De Columbusmethode?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef dubbellu het volgende:
Ik zou zeggen probeer het eens, ik heb hem zo iig niet gemaakt, lijkt me ook erg onstabiel...
Edit: het zijn drie rauwe eieren...
Nee, maar ik ga ook niet vertellen hoe, iedereen zal zijn eigen oplossing hebben, na de wedstrijd zal ik het verklappen.quote:
het ei van.......quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef E.T. het volgende:
domme vraag... wat is de columbusmethode? (ook al is ie hier niet toegepast)
Hier een linkje: http://www.alchemist.nl/eivancolumbus.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef E.T. het volgende:
domme vraag... wat is de columbusmethode? (ook al is ie hier niet toegepast)
Uhm...Puckzzz...dit is het oude logo van Blijdorp. Het zijn drie giraffenquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er staan maar twee vogels op hoor Dubbellu
Natuurlijk denkt iedereen gelijk aan drie bloemen, drie spijkers weetikveel. Ik heb een ideetje dat als het lukt juist de balans eruit haalt omdat het een oneven getal is.
ow enneh toeval bestaat niet, deze week voor de derde keer op voor mijn rijbewijs. Als ik het haal ben ik voor mezelf al de winnaar van de maand. en krijg ik een superfraaie macrolens als kadootje![]()
Mooie foto!quote:
*grinnik* DUH!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...Puckzzz...dit is het oude logo van Blijdorp. Het zijn drie giraffen
ahhhhhhhhhhhh weer gezakt? waarom dit keer?quote:Op donderdag 7 april 2005 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*grinnik* DUH!!
ow die macrolens wordt 'm voorlopig niet
is dat gezegde niet 4 maal is scheepsrecht?![]()
Dubbellulaat ze maar lullen, ik weet ook niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen ik denk met een hoop geduld en een omelet als avondeten
Caar2: prachtige foto, maar wat iemand ook al heeft gezegd, het lijkt wel alsof de voetstappen op het zand liggen in plaats van in het zand zijn gedrukt. Komt dat door de lichtval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |