Alweer??quote:
Ohhh ???? Jij bent ook een mooie ...Eerst scheld je me uit voor een " perfecte etterbult" en bij nader inzich vindt je mijn idee inspirerend????quote:Op vrijdag 1 april 2005 12:54 schreef Puckzzz het volgende:
Ja tuurlijk, ik zal gelijk ff een mailtje sturen, kijken of het de stemronde doorkomtKom jij dan ff een dagje langs waar we allemaal een foto van jou kunnen maken? Je bent tenslotte een perfecte etterbult.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:35 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Ohhh ???? Jij bent ook een mooie ...Eerst scheld je me uit voor een " perfecte etterbult" en bij nader inzich vindt je mijn idee inspirerend????
sorry hoor, ik ben niet snel beledigd, en helemaal niet op FoK!Maar ik vindt je reacie , op z'n zachtst gezegd,infantiel. Zelf huidproblemen???
Maar blijf bij lichamelijk verval als topic!
offtopic: Wel eens spellingscontrole gedaan?quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:35 schreef lone_wolf het volgende:
[..]
Ohhh ???? Jij bent ook een mooie ...Eerst scheld je me uit voor een " perfecte etterbult" en bij nader inzich (inzien) vindt vind] je mijn idee inspirerend????
sorry hoor, ik ben niet snel beledigd, en helemaal niet op FoK!Maar ik vindt je reacie reactie , op z'n zachtst gezegd,infantiel. Zelf huidproblemen???
Maar blijf bij lichamelijk verval als topic!
Duidelijk geen gevoel voor sarcasmequote:Op zaterdag 2 april 2005 14:00 schreef Puckzzz het volgende:jij kent me kennelijk niet hier
[negeermode aan]
Nee, dat ben ik vergetenquote:Op vrijdag 1 april 2005 19:11 schreef Rewimo het volgende:
Ik zet de stand altijd in het stemtopic. Ik heb eigenlijk niet gekeken of fotoloog, die het gisteren over heeft genomen (nog bedankt!) omdat ik ziek ben, dat ook had gedaan.
Het is je vergeven hoorquote:
Driequote:Op zondag 3 april 2005 22:20 schreef Puckzzz het volgende:
Drie he? Leuk!! Ik heb daar al een paar ideetjes voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |