Ja en doe een Feijenoord petje op.quote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
Ik ga 30 april voor het eerst naar AmsterdamIs een PSV-shirt not done, of kan het wel op die dag?
ja en dan ook nog een raar score verloopquote:Op zondag 3 april 2005 17:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zag 4-3 wel leuk, lekker veel doelpunten
Jammer dat ik vanavond niet kan kijken...
Zet ff in je testament dat ik dan je pc en tv krijgquote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
Ik ga 30 april voor het eerst naar AmsterdamIs een PSV-shirt not done, of kan het wel op die dag?
ga je daar koningennendag vieren?quote:Op zondag 3 april 2005 17:36 schreef cultheld het volgende:
cewlquote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja en dan ook nog een raar score verloop
NEC 2-0 voor daarna 2-3 voor Groningen en uiteindelijk 4-3 voor NEC![]()
Barreto wasen Denneboom
Nou ja, 28 april word ik 20, 29 april examenfeest van de school van een heleboel vrienden, dan blijf ik slapen bij iemand in Doetinchem, vlakbij het station, volgende dag ff ontbijten, douchen enz. en dan met de trein naar Amsterdamquote:
Kijk ik kan daar de humor nog wel van inzienquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou ja, 28 april word ik 20, 29 april examenfeest van de school van een heleboel vrienden, dan blijf ik slapen bij iemand in Doetinchem, vlakbij het station, volgende dag ff ontbijten, douchen enz. en dan met de trein naar AmsterdamMet 2 Feyenoorders, 1 neutrale en waarschijnlijk 8 Ajacieden
Ik wil voor de gein m'n PSV-shirt aantrekken, maar ik weet dus niet of dat kan
aha dus tegen de tijd dat ik in de trein zit die weggaat uit Amsterdam rij jij Amsterdam binnen, dan ga ik op dat moment toch de goede kant opquote:Op zondag 3 april 2005 17:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou ja, 28 april word ik 20, 29 april examenfeest van de school van een heleboel vrienden, dan blijf ik slapen bij iemand in Doetinchem, vlakbij het station, volgende dag ff ontbijten, douchen enz. en dan met de trein naar AmsterdamMet 2 Feyenoorders, 1 neutrale en waarschijnlijk 8 Ajacieden
Ik wil voor de gein m'n PSV-shirt aantrekken, maar ik weet dus niet of dat kan
quote:Op zondag 3 april 2005 17:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
cewl![]()
Leuk dat je daar geweest bent
Misschien dat ik vanavond toch stiekem ff kan kijken
Hmm jammerquote:Op zondag 3 april 2005 17:43 schreef superjoden het volgende:
Tja je moet het zelf weten maar mij lijkt het dan meer op het opzoeken van problemen
ben ook eens met koninginnendag in Amsterdam geweest, dat was leuk maar van mij hoeft t nie meer, de koninginnennacht vind k veel leukerquote:Op zondag 3 april 2005 17:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hmm jammerNou ja, we laten de voetbalvoorkeur gewoon lekker achterwege en gaan daar feesten tot diep in de nacht
Waarschijnlijk het Rembrandtplein of zo
Tijdens die nacht vier ik het examenfeest van een groot aantal vrienden (en m'n zusje trouwens ook) meequote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ook eens met koninginnendag in Amsterdam geweest, dat was leuk maar van mij hoeft t nie meer, de koninginnennacht vind k veel leuker
utrecht is ook goed te doenquote:Op zondag 3 april 2005 17:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben ook eens met koninginnendag in Amsterdam geweest, dat was leuk maar van mij hoeft t nie meer, de koninginnennacht vind k veel leuker
dat zal zwaar worden, examefeestjes horen tot 's ochtends vroeg te duren dus, daarna douchen en in de trein maar slapen.quote:Op zondag 3 april 2005 17:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tijdens die nacht vier ik het examenfeest van een groot aantal vrienden (en m'n zusje trouwens ook) meeMaar het gaat wel zwaar worden: 28e jarig, 29e examenfeest, 30e A'dam en daarna 5 kg lichter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |