Van een ruzie is geen sprake hoorquote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef DeusExMachina het volgende:
[..]
Niet dat ik me in deze ruzie wil mengen maar ik keek net ff bij je profiel en hoe kom jij dan aan zoveel posts? Sommige topics waarin veel gechat kan worden lenen zich nu eenmaal beter om veel posts te maken lijkt mij en die topics zijn soms best gezellig. Zo heb je in de nacht een soort slowchat in de rubriek "onzin voor je leven"
.
Oh, dat wist ik niet. Ben niet zo bekend met Fok. Post over het algemeen in Dig en Foto waar ik andere users help als ze ergens een probleem mee hebben. Dus dat tikt wel aan. Ik zal eens kijken 's nachts, omdat ik over het algemeen voornamelijk 's ochtends post ben ik daar niet zo bekend mee. Lijkt me wel leuk om 's nachts te posten, dan let er toch geen modje op. En kan je je gang gaan met onzin. Ik kijk er al naar uit.quote:Op zondag 3 april 2005 17:37 schreef DeusExMachina het volgende:
[..]
Niet dat ik me in deze ruzie wil mengen maar ik keek net ff bij je profiel en hoe kom jij dan aan zoveel posts? Sommige topics waarin veel gechat kan worden lenen zich nu eenmaal beter om veel posts te maken lijkt mij en die topics zijn soms best gezellig. Zo heb je in de nacht een soort slowchat in de rubriek "onzin voor je leven"
.
Niks te danken. Maar hij is echt gevaarlijk. Hij vroeg vrijdag zomaar of ik met zijn moeder en hem wilde koffie drinkenquote:
Terwijl mijn moeder helemaal geen koffie drinktquote:Op zondag 3 april 2005 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Niks te danken. Maar hij is echt gevaarlijk. Hij vroeg vrijdag zomaar of ik met zijn moeder en hem wilde koffie drinken![]()
Shit, ik ben bij de verkeerde Tong geweestquote:Op zondag 3 april 2005 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl mijn moeder helemaal geen koffie drinkt
Dat was lachen hé toen ze een striptease ging opvoeren en jij nog niet in de gaten had dat een vrouw vanj 23 mijn moeder nooit kon zijn.
dat was bij mijquote:Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, ik ben bij de verkeerde Tong geweest
ow ben jij datquote:Op zondag 3 april 2005 17:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Ben niet zo bekend met Fok. Post over het algemeen in Dig en Foto waar ik andere users help als ze ergens een probleem mee hebben.
herkende je m niet van de popquizquote:Op zondag 3 april 2005 18:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Shit, ik ben bij de verkeerde Tong geweest
Gezellig podiumpjequote:Op maandag 4 april 2005 08:38 schreef dolle_hond het volgende:Dagcijfers van Zondag 03 April 2005 (00:00 - 23:59)
1. Dr_Flash 418
2. D.Rose 400
3. MutZ 373
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |