goed bezigquote:Op zondag 3 april 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe over pokeren gesproken gisteren kwam er een vrouwtje naar me toe om te vragen of ik zin had om te klaverjassen.... met een massage van haar als hoofdprijs.....
Maar helaas was ik bij een vrijgezellen feest... denk dat ik volgende week maar eens ga klaverjassen![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 13:17 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehe over pokeren gesproken gisteren kwam er een vrouwtje naar me toe om te vragen of ik zin had om te klaverjassen.... met een massage van haar als hoofdprijs.....
Maar helaas was ik bij een vrijgezellen feest... denk dat ik volgende week maar eens ga klaverjassen![]()
veel plezierquote:Op zondag 3 april 2005 13:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
k ga maar eens naar het stadion toe
Inderdaadquote:Op zondag 3 april 2005 13:31 schreef Vom het volgende:
KUT Red Bull
Nou gaat Klien geen punten voor me pakken![]()
Heb je albers als 2e rijder?quote:Op zondag 3 april 2005 13:35 schreef VoreG het volgende:
En Albers ook al
Ik kan het seizoen nu al opgeven
Had je Klien en Albers ?quote:Op zondag 3 april 2005 13:35 schreef VoreG het volgende:
En Albers ook al
Ik kan het seizoen nu al opgeven
Heb hetzelfde. Had eerst Coulthard ipv Ralf, maar ik denk, ik gok het maar op Toyota. Tot nu toe goed uitgepakt.quote:Op zondag 3 april 2005 13:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb er maar een gok van gemaakt. Toyota motor, chassis, Trulli en Ralf Schumacher. En Michelin.
Trulli, Albersquote:Op zondag 3 april 2005 13:56 schreef Vom het volgende:
Trulli en Klien hier zo.
McLaren chassis en toyota motor, met natuurlijk michelins eronder.
het begint nu toch wel te wennen tochquote:Op zondag 3 april 2005 13:58 schreef superjoden het volgende:goedemorgen
Zo weer thuis. Even lekker wezen doorzakken en dan thuiskomen en zo'n kutuitslag zien
verliezen went nooitquote:Op zondag 3 april 2005 14:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het begint nu toch wel te wennen toch
dus ik kan zo binnenwandelen, zonder dat ik hoef aan te bellen?quote:Op zondag 3 april 2005 14:43 schreef tong80 het volgende:
Lekker Bluezzie hier heerlijk alle ramen en deuren open.
De koffie staat klaarquote:Op zondag 3 april 2005 14:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus ik kan zo binnenwandelen, zonder dat ik hoef aan te bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |