Lijkt me meer een gevalletje van duidelijkheid..quote:
daar breek ik mijn blonde hersentjes al overquote:Op zondag 10 april 2005 21:50 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Dat mag wel, dat zijn dan 3 vingers, waarvan er 1 vaag, 1 minder vaag en 1 duidelijk.
Je gaat er dan wel voor moeten zorgen dat je hand zo stil mogelijk blijft, maar lijkt me wel een leuk experiment.
Geloof me, ik ben er niet op uit om een rel te ontketenen, de vraag is simpel:quote:Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
NEE want het zijn drie verschillende foto's samengevoegd tot 1 plaatje.quote:Op zondag 10 april 2005 22:09 schreef Nato het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben er niet op uit om een rel te ontketenen, de vraag is simpel:
Mag een drieluik nu wel of niet..
Een drieluik namelijk is niets meer of minder dan foto's verkleinen zonder ze inhoudelijk aan te passen, eigenlijk is het verkleinen tot een redelijk vermogen om ze allen op Fok! niveau te krijgen..
Nogmaals, ik hoor graag Ja of Nee.. in het geval 3-luik..
quote:Op zondag 10 april 2005 22:12 schreef Nato het volgende:
[..]
Dank je.. pfff.. (Is u ook van de afdeling: wedstrijdleiding..)?
..in dat geval neem ik aan dat de tekst welke geschreven staat in : Fotowedstrijd April 2005: het centrale topic, veranderd word.. klaar..quote:allen
duidelijk, klaar, amen....quote:Op zondag 10 april 2005 22:18 schreef Rewimo het volgende:
Nou dan zal ik het nog een keer zeggen: een drieluik mag niet.
Klaar
Het gaat om 3 stuks. De foto van Re geeft de drie elementen aarde, water en lucht weer. Niks mis mee dus.
De drie euro is een randgeval maar mag wat mij betreft meedoen.
De foto van Astridj0h valt, hoe mooi ook, buiten de omschrijving omdat het een montage is.
Waarom, als je de beperkingen leest staat er toch "geen photoshop". Dus niet 3 foto's aan elkaar zetten.quote:Op zondag 10 april 2005 22:19 schreef Nato het volgende:
[..]
..in dat geval neem ik aan dat de tekst welke geschreven staat in : Fotowedstrijd April 2005: het centrale topic, veranderd word.. klaar..
![]()
moeilijk hé..
Voor mij niet moeilijk, maar je moest eens weten wat er hier aan photoshop-gebeuren langsloopt.. uch..uche..quote:Op zondag 10 april 2005 22:22 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Waarom, als je de beperkingen leest staat er toch "geen photoshop". Dus niet 3 foto's aan elkaar zetten.
Niet zo moeilijk toch..
Kun je nagaan dat ik dit zelfs niet eens doe.quote:Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
Re heeft zijn foto zonder meer gelevelled, dat mag duidelijk zijn, maar dat mag dus volgens de regels dus daar is nix mis mee.quote:Op zondag 10 april 2005 22:28 schreef Nato het volgende:
[..]
Voor mij niet moeilijk, maar je moest eens weten wat er hier aan photoshop-gebeuren langsloopt.. uch..uche..
Maar awel.. RE heeft punten van mij.. (tot dit moment..)
Puckzzz.. ik ga niet inhoudelijk bagateliceren over nu al ingezonden foto's, het ging en gaat me meer om wat nu wel of niet mag met het begrip 3..quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef Puckzzz het volgende:Re heeft zijn foto zonder meer gelevelled, dat mag duidelijk zijn, maar dat mag dus volgens de regels dus daar is nix mis mee.
Je bedoeld: Multi-Exposurequote:Op zondag 10 april 2005 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, jullie kunnen natuurlijk ook proberen een beeldje meerdere keren te belichten. Dan heb je alsnog 1 foto, maar met meerdere beelden erop.
Ik heb alleen geen flauw idee of dat met digitaal te realiseren is. Met mijn EOS300 iig wel.
Die jaquote:Op zondag 10 april 2005 22:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bedoeld: Multi-Exposure
Zat ik ook al aan te denken
Oja sommigen snappen het niet hequote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die ja. Ik dacht: laat ik het simpel houden. Dan snapt iedereen het
Het lijkt me toch héél simpel. Je mag per user één foto inleveren. Een drieluik bestaat uit drie foto's, dus is niet toegestaan.quote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Nato het volgende:
..laat dat dan ook duidelijk zijn voor de mensen die later inzoomen..
ik heb nergens gelezen dat drie-luiken niet mag, en misschien ben ik dan die zeikerd die over woorden valt; ik kan het niet opmaken in de regels.. Die geven nu aan dat (in mijn opvatting..) drie-luiken ook mogen.. 3 van iets..
Geef me maar een schop, doe maar wat je wilt, 3 is en blijft 3, hoe, waar en in welk opzicht ook..
hihihiquote:Op maandag 11 april 2005 12:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Het lijkt me toch héél simpel. Je mag per user één foto inleveren. Een drieluik bestaat uit drie foto's, dus is niet toegestaan.
edit: spuit 11...
Zeg me alsjeblieft niet dat je drie jongens met Oililly parapluutjes laat lopen...quote:Op maandag 11 april 2005 13:42 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn vriendin, ze heeft zelf een zoontje van 7, en die heeft ook nog wel twee vriendjes, maar ze gaat het eerst ff aan de ouders vragen maar ze werwacht geen problemen
nu nog drie parapluutjes bij Oililly weg zien te bluffen
hmm ja, maar het zou wel mooi wezen als ze klein beetje inzelfde stijl zijn. Kweet niet of alle zeven jarige jongetjes in in ieder geval spijkerbroek met bijvoorbeeld allemaal rood shirt zijn te hijsen, maar volgens mij moet dat nog wel lukken!quote:Op maandag 11 april 2005 14:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat nog wel aan tuinbroeken te denken (van jeans) maar dat is misschien wat teveel gevraagd van de moedersdus de kledingkeuze laat ik maar gewoon aan hun over.
die's leuk manquote:
De lego is van mijn zoontje hoorquote:Op woensdag 13 april 2005 00:29 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Oeeh, leuk gedaan
Ik wou dat ik nog lego had
Heb je het door?quote:
Op de voorgrond staat inderdaad een raceauto. En ja, ik heb ze ook zonder, maar dat was het niet helemaal vond ik. Kan ze hiervandaan niet posten (zit op mijn werk). Ze staan op het podiumquote:Op woensdag 13 april 2005 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
He Rewimo, leuk gevondenik neem aan dat het een raceauto is op de voorgrond, heb je het ook geprobeerd zonder? Staan ze ook op zo'n 1,2,3, blok? lekkere kleurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |