niet alles verstopt en stampvol? Tenminste dat was een jaar of 5 geleden zoquote:Op zondag 3 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
We hopen zelf om 5 uur in bed te liggen en dan om 12 uur in de trein te zittenMaar het aantal uren slaap zal ongetwijfeld kleiner zijn.
Hmm ik hoop het nietquote:Op zondag 3 april 2005 18:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om 12 uur nog naar Amsterdam, zit dan niet alles verstopt en stampvol? Tenminste dat was een jaar of 5 geleden zo
Met zo'n weer als dit wel.quote:
Examenfeest van Graafschap College ?quote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Doe jij wel eens iets andersquote:Op zondag 3 april 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
Zo net ff een filmpje gekeken, hebben we dat ook weer gehad
ik zit zelf wel op het Graafschap College, maar ik heb een feest van 't Ludger. Ik wist niet eens dat ik een examenfeest had van mijn school? Maar ja, ben ook niet zo op de hoogte met slechts 6 uurtjes les per week.quote:Op zondag 3 april 2005 18:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Examenfeest van Graafschap College ?
Zo net ff een filmpje gekeken, hebben we dat ook weer gehad
ah ludger ok, mja van GC zal binnenkort ook wel weer zijnquote:Op zondag 3 april 2005 18:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
ik zit zelf wel op het Graafschap College, maar ik heb een feest van 't Ludger. Ik wist niet eens dat ik een examenfeest had van mijn school? Maar ja, ben ook niet zo op de hoogte met slechts 6 uurtjes les per week.
quote:Op zondag 3 april 2005 19:02 schreef JaWi het volgende:
Een hele dag werken na 2 uurtjes slaap is nog best te doen.
Morgen om kwart over 3 mijn literatuur eindexamenquote:Op zondag 3 april 2005 19:16 schreef Blumchen het volgende:hoi enzo..
Beetje moeMaar dat geeft niet.. morgen om half 3 horeca examen.. spannend
spannendquote:Op zondag 3 april 2005 19:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Morgen om kwart over 3 mijn literatuur eindexamen
Hou op zeg...echt superslecht!quote:Op zondag 3 april 2005 20:24 schreef Suijk het volgende:
Groningen heeft ook goed z'n best gedaan, Noca. Slecht voor mij bet.
Helaas, ik heb zojuist de hele bar overhoop gesmetenquote:Op zondag 3 april 2005 20:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!![]()
Doe maar een lekker koud biertje!
mwah de eerste 30 minuten voetbalde NEC redelijk goed, Groningen was nergens en door een paar stomme blunders hielpen ze Groningen in het zadel. Tweede helft leek het meer op hotseknotse begonia voetbal maar wel een enerverende wedstrijd met prachtig acties van Barretoquote:Op zondag 3 april 2005 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Ja veel doelpunten gezien hè rubbereend, maar niveau was niks hoorde ik?
iedereen is aan t bijkomen van het weekendquote:
355 punten van mij en ik heb er ook niets meegedaan, dus dezelfde samenstelling als in race 2. Voor de komende race ga ik wel wijzigingen aanbrengen als ik het niet vergeetquote:Op zondag 3 april 2005 21:38 schreef pascalheister het volgende:
F1 manager niet veel gescoord 200 en nog wat, heb er ook niet naar gekeken deze week eerlijk gezegd.
quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienvond allemaal! Peking Express was weer leuk.
dan wil je zeker niet horen dat ik 585 punten hebquote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen is aan t bijkomen van het weekend
had trouwens 382 punten bij de F1 manager
Zo ook wij..Noca en ik hebben besloten dat we maar gaan pittenquote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef rubbereend het volgende:
iedereen is aan t bijkomen van het weekend
heeft Noca nog de groeten gedaan ?quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo ook wij..Noca en ik hebben besloten dat we maar gaan pitten![]()
idd was erg leuk, PE is toch wel één van de leukste programma's op TVquote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienvond allemaal! Peking Express was weer leuk.
Ik heb nog minder punten bij de F1 manager, heb bewust wat geld gespaard. Weet alleen niet of het slim is.
Ik ben het met je eens! ik kijk het gezellig samen met mijn oudersquote:Op zondag 3 april 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd was erg leuk, PE is toch wel één van de leukste programma's op TV
k hoor t graag, binnenkort kom ik je keihard voorbijquote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan wil je zeker niet horen dat ik 585 punten heb
Goede avond trouwens iedereen
Ik heb het nog nooit gezien, volgende week dan maar een keer kijkenquote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens! ik kijk het gezellig samen met mijn oudersen heb er echt veel lol om !
quote:Op zondag 3 april 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoor t graag, binnenkort kom ik je keihard voorbij
moet je doenquote:Op zondag 3 april 2005 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, volgende week dan maar een keer kijken
De lul was er nietquote:Op zondag 3 april 2005 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heeft Noca nog de groeten gedaan ?
Ja, zal ik doen. Als ik het niet vergeet te kijken teminste.quote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
moet je doenje hebt dan wel de helft gemist... maar het is echt leuk om te volgen...
trustequote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
De lul was er niet![]()
Niet de groeten kunnen doen dus
Ik ga plat, trusten!![]()
Sin City lijkt me een topper ja, goede dingen over gelezenquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Spideyman het volgende:
De wekelijkse filmtips van Spidey:
Sin City - 2 juni - Actie
half 9quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen. Als ik het niet vergeet te kijken teminste.
deze is best engquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de voorronde!
OK, zender is NET 5 ?quote:
allemaal op Linn Githmark stemmenquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de voorronde!
maar Linn..... Linn hoort gewoon te winnen!quote:
heb je ff een plaatje ? ben te lui om te zoekenquote:Op zondag 3 april 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar Linn..... Linn hoort gewoon te winnen!
die heeft wel een lief gezichtjequote:Op zondag 3 april 2005 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Appelsiente en Eend natuurlijk:
[afbeelding]
Succes morgen Popoquote:
Prettige vlucht morgenquote:
succes man! echt apart lijkt het mequote:
hehe jij ook succes met werken!!quote:Op zondag 3 april 2005 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prettige vlucht morgen![]()
Ik ga ook maar slapen, morgen eerste werkdag
![]()
wel terusten allemaal
Goede vlucht alvast en meld je zo snel als je kunt even dat je veilig bent aangekomen aan de andere kant van de grote plas?quote:Op zondag 3 april 2005 22:44 schreef popolon het volgende:
Nog even online, vluchtschema checken, je weet maar nooit.
Hele weekend geen voetbal gezien, ook best eens lekkerZag net op vi.nl de uitslagen.
Morgen 11.00 uur.
Raar gevoel, maar dat heb ik al maanden.
Veel zin in maar toch dubbele gevoelens maar da's logischTot gauw.
Eend ik denk dat wij een zelfde soort smaak hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:
Nog even wat Linn Githmark promotie
[afbeelding]
[afbeelding]
dan zou je een goede smaak hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eend ik denk dat wij een zelfde soort smaak hebben![]()
leuk vrouwtje!
jij natuurlijk ookquote:
Susan heeft iig mijn stemquote:Op zondag 3 april 2005 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gaat ver komen Eend. Ik hoop dat Susan van den Heuvel ook een beetje ver komt.
En Popo: goede reis. And see you soon here at Fok! mate!
dat is echt de meeste toffe sportquote:
En maar schuivenquote:Op zondag 3 april 2005 22:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dat is echt de meeste toffe sport![]()
En maar niet willen loslaten die steen... hehe
hehe ja ..... die zulle thuis wel een schone vloer hebben....quote:
een andere favoriet van mij is Vanessa Atkinsonquote:Op zondag 3 april 2005 22:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
jij natuurlijk ook![]()
normaal val ik niet op rood... maar deze heeft toch echt wel wat....
Eigenlijk welquote:Op zondag 3 april 2005 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Raar he JaWi?
Ik heb vanavond tijdens studio sport (quote:Op zondag 3 april 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:Bluezz, boer zoekt vrouw gezien? Het klopt wat k gezegd heb hè
Heb jij dan van die grote handen?quote:Op zondag 3 april 2005 23:10 schreef popolon het volgende:
Komt goed,
a.s. woensdag al m'n eerste softball wedstrijd
Ja ja, we beginnen rustig, baseball komt later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |