Voor het slapen gaan en straks op het balkon in de zonquote:Op zondag 3 april 2005 16:56 schreef SCH het volgende:
Pfff, ik moet er niet aan denken dat je ook nog canal + hebt, wanneer lees je dan een boek?
Serieus dat is ook m'n overweging geweest om het niet te nemen. Niet speciaal dat lezen van een boek, maar genoeg is genoeg.quote:Op zondag 3 april 2005 16:56 schreef SCH het volgende:
Pfff, ik moet er niet aan denken dat je ook nog canal + hebt, wanneer lees je dan een boek?
Ik keek gisteren in de kroeg canal+, toen ik de aankondiging van het programma van vandaag zag, kreeg ik bijkans hyperventilatie.quote:Op zondag 3 april 2005 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serieus dat is ook m'n overweging geweest om het niet te nemen. Niet speciaal dat lezen van een boek, maar genoeg is genoeg.
Je moet niet kijken, je kan het ook afzetten. Maar ik heb liever dat ik kan bepalen dat ik het niet kijk, dan dat ik het sowieso niet kan kijken. Al is het maar zo'n proefabo voor 3 maanden, die ook alweer opgezegd is, omdat het abo van mijn broer afliepquote:Op zondag 3 april 2005 16:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik keek gisteren in de kroeg canal+, toen ik de aankondiging van het programma van vandaag zag, kreeg ik bijkans hyperventilatie.
Ik vrees dat Tong en ik daar teveel zelfkennis voor hebbenquote:Op zondag 3 april 2005 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je moet niet kijken, je kan het ook afzetten.
quote:Op zondag 3 april 2005 17:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees dat Tong en ik daar teveel zelfkennis voor hebben![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 17:08 schreef Bluezz het volgende:
Fietstripje gemaakt, grote markt in Haarlem vééél leuker dan het Neude
Ik las het alin het Spanje topicquote:Op zondag 3 april 2005 17:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
1-1 bij Barca Tong. 0-1 achter, daarna rood voor Betis en een pingel.
ik wel maar de rest van mijn wielermanager ploeg was nergens te vindenquote:Op zondag 3 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Boonen, die had ik niet bij Wielerbekermanager. Wanneer kan je daar tussenstanden van zien?
hehe 585quote:Op zondag 3 april 2005 15:35 schreef Radegast het volgende:
Volgens http://5gtt.com/f1/punten.php heb ik 519 punten voor de F1manager![]()
Ik zag 4-3 wel leuk, lekker veel doelpuntenquote:Op zondag 3 april 2005 17:31 schreef rubbereend het volgende:
wat een knotsgekke wedstrijd gezien vandaag in de Goffert, echt leuk
Tristan Hoffman bij Holland sport is erg leuk, Basso kreeg zwemles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |