Verander de topictitel maar want die klopt nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Grrr.... was ik te laat om er eentje te openen voor de nieuwe mascotte.
U got the power....quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Doe niet zo naar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verander de topictitel maar want die klopt niet
Ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:26 schreef golfer het volgende:
Ken ik u?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Brrrrr, die keuze tussen de twee banners is hetzelfde als kiezen tussen Bush of Kerry!
Mooi hequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Brrrrr, die keuze tussen de twee banners is hetzelfde als kiezen tussen Bush of Kerry!
Ik ben er niet morgen heb een verjaardag, sollicitatiegesprek, moet afrijden en naar Hilversum om handtekeningen uit te delen na Pop quiz à Go Go.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe niet zo naar.
Hoezo klopt die niet?
Ik ben een homofiele Marokkaan in een Lonsdale trui die op LPF stemt!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:28 schreef SCH het volgende:
Ken ik u?
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben er niet morgen heb een verjaardag, sollicitatiegesprek, moet afrijden en naar Hilversum om handtekeningen uit te delen na Pop quiz à Go Go.
Ik dacht al dat jij het was.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben een homofiele Marokkaan in een Lonsdale trui die op LPF stemt!
Hmmz ik zou je eerder schizofreen noemen eigenlijk...quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:30 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ben een homofiele Marokkaan in een Lonsdale trui die op LPF stemt!
Scherper kan geregeld worden dus daar niet naar kijken, maar mooier kan ik em niet makenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:29 schreef JaWi het volgende:
Ik ga voor de 2e. Iets scherper, iets mooier.
Kut dat MSN het niet doetquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:31 schreef SCH het volgende:
[..]Ik bijt je niet hoor, nou ja heel zachtjes dan.
Je ontkomt er niet aan ventje, ik ben nu zo dichtbij, het moet zo zijn.![]()
Ik moet kiezen tussen 2 banners. De keuze is gemaakt, die kan ik niet achteraf veranderen. Het spijt mequote:Op donderdag 31 maart 2005 20:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Scherper kan geregeld worden dus daar niet naar kijken, maar mooier kan ik em niet maken![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je dacht eerst dat ik een Marokkaan was.
haha, dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik moet kiezen tussen 2 banners. De keuze is gemaakt, die kan ik niet achteraf veranderen. Het spijt me.
Ook koorts, keelontsteking, oorontsteking..en algehele-malaise-spierpijn. Verder gaat alles goedquote:Bluezz vroeg:
Niet te snel gaan hoor, kep nog beetje koordz :[
Wat heb jij?
Waarom kan ik niet qouten uit dichte topics?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ook koorts, keelontsteking, oorontsteking..en algehele-malaise-spierpijn. Verder gaat alles goed![]()
Er komen overigens verdacht weinig medelanders momenteel in Hools (kan er eigenlijk geen een opnoemen).quote:
Waar kwam de gedachte vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Dat was een grote teleurstelling idd.
Launsjjjer en Devil666 ook!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vince en The Prophet moeten op Sensation
En DJ HandtaSCH ook.quote:
*niet hapt*quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je slechte Nederlands en je criminele uitstraling denk ik
Je zou naar Ghosttown moeten gaan..... daar wordt lekker gedraait !quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vince en The Prophet moeten op Sensation
Ik ook niet, copy pastenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet qouten uit dichte topics?
Hoor ik goede verhalen over ja, maar ik wacht weer op Defqon. Lekker Hardcore/Old skool line up dit jaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je zou naar Ghosttown moeten gaan..... daar wordt lekker gedraait !
godversegodverseklootzakkerigeklootzak.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
weet ik lieverd, daarom kom ik ook op 1 april langs![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Je zou naar Ghosttown moeten gaan..... daar wordt lekker gedraait !
Hij is leukquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
godversegodverseklootzakkerigeklootzak.
Ja daar wil ik ook naar toe... is redelijk in de buurt voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoor ik goede verhalen over ja, maar ik wacht weer op Defqon. Lekker Hardcore/Old skool line up dit jaar
Nu niet naar de bekende weg gaan vragen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
Zat je erg te zweten?
* MrDoegewoon MrDoegewoon ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of HouseQlassics!
* FrankyMcG gaat in de zomer naar Dominator!
Hoe kan het eigenlijk dat Tong zo bang van je isquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
Sorry Tong, kon het niet laten - ik ben natuurlijk diep gekwetst dat je zo reageert maar dat je er vierkant in trapt maakt alles goed
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
Sorry Tong, kon het niet laten - ik ben natuurlijk diep gekwetst dat je zo reageert maar dat je er vierkant in trapt maakt alles goed
Moet je wel even doen wanneer ik weer in Weert ben, kom ik wel even kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb overigens een weddenschap met mijn vrienden dat als het kind wat mijn ex binnenkort gaat baren (heb ik nix mee te maken) Frank gaat heten, ik in mijn onderbroek in het kanaal spring vanaf de stadsbrug!![]()
Het is niks persoonlijks.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Tong zo bang van je is![]()
Hopelijk gaat Dominator door!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon MrDoegewoon ook
Een Thunderdome,HouseQlassics,MindController en een MoH stage
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je wel even doen wanneer ik weer in Weert ben, kom ik wel even kijken
Hij is de enige die weet dat ik irl 195 kilo weeg en naar 50 teentjes knoflook ruikquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Tong zo bang van je is![]()
Ja en dan is het alsof ik in de spiegel kijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is de enige die weet dat ik irl 195 kilo weeg en naar 50 teentjes knoflook ruik
Zaterdag 4 juni 2005quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Dominator door!
Wanneer is MindController?
[..]
Haha! Dan word je teveel geconfronteerd met jezelf zeg maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan is het alsof ik in de spiegel kijk.
Is dit jaar toch al geweest? *kuch* 4 juni dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Dominator door!
Wanneer is MindController?
[..]
Je bent voor morgen uitgenodigdquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Nou, ik weet weer hoe het voor staat en wie mijn vrienden (niet) zijn
Je bedoelt zaterdag?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je bent voor morgen uitgenodigd(kunnen we fijn het FrieSCH volkSCHlied gaan zingen)
Hemkade is echt een heerlijke locatie!quote:
Hoe kwam je trouwens bij van Engelen ?quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:06 schreef SCH het volgende:
Nou, ik weet weer hoe het voor staat en wie mijn vrienden (niet) zijn
mag ookquote:
http://www.zaltbommel.nl/prod/zaltbommel/zaltbommel.nsfquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe kwam je trouwens bij van Engelen ?
Zoals gezegd kwam ie verdomme met van Engelen vond het al zo raar wat heeft die nou te meldenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:07 schreef golfer het volgende:
Leuk dat je er in tuinde, Tong.
het complot was hier al doorgezijpeld.![]()
Ben ik nog nooit geweestquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hemkade is echt een heerlijke locatie!
Hemkade was in de "early days" een van de vettere locaties, zeker toen ze er Masters nog hielden. Kei hard geluid!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:10 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ben ik nog nooit geweest, maar het beursgebouw EIndhoven is KUT
En jij denkt dat Tong..................quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Trouwens, Tong, via www.webmessenger.msn.com kun je via internet MSN'nen
HEMKADE,ZAANDAMquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hemkade was in de "early days" een van de vettere locaties, zeker toen ze er Masters nog hielden. Kei hard geluid!
Stom van mequote:Op donderdag 31 maart 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij denkt dat Tong..................
Geluid gaat wel in Eindhoven maar idd. Outblast roept Eindhoven en meteen volgt "Eindhoven Hooligans" en helaas veel nazi's daaro. (voortaan maar weer minimum leeftijd van 18 of 20 ofzo...)quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:12 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hemkade was in de "early days" een van de vettere locaties, zeker toen ze er Masters nog hielden. Kei hard geluid!
Beursgebouw ehvn is een boerenkeet, letterlijk en figuurlijk!
Terugdenkt aan de Energiehal........... zucht!
Vondelparkquote:Morgen vrij zacht weer met veel zon.
In een groot deel van het land schijnt de zon volop. Alleen in het
zuiden van het land komen nog wolkenvelden voor. De wolkenvelden horen
bij een zwakke storing die niet of nauwelijks verplaatst. Vanavond en
vannacht verandert er daarom niet veel. In grote delen van het land
blijft het onbewolkt. In het zuiden zijn er wolkenvelden en met name in
Zeeland is het nevelig of vannacht misschien wel mistig. De
minimumtemperatuur loopt uiteen van een graad of 7 in het zuidwesten tot
rond het vriespunt in het noordoosten van het land. De oostelijke wind
is zwak tot matig, rond kracht 3.
Morgen staat ons een dag met veel zon te wachten. Alleen in Zeeland
bestaat de kans dat er nog steeds enkele wolkenvelden aanwezig zijn. De
middagtemperaturen liggen rond de 16 graden. De wind waait uit het
zuidoosten en is matig, kracht 3 tot 4.
Ik ga straks maar eens naar mijn stadsgenoten kijken in probleemwijkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:20 schreef golfer het volgende:
Zo meteen maar weer eens lachen om 'Jouw vrouw, mijn vrouw' .
Alsof ik dit niet begrijpquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:13 schreef SCH het volgende:
[..]
En jij denkt dat Tong..................
"Gaat wel" zou teveel credits zijn voor het beursgebouw ehvn....quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:15 schreef MrDoegewoon het volgende:
Geluid gaat wel in Eindhoven maar idd.
Mwah op Outblast was het redelijk te doen. Alleen was het tot 03:00 niet echt geweldig. Zal wel komen omdat Outblast toen popi jopi platen stond te draaien. En Angerfist was wel leuk en daarna verdwenen de 16 jarige kids.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
"Gaat wel" zou teveel credits zijn voor het beursgebouw ehvn....
* watertje voor SJ neerzet en zelf een pilsje paktquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef superjoden het volgende:
Zo weer thuis, even in het huis gewerkt en lekker gefitnesst. Doe mij maar water
Volgens mij kun je nog stemmen, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef superjoden het volgende:
Is er trouwens al een uitslag voor Blumchen bij die Fok verkiezing?
Heb ik wat gemistquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef superjoden het volgende:
Is er trouwens al een uitslag voor Blumchen bij die Fok verkiezing?
Biertjequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* watertje voor SJ neerzet en zelf een pilsje pakt
Iemand anders ook nog iets?
samen met Clauwheeequote:
Loopt in US:quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist
waar loopt dat dan in GC
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
[..]
We gaan trouwen!![]()
![]()
Wat een leipe lui zeg!
Zou op zich wel geinig zijn als ze wint natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog stemmen, maar dat weet ik niet zeker
Even in het topic gekeken, tot 5 april kun je stemmen. Dus pas na 5 april kunnen we Blumchen pas echt feliciteren met de titel.
thx bosquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Loopt in US:
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
* bos81 geeft biertje aan Dos37
Ja, dat zou best wel leuk zijn voor haar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef superjoden het volgende:
[..]
Zou op zich wel geinig zijn als ze wint natuurlijk
Succes en haal de bus dit keer wel hequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:45 schreef JaWi het volgende:
Zo maar eens slapen, de wekker staat om 5 uur geloof ik.
Ik heb ingezet op 2 mei bij een weddenschapquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
5 uur, da's vroeg JaWi.
Ik gok trouwens dat de paus nog een week te leven heeft.
Nou dan ben je het wel kwijt vrees ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op 2 mei bij een weddenschap.
Ach, dat overleef ik dan welquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou dan ben je het wel kwijt vrees ik.
Kratje bier, vrij kansloos eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
Wat staat erop?
niet piepen,dat staat ie bij mij om de weekquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:45 schreef JaWi het volgende:
Zo maar eens slapen, de wekker staat om 5 uur geloof ik.
Wel de leukste.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kratje bier, vrij kansloos eigenlijk.
Ja baas.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet piepen,dat staat ie bij mij om de week
Bij mij altijd rond vrije dagen én mooi weer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
Op de een of andere manier weten ze tentamens altijd rond mooi weer te plannen.
Die vrije dagen zijn om te lerenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij mij altijd rond vrije dagen én mooi weer.
http://teletekst.nos.nl/gif/122-01.htmlquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Nu we het er toch over hadden: Ligt de paus op sterven?
Dat hadden ze me er wel eens bij mogen vertellen.quote:
Inderdaad. Hebben wij ook, alleen ik heb de week daarvoor altijd mijn herkansingenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat hadden ze me er wel eens bij mogen vertellen.
Dat is bij ons wel mooi geregeld, een week vrij voor elke tentamenweek. Als je er natuurlijk wat mee doet.
Die week is toch om bij te komen van de collegesquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat hadden ze me er wel eens bij mogen vertellen.
Dat is bij ons wel mooi geregeld, een week vrij voor elke tentamenweek. Als je er natuurlijk wat mee doet.
Whehe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben wij ook, alleen ik heb de week daarvoor altijd mijn herkansingen.
Ik heb ze én na de volgende periode (eind juni), én eind augustus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie je herkansingen gelijk al na de volgende periode? Ik moet wachten tot de zomer
2 maanden later zijn altijd de herkansingen en die vallen in de week voor de 'nieuwe' tentamens. Wel zo lekker dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie je herkansingen gelijk al na de volgende periode? Ik moet wachten tot de zomer
IBA, International Business Administration aan de EUR. Jij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef zjroentje het volgende:
Snelle herkansingen bestaan bij ons ook niet.
Statistiek moet ik ook nog. Evenals Risicoanalyse, Numerieke Wiskunde en een kuttentamentje Differentiaalvergelijkingen.En dan heb ik het alleen over de wiskunde-vakken.
Welke studie doe je BS?
Civiele Techniek aan de TUD.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
IBA, International Business Administration aan de EUR. Jij?
Bedrijfskunde mag wel altijd 1 vak versneld herkansenTerwijl het inprincipe dezelfde studies zijn.
Succes morgenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Morgen is de paus dood, dunkt mij.
Avé Hools.
Ah ok. Wiskundequote:Op donderdag 31 maart 2005 23:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Civiele Techniek aan de TUD.
Komende week eens geen wiskundetentamens. Wat een opluchting.
Hehe, die is leukquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:28 schreef zjroentje het volgende:
Trein je elke dag vanuit Weert BS?JaWi.
Kutend he, tussen E'hoven en Tilburg he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, die is leuk
Nee, al bijna driekwart jaar nu op kamers![]()
Verschrikkelijk ja. Het ergste vind ik nog dat je ELKE keer moet overstappen in e'hoven en elke keer in die volle trein uit A'dam komt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kutend he, tussen E'hoven en Tilburg he?
Genieten idd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Het ergste vind ik nog dat je ELKE keer moet overstappen in e'hoven en elke keer in die volle trein uit A'dam komt.
Sittard.quote:Waar moet jij dan heen ?
Werken ze daar dan aanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Genieten idd.Vooral met die werkzaamheden op spoor 1 nu.
Dat is een kuteind naar Delft. Neem aan dat je ook op kamers zit dan?quote:Sittard.
Ze zijn daar toch van die wachthokjes aan het maken. En aangezien ik altijd vooraan in de trein zit, kom ik altijd voor die hoerenhekken uit. (kan ook spoor 6 zijn overigens)quote:
2.15 uur. Al bijna 5 jaar op kamers nu. En het eind is nog niet in zicht.quote:Dat is een kuteind naar Delft. Neem aan dat je ook op kamers zit dan?
Ah ja. Dat ik dat niet wist, daar stap ik ook altijd in. Vooraan in Rotterdam erin, en dan ook weer vooraan in Eindhoven. Veel relaxterquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze zijn daar toch van die wachthokjes aan het maken. En aangezien ik altijd vooraan in de trein zit, kom ik altijd voor die hoerenhekken uit. (kan ook spoor 6 zijn overigens)
Hehe. Mooi toch. Ik ben net begonnen, ga denk ik ook wel die kant opquote:2.15 uur. Al bijna 5 jaar op kamers nu. En het eind is nog niet in zicht.
quote:VATICAN CITY (CNN) -- Pope John Paul II was given the last rites of the Roman Catholic Church late Thursday night as his health deteriorated, a Vatican source has told CNN.
Tja... het team is echt een dikke drama... maar goed energie ben ik weer kwijtquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor mij ook een Grolsch a.u.b . Jammer Appelsientje, volgende keer beter dan maar.
*slaapmutjes geeft*quote:
jullie zijn degene die het verzinnenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:08 schreef appelsientje het volgende:
jullie zijn degene die het verzinnen
jawelquote:
hou me vast.. want ik trek het niet meer...quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:10 schreef pascalheister het volgende:
Fok niet bereikbaar vanwege nachtrust van user Tong80
Vorig jaar in ieder geval welquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gaat dit echt tot 23:59 door?
Willen ze een rustige dag op het forum ofzo
Uitgelogd, ingelogd, probleem voorbijquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:19 schreef Vom het volgende:
[..]
Vorig jaar in ieder geval wel
Ik ga trouwens slapen, trusten Hools![]()
Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
D-day nadert, of niet Popo?
wanneer flikker je op?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ben blij dat de meeste ellende achter de rug is, stress nivo daalt weer wat, wel raar zo'
n sleutelbos zonder sleutels
Ah, DG met z'n altijd subtiele benaderingquote:
En dan moet je ook nog afscheid nemen van het mooie Elburg straks.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ben blij dat de meeste ellende achter de rug is, stress nivo daalt weer wat, wel raar zo'
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah, DG met z'n altijd subtiele benadering![]()
dat is snel jah,nou ja,als je er maar plezier in hebtquote:4 april ofzo.
Ik zit bij moedersquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
huis al helemaal leeg popo? of hou je nog uitverkoop
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit bij moedersWie had dat ooit kunnen bedenken
Alles al in de container, ready for shipping![]()
welk bier eend?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:k ging vanmiddag rond 5 uur van Fok! op pag. 10 in de vorige hools we zijn er inmiddels al een complete verder.
nou hele avond bestuursvergadering gehad, goed vergadert met lekker bier
pagina 10?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:k ging vanmiddag rond 5 uur van Fok! op pag. 10 in de vorige hools we zijn er inmiddels al een complete verder.
4-3 gewonnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We moeten om half 11 zaalvoetballen in de hoogste afdeling van de interne Enschedese studentencompetitie (klasse's A t/m D). D t/m C hebben we zonder puntverlies gewonnen, maar nu staan we na 3 wedstrijden nog op 0. De tegenstander van vanavond staat echter op -3 vanwege het niet leveren van een scheids toen dat nodig was. We mogen niet verliezen, gelijk of winst betekent dat we waarschijnlijk play-offs moeten spelen, waar we de favoriet voor gaan zijn.
Duim voor me
Gewonnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We moeten om half 11 zaalvoetballen in de hoogste afdeling van de interne Enschedese studentencompetitie (klasse's A t/m D). D t/m C hebben we zonder puntverlies gewonnen, maar nu staan we na 3 wedstrijden nog op 0. De tegenstander van vanavond staat echter op -3 vanwege het niet leveren van een scheids toen dat nodig was. We mogen niet verliezen, gelijk of winst betekent dat we waarschijnlijk play-offs moeten spelen, waar we de favoriet voor gaan zijn.
Duim voor me
Lijkt me heel wat die laatste loodjes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
NIET de crewquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
het bier was bavaria, o k zie dat de crew van Fok! weer hetzelfde geintje als vorig jaar heeft bedacht voor 1 aprilwat een gekut dit
Gewonnen 4-3quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Duim voor me
oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte postquote:
I'll be finequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heel wat die laatste loodjes.
Je zit echt in een soort niemandsland nu
Flauw, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte post
Ja, godverdomme, sorry hoor, kutgeintjes altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
en dat is dus 3 keer,ook goedemorgen BZ
valt tegen was een eenmalig gebeuren krijg weer humorloze kutopmerkingen wat het hele posten vertraagdquote:
Neuh ... en dat ze maar weer zo'n ouwe lul zeurkous mogen aanstellen als opvolgerquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef popolon het volgende:
De paus dood.
Bijna dood.
Whatever, da's geen nieuws meer
dat is aan de here Gods om dat te beslissenquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
het zou eens tijd worden voor hem
't zal me een rotzorg zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Neuh ... en dat ze maar weer zo'n ouwe lul zeurkous mogen aanstellen als opvolger
hallo,een beetje respect voor DG als rasechte katholiekquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:22 schreef popolon het volgende:
[..]
't zal me een rotzorg zijn
Ik heb niks met die extreme Katholieken, raar volk is het.
En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Voor jou altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hallo,een beetje respect voor DG als rasechte katholiek
Vergeet wel de condooms te vergetenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Vergeet wel de condooms te vergeten
Want dat mag niet.
wat dat betreft zitten de paus en ik op een lijn. De paus zei laatst nog tegen me, hij zegt Boez, wat heb ik daar nou aan, als ik niks voel om me lul. Ik zeg ja Paus, da weet ik nie!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Vergeet wel de condooms te vergeten
Want dat mag niet.
Tegen mij zei hij: Vrolijk pasen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
wat dat betreft zitten de paus en ik op een lijn. De paus zei laatst nog tegen me, hij zegt Boez, wat heb ik daar nou aan, als ik niks voel om me lul. Ik zeg ja Paus, da weet ik nie!![]()
Hij voelt op dit moment HELEMAAL niks meerquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:en wat vind hij daar op dit moment van....?
Weet je hoe lekker dat isquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij voelt op dit moment HELEMAAL niks meer![]()
ik dacht dat jij in mij geloofdequote:Op vrijdag 1 april 2005 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Hahah Boez
Enneh die paus man wat een zielige vertoning.
Trouwens alle geloven that is
stukjes jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
I believe i can fly
etc.
eenden kúnnen vliegen toch
Want zij gelooft in mijijijijijijijijijquote:
ff wachten op de mietquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Want zij gelooft in mijijijijijijijijij
Zij ziet toekomst, voor ons allebeieieieieieieiei
Het ligt op het puntje van mijn tonquequote:Op vrijdag 1 april 2005 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Amsterdamse hoeren, hoeren als de beste...
Ofzowiets
10 punten voor de gene diew eet eover welknummert ik het heb
Ik kan zeer waarschijnlijk nietquote:
zal wel OP zijn ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Amsterdamse housers housen als de beste...
Ofzowiets
10 punten voor de gene diew eet eover welknummert ik het heb
moest ik ook aan denkenquote:
Niks mis met geloven in iets, hangt alleen af van de manier hoe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |