Echt nieuw is het niet, maar je moet iets in de code aanpassen ofzo dacht'k.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:12 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een leuk maar tegelijkertijd irritant nieuw icon staat er bij dat topic zeg!
Gewoon naar Rewimoquote:Op vrijdag 1 april 2005 02:50 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb ook al een paar onderwerpen maar waar moet ik die naartoe mailen nu Rewimo ziek is?
You have mailquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon naar Rewimo
Gefeliciteerd, Puckzzz! En de nummers twee en drie ook![]()
Graag zo snel mogelijk jullie onderwerpen (vandaag? ik push niet hoor), ik wil als het kan zondag weer van start met een nieuwe wedstrijd.
Nou ja misschien de suggestie van Lone-wolfquote:Op vrijdag 1 april 2005 12:58 schreef fr.oosje het volgende:
Uh ik kan op dit moment even niets verzinnen. Iemand nog twee leuke onderwerpen?
[verslavingsmode]Geef ze dan snel aan fr.oosjequote:
Die zit er ook tussenquote:Op vrijdag 1 april 2005 15:51 schreef E.T. het volgende:
Moeilijk kiezen bij de onderwerpen... Zijn wel een stuk of drie waar ik op wil stemmen...
dan worden het er zesquote:
in het vorige topic stond een lijstje.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:54 schreef portier het volgende:
Waar kan ik nou precies de eindstand zien van maart?
Hier is het nog een keer:quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:04 schreef Xilantof het volgende:
in het vorige topic stond een lijstje.
Ja hoor, bestquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:03 schreef portier het volgende:
Kan dat niet gewoon in het oude centrale topic? Voor het gemak zeg maar.
Kan je die uitleggen?quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, best
Al krijgen fotoloog, HGT en ik (en Rewimo?) het dan heel erg eenzaam
Vorige topic is dicht en alleen wij kunnen doorposten na slotjequote:
Daarom vraag ik ook of het in het centrale topic magquote:Op vrijdag 1 april 2005 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorige topic is dicht en alleen wij kunnen doorposten na slotje
Als je me even uitlegt wat dat is kan ik het je vertellenquote:
Ik vind het niet erg om te verliezen maar wel van froosje .quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Gefeliciteerd winnaars
fr.oosje en Ymke, zitten jullie vaker zo dicht bij elkaar?
Doorposten Na Slotjequote:Op vrijdag 1 april 2005 19:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je me even uitlegt wat dat is kan ik het je vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |