Herkenbaarquote:Op zondag 3 april 2005 13:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Mijn hoogste notatie ooitLeuk zo'n D66-congres
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 3 april 2005 13:36 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Mijn hoogste notatie ooitLeuk zo'n D66-congres
lekker chatten, dan gaat het snelquote:Op zondag 3 april 2005 16:15 schreef DeusExMachina het volgende:
Sommige mensen posten echt veel. Of kun je met meerdere mensen tegelijk onder hetzelfde account berichten neerzetten.
dat kan ookquote:Op zondag 3 april 2005 16:15 schreef DeusExMachina het volgende:
Sommige mensen posten echt veel. Of kun je met meerdere mensen tegelijk onder hetzelfde account berichten neerzetten.
het valt niet te achterhalen hoeveel mensen met 1 account samen doen.quote:Op zondag 3 april 2005 16:32 schreef DeusExMachina het volgende:
Maar dan is zo'n top-berichten-lijst toch niet helemaal meer eerlijk?
dat zou ook wel erg veel werk zijn voor alle 25000 posts die er dagelijks worden gedaanquote:Op zondag 3 april 2005 16:38 schreef DeusExMachina het volgende:
Ook niet aan de hand van IP-adres informatie? Niet dat het zo heel erg is omdat je er toch geen prijzen voor krijgt als ik het goed lees.
Grappig zo'n Fibonacci reeks in je onderschrift.
Je moet ff de topics weten te vinden iddquote:
Wees er maar trots op als mod. Ik kende je niet totdat ik een misselijk slotje van je kreeg waar zelfs Yvonne het niet mee eens was.quote:Op zondag 3 april 2005 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet ff de topics weten te vinden iddMaar het KAN erg hard gaan
Als je ergens moeite mee hebt kan je me gewoon mailen hoorquote:Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op als mod. Ik kende je niet totdat ik een misselijk slotje van je kreeg waar zelfs Yvonne het niet mee eens was.
Maar ga lekker door met postopkrikken.
Dat had je deze post weer gescheeld.quote:Op zondag 3 april 2005 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je ergens moeite mee hebt kan je me gewoon mailen hoor
Niet dat ik me in deze ruzie wil mengen maar ik keek net ff bij je profiel en hoe kom jij dan aan zoveel postsquote:Op zondag 3 april 2005 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op als mod. Ik kende je niet totdat ik een misselijk slotje van je kreeg waar zelfs Yvonne het niet mee eens was.
Maar ga lekker door met postopkrikken.
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 3 april 2005 17:34 schreef tong80 het volgende:
En m'n mail is dood net zoals m'n MSN en als ze het weer doen kan ik je wel toevoegen hoor.Misschien komt het dan alsnog goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |