ja heb ik ook al aan gedacht, maar 3 scheepsrechten fotograferenquote:Op maandag 4 april 2005 18:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
3 handen op een buik![]()
en voor Atsridjoh en haar havenfotos , 3 maal is scheepsrecht
Ehm, ik heb dat niet gezegd hoor. Zelf heb ik op wat anders gestemd, ik vermoedde alleen dat het drie zou worden.quote:Op maandag 4 april 2005 16:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ja van K-man hoeven we niet veel te verwachten, die is blij met het onderwerp
ik trouwens ook
ik ook, maar ik zag vijf poten.. Dus OF er liep een hele ongelukkige gans zij OF.... toen zag ik 't laatste staartjequote:Op maandag 4 april 2005 21:50 schreef k_man het volgende:
Beetje lastig te zien. Ik zag er eerst maar twee.
Ik ben er nog wel hoorquote:Op maandag 4 april 2005 19:16 schreef Ymke het volgende:
Ha pea ik zie je hier nauwelijks meer , ben je nog met die fotocursus bezig?
drie bierquote:
quote:Op maandag 4 april 2005 22:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
drie bier
drie rode wijn
drie wodka-jus
en een melk...
Scheepsrecht is het recht dat op schepen geldt. De uitdaging is om dat vast te leggen op de gevoelige plaatquote:Op maandag 4 april 2005 19:37 schreef Astridj0h het volgende:
ja heb ik ook al aan gedacht, maar 3 scheepsrechten fotograferen(wat zijn dat dan?)
maar er borrelen langzaam wel wat ideetjes boven
Ik heb ook even gezochtquote:Op maandag 4 april 2005 00:12 schreef Shark.Bait het volgende:
Aha...eens kijken of ik nog een "minimalistische herhaling" overheb ergens
Heee...wat is dit nou?
[afbeelding]
Er staan maar twee vogels op hoor Dubbelluquote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef dubbellu het volgende:
Een idee voor de blijdorpgangers:
[afbeelding]
Ehm... we gaan naar Emmenquote:Op maandag 4 april 2005 18:37 schreef dubbellu het volgende:
Een idee voor de blijdorpgangers:
Met die uitwerking verwijs je toch naar die knutselaars die de multivlaai hebben ontworpen hè?quote:Op maandag 4 april 2005 13:15 schreef Klonk het volgende:
--- 8< ---
mijn eerste poging, conclusie, goed idee, bagger uitgewerkt
[[url=http://img128.exs.cx/img128/6517/div0307ir.th.jpg]afbeelding][/URL]
nee, naar mijn fotografie kwaliteitenquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:37 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Met die uitwerking verwijs je toch naar die knutselaars die de multivlaai hebben ontworpen hè?![]()
De Columbusmethode?quote:Op dinsdag 5 april 2005 21:09 schreef dubbellu het volgende:
Ik zou zeggen probeer het eens, ik heb hem zo iig niet gemaakt, lijkt me ook erg onstabiel...
Edit: het zijn drie rauwe eieren...
Nee, maar ik ga ook niet vertellen hoe, iedereen zal zijn eigen oplossing hebben, na de wedstrijd zal ik het verklappen.quote:
het ei van.......quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef E.T. het volgende:
domme vraag... wat is de columbusmethode? (ook al is ie hier niet toegepast)
Hier een linkje: http://www.alchemist.nl/eivancolumbus.htmlquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:06 schreef E.T. het volgende:
domme vraag... wat is de columbusmethode? (ook al is ie hier niet toegepast)
Uhm...Puckzzz...dit is het oude logo van Blijdorp. Het zijn drie giraffenquote:Op dinsdag 5 april 2005 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Er staan maar twee vogels op hoor Dubbellu
Natuurlijk denkt iedereen gelijk aan drie bloemen, drie spijkers weetikveel. Ik heb een ideetje dat als het lukt juist de balans eruit haalt omdat het een oneven getal is.
ow enneh toeval bestaat niet, deze week voor de derde keer op voor mijn rijbewijs. Als ik het haal ben ik voor mezelf al de winnaar van de maand. en krijg ik een superfraaie macrolens als kadootje![]()
Mooie foto!quote:
*grinnik* DUH!!quote:Op dinsdag 5 april 2005 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...Puckzzz...dit is het oude logo van Blijdorp. Het zijn drie giraffen
ahhhhhhhhhhhh weer gezakt? waarom dit keer?quote:Op donderdag 7 april 2005 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*grinnik* DUH!!
ow die macrolens wordt 'm voorlopig niet
is dat gezegde niet 4 maal is scheepsrecht?![]()
Dubbellulaat ze maar lullen, ik weet ook niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen ik denk met een hoop geduld en een omelet als avondeten
Caar2: prachtige foto, maar wat iemand ook al heeft gezegd, het lijkt wel alsof de voetstappen op het zand liggen in plaats van in het zand zijn gedrukt. Komt dat door de lichtval?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |