quote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienvond allemaal! Peking Express was weer leuk.
dan wil je zeker niet horen dat ik 585 punten hebquote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen is aan t bijkomen van het weekend
had trouwens 382 punten bij de F1 manager
Zo ook wij..Noca en ik hebben besloten dat we maar gaan pittenquote:Op zondag 3 april 2005 21:42 schreef rubbereend het volgende:
iedereen is aan t bijkomen van het weekend
heeft Noca nog de groeten gedaan ?quote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Zo ook wij..Noca en ik hebben besloten dat we maar gaan pitten![]()
idd was erg leuk, PE is toch wel één van de leukste programma's op TVquote:Op zondag 3 april 2005 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienvond allemaal! Peking Express was weer leuk.
Ik heb nog minder punten bij de F1 manager, heb bewust wat geld gespaard. Weet alleen niet of het slim is.
Ik ben het met je eens! ik kijk het gezellig samen met mijn oudersquote:Op zondag 3 april 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd was erg leuk, PE is toch wel één van de leukste programma's op TV
k hoor t graag, binnenkort kom ik je keihard voorbijquote:Op zondag 3 april 2005 21:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dan wil je zeker niet horen dat ik 585 punten heb
Goede avond trouwens iedereen
Ik heb het nog nooit gezien, volgende week dan maar een keer kijkenquote:Op zondag 3 april 2005 21:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens! ik kijk het gezellig samen met mijn oudersen heb er echt veel lol om !
quote:Op zondag 3 april 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k hoor t graag, binnenkort kom ik je keihard voorbij
moet je doenquote:Op zondag 3 april 2005 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien, volgende week dan maar een keer kijken
De lul was er nietquote:Op zondag 3 april 2005 21:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
heeft Noca nog de groeten gedaan ?
Ja, zal ik doen. Als ik het niet vergeet te kijken teminste.quote:Op zondag 3 april 2005 21:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
moet je doenje hebt dan wel de helft gemist... maar het is echt leuk om te volgen...
trustequote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef Noca het volgende:
[..]
De lul was er niet![]()
Niet de groeten kunnen doen dus
Ik ga plat, trusten!![]()
Sin City lijkt me een topper ja, goede dingen over gelezenquote:Op zondag 3 april 2005 21:57 schreef Spideyman het volgende:
De wekelijkse filmtips van Spidey:
Sin City - 2 juni - Actie
half 9quote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zal ik doen. Als ik het niet vergeet te kijken teminste.
deze is best engquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de voorronde!
OK, zender is NET 5 ?quote:
allemaal op Linn Githmark stemmenquote:Op zondag 3 april 2005 21:58 schreef pfaf het volgende:
Het grote SPT sportbabe-toernooi: de voorronde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |