Echt nieuw is het niet, maar je moet iets in de code aanpassen ofzo dacht'k.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een leuk maar tegelijkertijd irritant nieuw icon staat er bij dat topic zeg!
Gewoon naar Rewimoquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:50 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb ook al een paar onderwerpen maar waar moet ik die naartoe mailen nu Rewimo ziek is?
You have mailquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon naar Rewimo
Gefeliciteerd, Puckzzz! En de nummers twee en drie ook![]()
Graag zo snel mogelijk jullie onderwerpen (vandaag? ik push niet hoor), ik wil als het kan zondag weer van start met een nieuwe wedstrijd.
Nou ja misschien de suggestie van Lone-wolfquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:58 schreef fr.oosje het volgende:
Uh ik kan op dit moment even niets verzinnen. Iemand nog twee leuke onderwerpen?
[verslavingsmode]Geef ze dan snel aan fr.oosjequote:
Die zit er ook tussenquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:51 schreef E.T. het volgende:
Moeilijk kiezen bij de onderwerpen... Zijn wel een stuk of drie waar ik op wil stemmen...
dan worden het er zesquote:
in het vorige topic stond een lijstje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:54 schreef portier het volgende:
Waar kan ik nou precies de eindstand zien van maart?
Hier is het nog een keer:quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:04 schreef Xilantof het volgende:
in het vorige topic stond een lijstje.
Ja hoor, bestquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef portier het volgende:
Kan dat niet gewoon in het oude centrale topic? Voor het gemak zeg maar.
Kan je die uitleggen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, best
Al krijgen fotoloog, HGT en ik (en Rewimo?) het dan heel erg eenzaam
Vorige topic is dicht en alleen wij kunnen doorposten na slotjequote:
Daarom vraag ik ook of het in het centrale topic magquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige topic is dicht en alleen wij kunnen doorposten na slotje
Als je me even uitlegt wat dat is kan ik het je vertellenquote:
Ik vind het niet erg om te verliezen maar wel van froosje .quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd winnaars
fr.oosje en Ymke, zitten jullie vaker zo dicht bij elkaar?
Doorposten Na Slotjequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je me even uitlegt wat dat is kan ik het je vertellen
Alweer??quote:
Ohhh ???? Jij bent ook een mooie ...Eerst scheld je me uit voor een " perfecte etterbult" en bij nader inzich vindt je mijn idee inspirerend????quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ja tuurlijk, ik zal gelijk ff een mailtje sturen, kijken of het de stemronde doorkomtKom jij dan ff een dagje langs waar we allemaal een foto van jou kunnen maken? Je bent tenslotte een perfecte etterbult.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:35 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Ohhh ???? Jij bent ook een mooie ...Eerst scheld je me uit voor een " perfecte etterbult" en bij nader inzich vindt je mijn idee inspirerend????
sorry hoor, ik ben niet snel beledigd, en helemaal niet op FoK!Maar ik vindt je reacie , op z'n zachtst gezegd,infantiel. Zelf huidproblemen???
Maar blijf bij lichamelijk verval als topic!
offtopic: Wel eens spellingscontrole gedaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:35 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Ohhh ???? Jij bent ook een mooie ...Eerst scheld je me uit voor een " perfecte etterbult" en bij nader inzich (inzien) vindt vind] je mijn idee inspirerend????
sorry hoor, ik ben niet snel beledigd, en helemaal niet op FoK!Maar ik vindt je reacie reactie , op z'n zachtst gezegd,infantiel. Zelf huidproblemen???
Maar blijf bij lichamelijk verval als topic!
Duidelijk geen gevoel voor sarcasmequote:Op zaterdag 2 april 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:jij kent me kennelijk niet hier
[negeermode aan]
Nee, dat ben ik vergetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik zet de stand altijd in het stemtopic. Ik heb eigenlijk niet gekeken of fotoloog, die het gisteren over heeft genomen (nog bedankt!) omdat ik ziek ben, dat ook had gedaan.
Het is je vergeven hoorquote:
Driequote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
Drie he? Leuk!! Ik heb daar al een paar ideetjes voor
ja, de mijnequote:Op maandag 4 april 2005 14:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ieuw is dat zo'n Multipla?
het idee van de foto is wel geinig
Geeft niet hoorquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 15:53 schreef Astridj0h het volgende:
wat een ruk onderwerp...
dat wordt heeeeeel hard werken aan inspiratie...
Die persoon heeft nog een ban tot het weer zomer isquote:Op maandag 4 april 2005 16:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]je bent de eerste!!!
Meestal wordt er na twee minuten na de bekendmaking al geklaagd
denk religieus, denk Drieeenheid... bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 april 2005 16:57 schreef Xilantof het volgende:
3, drie...
wat moet je daarnou mee
ik ga even denken...
wat inhoud dat xil en ik bijna iedereen zijn??quote:Op maandag 4 april 2005 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan het nou dat er bijna niemand inspiratie heeft bij Drie? Mijn hoofd loopt over van de ideetjes
Omdat het voor sommige mensen moeilijk is om zelf wat te verzinnen?quote:Op maandag 4 april 2005 17:10 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan het nou dat er bijna niemand inspiratie heeft bij Drie? Mijn hoofd loopt over van de ideetjes
dat is zo voor de handliggenquote:Op maandag 4 april 2005 17:33 schreef Ymke het volgende:
[..]
Omdat het voor sommige mensen moeilijk is om zelf wat te verzinnen?
Ik dacht juist, 3 van iets is simpel , iedereen kan er met zijn interesses mee uit de voeten: 3 bomen , 3 biertjes , 3 gebouwen, 3 stoelen, 3 bloemen , 3 mensen.enz . jemig zo moeilijk is dat toch niet?
3 handen op een buikquote:
ja heb ik ook al aan gedacht, maar 3 scheepsrechten fotograferenquote:Op maandag 4 april 2005 18:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
3 handen op een buik![]()
en voor Atsridjoh en haar havenfotos , 3 maal is scheepsrecht
Ehm, ik heb dat niet gezegd hoor. Zelf heb ik op wat anders gestemd, ik vermoedde alleen dat het drie zou worden.quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ja van K-man hoeven we niet veel te verwachten, die is blij met het onderwerp
ik trouwens ook
ik ook, maar ik zag vijf poten.. Dus OF er liep een hele ongelukkige gans zij OF.... toen zag ik 't laatste staartjequote:Op maandag 4 april 2005 21:50 schreef k_man het volgende:
Beetje lastig te zien. Ik zag er eerst maar twee.
Ik ben er nog wel hoorquote:Op maandag 4 april 2005 19:16 schreef Ymke het volgende:
Ha pea ik zie je hier nauwelijks meer , ben je nog met die fotocursus bezig?
drie bierquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
drie bier
drie rode wijn
drie wodka-jus
en een melk...
Scheepsrecht is het recht dat op schepen geldt. De uitdaging is om dat vast te leggen op de gevoelige plaatquote:Op maandag 4 april 2005 19:37 schreef Astridj0h het volgende:
ja heb ik ook al aan gedacht, maar 3 scheepsrechten fotograferen(wat zijn dat dan?)
maar er borrelen langzaam wel wat ideetjes boven
Ik heb ook even gezochtquote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha...eens kijken of ik nog een "minimalistische herhaling" overheb ergens
Heee...wat is dit nou?
[afbeelding]
Er staan maar twee vogels op hoor Dubbelluquote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef dubbellu het volgende:
Een idee voor de blijdorpgangers:
[afbeelding]
Ehm... we gaan naar Emmenquote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef dubbellu het volgende:
Een idee voor de blijdorpgangers:
Met die uitwerking verwijs je toch naar die knutselaars die de multivlaai hebben ontworpen hè?quote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef Klonk het volgende:
--- 8< ---
mijn eerste poging, conclusie, goed idee, bagger uitgewerkt
[[url=http://img128.exs.cx/img128/6517/div0307ir.th.jpg]afbeelding][/URL]
nee, naar mijn fotografie kwaliteitenquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Met die uitwerking verwijs je toch naar die knutselaars die de multivlaai hebben ontworpen hè?![]()
De Columbusmethode?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef dubbellu het volgende:
Ik zou zeggen probeer het eens, ik heb hem zo iig niet gemaakt, lijkt me ook erg onstabiel...
Edit: het zijn drie rauwe eieren...
Nee, maar ik ga ook niet vertellen hoe, iedereen zal zijn eigen oplossing hebben, na de wedstrijd zal ik het verklappen.quote:
het ei van.......quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef E.T. het volgende:
domme vraag... wat is de columbusmethode? (ook al is ie hier niet toegepast)
Hier een linkje: http://www.alchemist.nl/eivancolumbus.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef E.T. het volgende:
domme vraag... wat is de columbusmethode? (ook al is ie hier niet toegepast)
Uhm...Puckzzz...dit is het oude logo van Blijdorp. Het zijn drie giraffenquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er staan maar twee vogels op hoor Dubbellu
Natuurlijk denkt iedereen gelijk aan drie bloemen, drie spijkers weetikveel. Ik heb een ideetje dat als het lukt juist de balans eruit haalt omdat het een oneven getal is.
ow enneh toeval bestaat niet, deze week voor de derde keer op voor mijn rijbewijs. Als ik het haal ben ik voor mezelf al de winnaar van de maand. en krijg ik een superfraaie macrolens als kadootje![]()
Mooie foto!quote:
*grinnik* DUH!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...Puckzzz...dit is het oude logo van Blijdorp. Het zijn drie giraffen
ahhhhhhhhhhhh weer gezakt? waarom dit keer?quote:Op donderdag 7 april 2005 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*grinnik* DUH!!
ow die macrolens wordt 'm voorlopig niet
is dat gezegde niet 4 maal is scheepsrecht?![]()
Dubbellulaat ze maar lullen, ik weet ook niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen ik denk met een hoop geduld en een omelet als avondeten
Caar2: prachtige foto, maar wat iemand ook al heeft gezegd, het lijkt wel alsof de voetstappen op het zand liggen in plaats van in het zand zijn gedrukt. Komt dat door de lichtval?
2 x geen voorrang aan rechts verleend. 1ste keer moest die auto zelf toch nog wachten omdat hij ook voorrang moest verlenen aan voor hem van rechts komend verkeer dus ik dacht dan kachel ik gewoon door. Tweede keer was gewoon stomquote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhh weer gezakt? waarom dit keer?
Best zware overtredingen, ik was de eerste keer gezakt omdat ik voorang verleende aan een auto die geen voorang hadquote:Op donderdag 7 april 2005 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
2 x geen voorrang aan rechts verleend. 1ste keer moest die auto zelf toch nog wachten omdat hij ook voorrang moest verlenen aan voor hem van rechts komend verkeer dus ik dacht dan kachel ik gewoon door. Tweede keer was gewoon stomDoor rood licht gereden. Ik stond te wachten voor de lichten, hij werd groen, springt er zo'n kutkind van een jaartje of dertien voor mijn auto om stoer heen en weer te huppelen. Op het moment dat ze wegsprong reed ik door maar toen was mijn licht inmiddels alweer rood en dat had ik niet door
Het was kenelijk een spelletje van een groepje meisjes om zo lang mogelijk voor een auto te staan dansen.
![]()
Ik denk het wel, leuk bedachtquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:30 schreef k_man het volgende:
Kmoest wel eventjes denken bij die foto van Re.
Maar het zijn dus drie elementen, toch? Lucht, water, aarde?
Dan moet ik weer iemand zien te strikken die zo gek is om een hele avond met mij voeten op de foto te zettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 07:44 schreef Ymke het volgende:
Je fotos van je sokken zijn hartstikke leuk , probeer nog eens wat andere standjes , de zw vind ik niet zo mooi
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:30 schreef k_man het volgende:
Kmoest wel eventjes denken bij die foto van Re.
Maar het zijn dus drie elementen, toch? Lucht, water, aarde?
Zo zie je maar weer, zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende smakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:59 schreef Elefes het volgende:
Ik vind de sokken/voeten leuk, maar ik vind de handen het leukst eerlijk gezegd
gaaf! leuke beeldjes [14.gif]quote:
Drie.quote:
Ik heb nog wat blauwe tenen in de aanbiedingquote:Op vrijdag 8 april 2005 06:50 schreef Puckzzz het volgende:
jubeltenen heb ik ook nog in de aanbieding:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wat blauwe tenen in de aanbieding
Ik vond 'm wel leuk gevonden eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Ymke het volgende:
Twee muntstukken die samen 3 euro zijn is toch niet 3 stuks van iets?
Jawel het is wel grappig maar het zijn maar 2 stuks van ietsquote:Op zondag 10 april 2005 16:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk gevonden eigenlijk.
Ik wil de plaatselijke Oililly winkel hier zo gek krijgen om me drie parapluutjes te lenen. Dan mogen ze van mijn part de foto gebruiken in de winkelquote:
Zo'n mierzoet plaatje , heerlijkquote:Op zondag 10 april 2005 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil de plaatselijke Oililly winkel hier zo gek krijgen om me drie parapluutjes te lenen. Dan mogen ze van mijn part de foto gebruiken in de winkel
Wat mij betreft niet . het is geen drieluik wedstrijd en je moet veel plakken enzo en dat is niet toegestaan . Maar vraag het voor de zekerheid maar aan Rewimo , die bepaalt het .quote:Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef Astridj0h het volgende:
Ja sorry, ik kon 2ane niet opeens verdriedubbelen....
Maar deze foto wordt dus niet toegestaan? (ik mijn best doen om er een foto van te maken)
overigens is het niet bedoeld als drieluik maar als: horen, zien en zwijgen.
Er is weinig op aan te merken, gewoon goed geluktquote:Op zondag 10 april 2005 18:12 schreef Astridj0h het volgende:
Misschien iemand in ieder geval nog opbouwende kritiek mocht ik ooit nog andere "drieluiken" maken...
Zegt wie?quote:
Haha weet ik hoor. Maar lief dat je het zegt. Ik verzin ook vast nog wel wat anders, maar baal er gewoon wel beetje vanquote:Op zondag 10 april 2005 19:12 schreef Ymke het volgende:
Astridjoh , het is helemaal niet erg als een foto niet gelijk voor de wedstrijd goed is. je drieluik is prima gelukt dus daar is niets mis mee . En je hebt nog alle tijd om wat nieuws te maken. zelf maak ik ook veel fotos die het uiteindelijk niet worden , door mezelf niet goed genoeg bevonden of door anderen niet. Je leert er elke keer veel van .
Heb gewoon plezier in het maken van je fotos , je hebt genoeg creativiteit!!
Ik zelf Ymkequote:
Hooguit op dit moment geen inspiratie. Had ik ook toen ik het onderwerp hoorde, ondertussen toch alweer aardig wat ideetjes uitgevoerd. Gewoon lekker blijven denken en vooral goed om je heen kijken! dan kom je vanzelf iets tegen, overal is namelijk drie!quote:Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb geen creativiteit
Ik doe ook mijn best meer kan ik ook niet doen
Dat snap ik , ff uithuilen en opnieuw beginnenquote:Op zondag 10 april 2005 19:16 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Haha weet ik hoor. Maar lief dat je het zegt. Ik verzin ook vast nog wel wat anders, maar baal er gewoon wel beetje van
Er is niks mis met je drieluik op zich, integendeel! Ik vind hem hartstikke leuk!quote:Op zondag 10 april 2005 19:16 schreef Astridj0h het volgende:
Haha weet ik hoor. Maar lief dat je het zegt. Ik verzin ook vast nog wel wat anders, maar baal er gewoon wel beetje van
Dank hoor overste puckzzz...quote:Op zondag 10 april 2005 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ach, er zijn voor deze wedstrijden gewoon een aantal regels neergelegd. Als je mee wilt doen, zul je je daaraan moeten houden. Ik vind je drieluik ook mooi, maar hij is niet geschikt voor de wedstrijd. Gewoon opslaan op je computer dus, en iets anders voor de wedstrijd bedenken.
Weet ikquote:Op zondag 10 april 2005 19:19 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Hooguit op dit moment geen inspiratie. Had ik ook toen ik het onderwerp hoorde, ondertussen toch alweer aardig wat ideetjes uitgevoerd. Gewoon lekker blijven denken en vooral goed om je heen kijken! dan kom je vanzelf iets tegen, overal is namelijk drie!
onze hond is bijvoorbeeld mank en loopt op drie potenJe mag haar lenen...
Is al goed hoorquote:Op zondag 10 april 2005 19:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er is niks mis met je drieluik op zich, integendeel! Ik vind hem hartstikke leuk!Maar hij voldoet niet aan de criteria van de wedstrijd.
Ik vind het ook niet leuk om zulke beslissingen te nemen
Geen drieluiken dusquote:Op zondag 10 april 2005 19:30 schreef Nato het volgende:
ehm.. ik heb ergens een drieluik voorbij zien komen, maar dat is dus out of the question..? ik dacht namelijk dat dit ingebracht werd alszijnde idee voor 3.. (en heb nergens gelezen dat het niet mocht..???)
Graag even duidelijkheid over het wel en niet in dit geval.. voordat het gezeur losbarst..
Geen drieluiken dusquote:Op zondag 10 april 2005 19:32 schreef Astridj0h het volgende:
quote:De opdracht Drie heeft als toelichting: drie stuks van iets. Waarvan, dat is aan de fotograaf
Ja het zal.. Knippen en plakken..quote:Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Rewimo het volgende:
De foto van Ymke uit de wedstrijd 'Herhaling' is een leuk voorbeeld van hoe het wel mag. Zelfde principe (wel veel meer werk): meerdere foto's gefotografeerd.
Te vinden via http://offy.nl/fokfotowedstrijden/index.php
tsjeezus ik bedoel het aardig hoor!quote:Op zondag 10 april 2005 19:29 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
Dank hoor overste puckzzz...
eerst lezen dan pas posten... volgens mij allang al gezegd dat ik wat anders ga verzinnen...voordat je met je regels e.d gaat zwaaien...
ok. het klonk niet aardigquote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
tsjeezus ik bedoel het aardig hoor!
Ik zeg dat ik je foto mooi vind, alleen is hij voor de wedstrijd niet geschikt. Zo heb ik er zelf meerdere op mijn HD staan, die ik toch bewaar omdat het gewoon een mooie plaat is.
en ik zwaai niet met regels, ik heb helemaal niets met de regels te maken, afgezien van het feit dat ,als ik mee wil doen met de wedstrijd, me er aan zal moeten houden......
ik heb nog wel wat ideetjes voor je waar ik zelf ws niets mee ga doen.quote:Op zondag 10 april 2005 19:52 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
ok. het klonk niet aardig![]()
Maar ik geloof je. Fotootje staat netjes op de computer. Assie gaat netjes aan de regels houden, iedereen weer blij!
Ik zal aan je denken als er echt geen druppel inspiratie meer is okquote:Op zondag 10 april 2005 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat ideetjes voor je waar ik zelf ws niets mee ga doen.
Oftewel, Astridj0h moet gewoon haar drieluik uitprinten om er vervolgens een foto van te makenquote:Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Rewimo het volgende:
De foto van Ymke uit de wedstrijd 'Herhaling' is een leuk voorbeeld van hoe het wel mag. Zelfde principe (wel veel meer werk): meerdere foto's gefotografeerd.
Te vinden via http://offy.nl/fokfotowedstrijden/index.php
Go 2ane Go 2anequote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef 2ane het volgende:
[..]
Oftewel, Astridj0h moet gewoon haar drieluik uitprinten om er vervolgens een foto van te maken![]()
Maar ik vind t wel gaaf dat er zoveel gediscussiëerd kan worden over een foto met mij erop![]()
ja tuurlijk, het gaat allemaal om de persoon die op de foto staatquote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef 2ane het volgende:
[..]
Oftewel, Astridj0h moet gewoon haar drieluik uitprinten om er vervolgens een foto van te maken![]()
Maar ik vind t wel gaaf dat er zoveel gediscussiëerd kan worden over een foto met mij erop![]()
Oh? zo duidelijk vond ik dat dan weer nietquote:Op zondag 10 april 2005 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja tuurlijk, het gaat allemaal om de persoon die op de foto staat![]()
Astrid is duidelijk op haar teentjes getrapt op dit moment. Ze zal toch een manier moeten bedenken om haar idee in 1 foto te verwerken. Of dat nou het drieluik uitprinten en vervolgens weer fotograferen is of iets anders.
Ik vind haar inzendingen en mogelijke inzendingen van de wedstrijden tot nu toe nog altijd leuk en origineel geweest. dus ik twijfel er niet aan dat Astrid wel met een nieuw concept komt.
Puckzzz, ooit van sarcasme gehoord?quote:Op zondag 10 april 2005 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja tuurlijk, het gaat allemaal om de persoon die op de foto staat![]()
Nee. Ymke heeft destijds haar zoon gefotografeerd met allemaal foto's van hemzelf om zich heen. Op die manier mag het dus wel.quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef Nato het volgende:
Ja het zal.. Knippen en plakken..
Ik ben dus te creatief met het onderwerp omgegaan? Moeten er persé 3 tastbare zelfde voorwerpen op 1 foto? Naja, als het niet goed is haalt Rewimio 'm maar weg.quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Ymke het volgende:
Twee muntstukken die samen 3 euro zijn is toch niet 3 stuks van iets?
Als je het zo bekijkt is de foto van Re ook niet goed. Dat zijn ook geen drie stuks van iets maar 3 verschillende dingen, toch hoor ik veel mensen roepen dat die goed gevonden is. Ik vind 3 euro net zo goed gevonden.quote:Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jawel het is wel grappig maar het zijn maar 2 stuks van iets![]()
Ja, leuk, sorry dat ik het zeg Rewimo, maar wie hier heeft die mogelijkheid..? Niet veel, dus het lijkt me niet echt een oplossing..quote:Op zondag 10 april 2005 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Nee. Ymke heeft destijds haar zoon gefotografeerd met allemaal foto's van hemzelf om zich heen. Op die manier mag het dus wel.
ALs je 1 foto maakt als uiteindelijk resultaat is het toelaatbaar. Je mag zoveel met 3 doen als je wil, zonder knip en plakwerk.quote:Op zondag 10 april 2005 21:25 schreef Nato het volgende:
[..]
Ja, leuk, sorry dat ik het zeg Rewimo, maar wie hier heeft die mogelijkheid..? Niet veel, dus het lijkt me niet echt een oplossing..
Liever krijg ik antwoord op de vraag wat nu wel toelaatbaar is, 3 - luiken of niet..
Dat zijn 3 natuurverschijnselen, zand ,water en lucht , dus wel degelijk 3 , en 2 muntstukken blijven 2 stuks al symboliseren ze 3 .quote:Op zondag 10 april 2005 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is de foto van Re ook niet goed. Dat zijn ook geen drie stuks van iets maar 3 verschillende dingen, toch hoor ik veel mensen roepen dat die goed gevonden is. Ik vind 3 euro net zo goed gevonden.
Dus een drieluik mag mits je.. blablabla..quote:Op zondag 10 april 2005 21:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Als je 1 foto maakt als uiteindelijk resultaat is het toelaatbaar. Je mag zoveel met 3 doen als je wil, zonder knip en plakwerk.
kan dus vervallen..quote:De opdracht Drie heeft als toelichting: drie stuks van iets. Waarvan, dat is aan de fotograaf
Voor de meeste blijkbaar dus wel Ymke.quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Ymke het volgende:
Ik had bij het stem topic van het onderwerp duidelijk gemaakt 3 stuks van iets . dus 3 bomen 3 fietsen 3 mensen , ed . mensen dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Dat mag wel, dat zijn dan 3 vingers, waarvan er 1 vaag, 1 minder vaag en 1 duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
Dus het idee wat ik ook nog had om een foto te maken met drie seconden sluitertijd, terwijl ik dat aftel op mijn vingers, zou ook niet voldoen aan de wedstrijd criteria? Dat is toch ook "drie" ?
Hou dan ook rekening met het wedstrijd reglement waarin staatquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Nato het volgende:
..laat dat dan ook duidelijk zijn voor de mensen die later inzoomen..
ik heb nergens gelezen dat drie-luiken niet mag, en misschien ben ik dan die zeikerd die over woorden valt; ik kan het niet opmaken in de regels.. Die geven nu aan dat (in mijn opvatting..) drie-luiken ook mogen.. 3 van iets..
Geef me maar een schop, doe maar wat je wilt, 3 is en blijft 3, hoe, waar en in welk opzicht ook..
quote:Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
Zo moet je het niet zien hoor Speedy , elke maand bakeren we zo de grenzen van de wedstrijd af.quote:Op zondag 10 april 2005 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor de meeste blijkbaar dus wel Ymke.
Hiermee verpesten ze wel deze wedstrijd
Lijkt me meer een gevalletje van duidelijkheid..quote:
daar breek ik mijn blonde hersentjes al overquote:Op zondag 10 april 2005 21:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat mag wel, dat zijn dan 3 vingers, waarvan er 1 vaag, 1 minder vaag en 1 duidelijk.
Je gaat er dan wel voor moeten zorgen dat je hand zo stil mogelijk blijft, maar lijkt me wel een leuk experiment.
Geloof me, ik ben er niet op uit om een rel te ontketenen, de vraag is simpel:quote:Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
NEE want het zijn drie verschillende foto's samengevoegd tot 1 plaatje.quote:Op zondag 10 april 2005 22:09 schreef Nato het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben er niet op uit om een rel te ontketenen, de vraag is simpel:
Mag een drieluik nu wel of niet..
Een drieluik namelijk is niets meer of minder dan foto's verkleinen zonder ze inhoudelijk aan te passen, eigenlijk is het verkleinen tot een redelijk vermogen om ze allen op Fok! niveau te krijgen..
Nogmaals, ik hoor graag Ja of Nee.. in het geval 3-luik..
quote:Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef Nato het volgende:
[..]
Dank je.. pfff.. (Is u ook van de afdeling: wedstrijdleiding..)?
..in dat geval neem ik aan dat de tekst welke geschreven staat in : Fotowedstrijd April 2005: het centrale topic, veranderd word.. klaar..quote:allen
duidelijk, klaar, amen....quote:Op zondag 10 april 2005 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Nou dan zal ik het nog een keer zeggen: een drieluik mag niet.
Klaar
Het gaat om 3 stuks. De foto van Re geeft de drie elementen aarde, water en lucht weer. Niks mis mee dus.
De drie euro is een randgeval maar mag wat mij betreft meedoen.
De foto van Astridj0h valt, hoe mooi ook, buiten de omschrijving omdat het een montage is.
Waarom, als je de beperkingen leest staat er toch "geen photoshop". Dus niet 3 foto's aan elkaar zetten.quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Nato het volgende:
[..]
..in dat geval neem ik aan dat de tekst welke geschreven staat in : Fotowedstrijd April 2005: het centrale topic, veranderd word.. klaar..
![]()
moeilijk hé..
Voor mij niet moeilijk, maar je moest eens weten wat er hier aan photoshop-gebeuren langsloopt.. uch..uche..quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Waarom, als je de beperkingen leest staat er toch "geen photoshop". Dus niet 3 foto's aan elkaar zetten.
Niet zo moeilijk toch..
Kun je nagaan dat ik dit zelfs niet eens doe.quote:Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
Re heeft zijn foto zonder meer gelevelled, dat mag duidelijk zijn, maar dat mag dus volgens de regels dus daar is nix mis mee.quote:Op zondag 10 april 2005 22:28 schreef Nato het volgende:
[..]
Voor mij niet moeilijk, maar je moest eens weten wat er hier aan photoshop-gebeuren langsloopt.. uch..uche..
Maar awel.. RE heeft punten van mij.. (tot dit moment..)
Puckzzz.. ik ga niet inhoudelijk bagateliceren over nu al ingezonden foto's, het ging en gaat me meer om wat nu wel of niet mag met het begrip 3..quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef Puckzzz het volgende:Re heeft zijn foto zonder meer gelevelled, dat mag duidelijk zijn, maar dat mag dus volgens de regels dus daar is nix mis mee.
Je bedoeld: Multi-Exposurequote:Op zondag 10 april 2005 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, jullie kunnen natuurlijk ook proberen een beeldje meerdere keren te belichten. Dan heb je alsnog 1 foto, maar met meerdere beelden erop.
Ik heb alleen geen flauw idee of dat met digitaal te realiseren is. Met mijn EOS300 iig wel.
Die jaquote:Op zondag 10 april 2005 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bedoeld: Multi-Exposure
Zat ik ook al aan te denken
Oja sommigen snappen het niet hequote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ja. Ik dacht: laat ik het simpel houden. Dan snapt iedereen het
Het lijkt me toch héél simpel. Je mag per user één foto inleveren. Een drieluik bestaat uit drie foto's, dus is niet toegestaan.quote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Nato het volgende:
..laat dat dan ook duidelijk zijn voor de mensen die later inzoomen..
ik heb nergens gelezen dat drie-luiken niet mag, en misschien ben ik dan die zeikerd die over woorden valt; ik kan het niet opmaken in de regels.. Die geven nu aan dat (in mijn opvatting..) drie-luiken ook mogen.. 3 van iets..
Geef me maar een schop, doe maar wat je wilt, 3 is en blijft 3, hoe, waar en in welk opzicht ook..
hihihiquote:Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Het lijkt me toch héél simpel. Je mag per user één foto inleveren. Een drieluik bestaat uit drie foto's, dus is niet toegestaan.
edit: spuit 11...
Zeg me alsjeblieft niet dat je drie jongens met Oililly parapluutjes laat lopen...quote:Op maandag 11 april 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn vriendin, ze heeft zelf een zoontje van 7, en die heeft ook nog wel twee vriendjes, maar ze gaat het eerst ff aan de ouders vragen maar ze werwacht geen problemen
nu nog drie parapluutjes bij Oililly weg zien te bluffen
hmm ja, maar het zou wel mooi wezen als ze klein beetje inzelfde stijl zijn. Kweet niet of alle zeven jarige jongetjes in in ieder geval spijkerbroek met bijvoorbeeld allemaal rood shirt zijn te hijsen, maar volgens mij moet dat nog wel lukken!quote:Op maandag 11 april 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat nog wel aan tuinbroeken te denken (van jeans) maar dat is misschien wat teveel gevraagd van de moedersdus de kledingkeuze laat ik maar gewoon aan hun over.
die's leuk manquote:
De lego is van mijn zoontje hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Oeeh, leuk gedaan
Ik wou dat ik nog lego had
Heb je het door?quote:
Op de voorgrond staat inderdaad een raceauto. En ja, ik heb ze ook zonder, maar dat was het niet helemaal vond ik. Kan ze hiervandaan niet posten (zit op mijn werk). Ze staan op het podiumquote:Op woensdag 13 april 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
He Rewimo, leuk gevondenik neem aan dat het een raceauto is op de voorgrond, heb je het ook geprobeerd zonder? Staan ze ook op zo'n 1,2,3, blok? lekkere kleurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |