geweldigquote:Op zondag 3 april 2005 12:06 schreef pascalheister het volgende:
voor mensen die het knockpartijtje van Bowyer en Dyer nog niet hadden gezien hier een filmpje
http://hem.bredband.net/jenslindmark/bowyer_vs_dyer.mpg
Even geen bier voor deze meneer.quote:Op zondag 3 april 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
Er staat nog een meter bier voor je Tong, namens SCH
er is nog wat azijn over van gisteren, pakt u maarquote:Op zondag 3 april 2005 12:14 schreef tong80 het volgende:
Goede morgen je mist nog eens iets als je om negen uur naar bed gaat wegens te diep in het glaasje kijken.
Ajax overleden, de Paus verloren het kan niet op.
Eerst Studio Sport kijkenquote:Op zondag 3 april 2005 12:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
er is nog wat azijn over van gisteren, pakt u maar![]()
Tot nu toe zeer rustig, net weer ff iemand afgepoeierdquote:
Ik krijg een boekenbon opgestuurd van een klantquote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Tot nu toe zeer rustig, net weer ff iemand afgepoeierd
Half tweequote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef tong80 het volgende:
Hoe laat starten ze half twee of twee uur ?
Zon plus bier was een combinatie waar ik nog aan moest wennen SCHquote:Op zondag 3 april 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Beetje gaan slapen als ik de overwinnig met je wil vieren![]()
quote:Tja, hij lag er ook bij als een boer met kiespijn
4 nu.quote:Op zondag 3 april 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik krijg een boekenbon opgestuurd van een klanthij was zo blij met mij
hoeveel calls heb je al gehad?
hehe over pokeren gesproken gisteren kwam er een vrouwtje naar me toe om te vragen of ik zin had om te klaverjassen.... met een massage van haar als hoofdprijs.....quote:Op zondag 3 april 2005 12:57 schreef rubbereend het volgende:mooi he appelsientje en om het af te maken ga ik dadelijk naar Nijmegen voor NEC - Groningen, heerlijk met dit weer
middag trouwnes, k kwam vanochtend om 6.30 thuis van een avondje pokeren.... het werd iets later dan de bedoeling was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |