2 x geen voorrang aan rechts verleend. 1ste keer moest die auto zelf toch nog wachten omdat hij ook voorrang moest verlenen aan voor hem van rechts komend verkeer dus ik dacht dan kachel ik gewoon door. Tweede keer was gewoon stomquote:Op donderdag 7 april 2005 13:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhh weer gezakt? waarom dit keer?
Best zware overtredingen, ik was de eerste keer gezakt omdat ik voorang verleende aan een auto die geen voorang hadquote:Op donderdag 7 april 2005 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
2 x geen voorrang aan rechts verleend. 1ste keer moest die auto zelf toch nog wachten omdat hij ook voorrang moest verlenen aan voor hem van rechts komend verkeer dus ik dacht dan kachel ik gewoon door. Tweede keer was gewoon stomDoor rood licht gereden. Ik stond te wachten voor de lichten, hij werd groen, springt er zo'n kutkind van een jaartje of dertien voor mijn auto om stoer heen en weer te huppelen. Op het moment dat ze wegsprong reed ik door maar toen was mijn licht inmiddels alweer rood en dat had ik niet door
Het was kenelijk een spelletje van een groepje meisjes om zo lang mogelijk voor een auto te staan dansen.
![]()
Ik denk het wel, leuk bedachtquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:30 schreef k_man het volgende:
Kmoest wel eventjes denken bij die foto van Re.
Maar het zijn dus drie elementen, toch? Lucht, water, aarde?
Dan moet ik weer iemand zien te strikken die zo gek is om een hele avond met mij voeten op de foto te zettenquote:Op vrijdag 8 april 2005 07:44 schreef Ymke het volgende:
Je fotos van je sokken zijn hartstikke leuk , probeer nog eens wat andere standjes , de zw vind ik niet zo mooi
quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:30 schreef k_man het volgende:
Kmoest wel eventjes denken bij die foto van Re.
Maar het zijn dus drie elementen, toch? Lucht, water, aarde?
Zo zie je maar weer, zoveel verschillende mensen, zoveel verschillende smakenquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:59 schreef Elefes het volgende:
Ik vind de sokken/voeten leuk, maar ik vind de handen het leukst eerlijk gezegd
gaaf! leuke beeldjes [14.gif]quote:
Drie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |