Ik heb nog wat blauwe tenen in de aanbiedingquote:Op vrijdag 8 april 2005 06:50 schreef Puckzzz het volgende:
jubeltenen heb ik ook nog in de aanbieding:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nog wat blauwe tenen in de aanbieding
Ik vond 'm wel leuk gevonden eigenlijk.quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Ymke het volgende:
Twee muntstukken die samen 3 euro zijn is toch niet 3 stuks van iets?
Jawel het is wel grappig maar het zijn maar 2 stuks van ietsquote:Op zondag 10 april 2005 16:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel leuk gevonden eigenlijk.
Ik wil de plaatselijke Oililly winkel hier zo gek krijgen om me drie parapluutjes te lenen. Dan mogen ze van mijn part de foto gebruiken in de winkelquote:
Zo'n mierzoet plaatje , heerlijkquote:Op zondag 10 april 2005 17:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wil de plaatselijke Oililly winkel hier zo gek krijgen om me drie parapluutjes te lenen. Dan mogen ze van mijn part de foto gebruiken in de winkel
Wat mij betreft niet . het is geen drieluik wedstrijd en je moet veel plakken enzo en dat is niet toegestaan . Maar vraag het voor de zekerheid maar aan Rewimo , die bepaalt het .quote:Op zondag 10 april 2005 17:19 schreef Astridj0h het volgende:
Ja sorry, ik kon 2ane niet opeens verdriedubbelen....
Maar deze foto wordt dus niet toegestaan? (ik mijn best doen om er een foto van te maken)
overigens is het niet bedoeld als drieluik maar als: horen, zien en zwijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |