Ik zal aan je denken als er echt geen druppel inspiratie meer is okquote:Op zondag 10 april 2005 19:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat ideetjes voor je waar ik zelf ws niets mee ga doen.
Oftewel, Astridj0h moet gewoon haar drieluik uitprinten om er vervolgens een foto van te makenquote:Op zondag 10 april 2005 19:37 schreef Rewimo het volgende:
De foto van Ymke uit de wedstrijd 'Herhaling' is een leuk voorbeeld van hoe het wel mag. Zelfde principe (wel veel meer werk): meerdere foto's gefotografeerd.
Te vinden via http://offy.nl/fokfotowedstrijden/index.php
Go 2ane Go 2anequote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef 2ane het volgende:
[..]
Oftewel, Astridj0h moet gewoon haar drieluik uitprinten om er vervolgens een foto van te maken![]()
Maar ik vind t wel gaaf dat er zoveel gediscussiëerd kan worden over een foto met mij erop![]()
ja tuurlijk, het gaat allemaal om de persoon die op de foto staatquote:Op zondag 10 april 2005 20:09 schreef 2ane het volgende:
[..]
Oftewel, Astridj0h moet gewoon haar drieluik uitprinten om er vervolgens een foto van te maken![]()
Maar ik vind t wel gaaf dat er zoveel gediscussiëerd kan worden over een foto met mij erop![]()
Oh? zo duidelijk vond ik dat dan weer nietquote:Op zondag 10 april 2005 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja tuurlijk, het gaat allemaal om de persoon die op de foto staat![]()
Astrid is duidelijk op haar teentjes getrapt op dit moment. Ze zal toch een manier moeten bedenken om haar idee in 1 foto te verwerken. Of dat nou het drieluik uitprinten en vervolgens weer fotograferen is of iets anders.
Ik vind haar inzendingen en mogelijke inzendingen van de wedstrijden tot nu toe nog altijd leuk en origineel geweest. dus ik twijfel er niet aan dat Astrid wel met een nieuw concept komt.
Puckzzz, ooit van sarcasme gehoord?quote:Op zondag 10 april 2005 20:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja tuurlijk, het gaat allemaal om de persoon die op de foto staat![]()
Nee. Ymke heeft destijds haar zoon gefotografeerd met allemaal foto's van hemzelf om zich heen. Op die manier mag het dus wel.quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef Nato het volgende:
Ja het zal.. Knippen en plakken..
Ik ben dus te creatief met het onderwerp omgegaan? Moeten er persé 3 tastbare zelfde voorwerpen op 1 foto? Naja, als het niet goed is haalt Rewimio 'm maar weg.quote:Op zondag 10 april 2005 15:45 schreef Ymke het volgende:
Twee muntstukken die samen 3 euro zijn is toch niet 3 stuks van iets?
Als je het zo bekijkt is de foto van Re ook niet goed. Dat zijn ook geen drie stuks van iets maar 3 verschillende dingen, toch hoor ik veel mensen roepen dat die goed gevonden is. Ik vind 3 euro net zo goed gevonden.quote:Op zondag 10 april 2005 16:42 schreef Ymke het volgende:
[..]
Jawel het is wel grappig maar het zijn maar 2 stuks van iets![]()
Ja, leuk, sorry dat ik het zeg Rewimo, maar wie hier heeft die mogelijkheid..? Niet veel, dus het lijkt me niet echt een oplossing..quote:Op zondag 10 april 2005 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Nee. Ymke heeft destijds haar zoon gefotografeerd met allemaal foto's van hemzelf om zich heen. Op die manier mag het dus wel.
ALs je 1 foto maakt als uiteindelijk resultaat is het toelaatbaar. Je mag zoveel met 3 doen als je wil, zonder knip en plakwerk.quote:Op zondag 10 april 2005 21:25 schreef Nato het volgende:
[..]
Ja, leuk, sorry dat ik het zeg Rewimo, maar wie hier heeft die mogelijkheid..? Niet veel, dus het lijkt me niet echt een oplossing..
Liever krijg ik antwoord op de vraag wat nu wel toelaatbaar is, 3 - luiken of niet..
Dat zijn 3 natuurverschijnselen, zand ,water en lucht , dus wel degelijk 3 , en 2 muntstukken blijven 2 stuks al symboliseren ze 3 .quote:Op zondag 10 april 2005 21:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is de foto van Re ook niet goed. Dat zijn ook geen drie stuks van iets maar 3 verschillende dingen, toch hoor ik veel mensen roepen dat die goed gevonden is. Ik vind 3 euro net zo goed gevonden.
Dus een drieluik mag mits je.. blablabla..quote:Op zondag 10 april 2005 21:28 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Als je 1 foto maakt als uiteindelijk resultaat is het toelaatbaar. Je mag zoveel met 3 doen als je wil, zonder knip en plakwerk.
kan dus vervallen..quote:De opdracht Drie heeft als toelichting: drie stuks van iets. Waarvan, dat is aan de fotograaf
Voor de meeste blijkbaar dus wel Ymke.quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Ymke het volgende:
Ik had bij het stem topic van het onderwerp duidelijk gemaakt 3 stuks van iets . dus 3 bomen 3 fietsen 3 mensen , ed . mensen dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Dat mag wel, dat zijn dan 3 vingers, waarvan er 1 vaag, 1 minder vaag en 1 duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Puckzzz het volgende:
Dus het idee wat ik ook nog had om een foto te maken met drie seconden sluitertijd, terwijl ik dat aftel op mijn vingers, zou ook niet voldoen aan de wedstrijd criteria? Dat is toch ook "drie" ?
Hou dan ook rekening met het wedstrijd reglement waarin staatquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Nato het volgende:
..laat dat dan ook duidelijk zijn voor de mensen die later inzoomen..
ik heb nergens gelezen dat drie-luiken niet mag, en misschien ben ik dan die zeikerd die over woorden valt; ik kan het niet opmaken in de regels.. Die geven nu aan dat (in mijn opvatting..) drie-luiken ook mogen.. 3 van iets..
Geef me maar een schop, doe maar wat je wilt, 3 is en blijft 3, hoe, waar en in welk opzicht ook..
quote:Probeer fotobewerkingen zoveel mogelijk te beperken, dit is een fotowedstrijd, geen Photoshop-wedstrijd. Levels, crops e.d. zijn uiteraard geen enkel probleem, bewerkingen die daadwerkelijk het karakter van de foto aantasten zijn dat wel.
Zo moet je het niet zien hoor Speedy , elke maand bakeren we zo de grenzen van de wedstrijd af.quote:Op zondag 10 april 2005 21:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voor de meeste blijkbaar dus wel Ymke.
Hiermee verpesten ze wel deze wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |