Zeg me alsjeblieft niet dat je drie jongens met Oililly parapluutjes laat lopen...quote:Op maandag 11 april 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn vriendin, ze heeft zelf een zoontje van 7, en die heeft ook nog wel twee vriendjes, maar ze gaat het eerst ff aan de ouders vragen maar ze werwacht geen problemen
nu nog drie parapluutjes bij Oililly weg zien te bluffen
hmm ja, maar het zou wel mooi wezen als ze klein beetje inzelfde stijl zijn. Kweet niet of alle zeven jarige jongetjes in in ieder geval spijkerbroek met bijvoorbeeld allemaal rood shirt zijn te hijsen, maar volgens mij moet dat nog wel lukken!quote:Op maandag 11 april 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat nog wel aan tuinbroeken te denken (van jeans) maar dat is misschien wat teveel gevraagd van de moedersdus de kledingkeuze laat ik maar gewoon aan hun over.
die's leuk manquote:
De lego is van mijn zoontje hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Oeeh, leuk gedaan
Ik wou dat ik nog lego had
Heb je het door?quote:
Op de voorgrond staat inderdaad een raceauto. En ja, ik heb ze ook zonder, maar dat was het niet helemaal vond ik. Kan ze hiervandaan niet posten (zit op mijn werk). Ze staan op het podiumquote:Op woensdag 13 april 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
He Rewimo, leuk gevondenik neem aan dat het een raceauto is op de voorgrond, heb je het ook geprobeerd zonder? Staan ze ook op zo'n 1,2,3, blok? lekkere kleurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |