oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte postquote:
I'll be finequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heel wat die laatste loodjes.
Je zit echt in een soort niemandsland nu
Flauw, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte post
Ja, godverdomme, sorry hoor, kutgeintjes altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
en dat is dus 3 keer,ook goedemorgen BZ
valt tegen was een eenmalig gebeuren krijg weer humorloze kutopmerkingen wat het hele posten vertraagdquote:
Neuh ... en dat ze maar weer zo'n ouwe lul zeurkous mogen aanstellen als opvolgerquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef popolon het volgende:
De paus dood.
Bijna dood.
Whatever, da's geen nieuws meer
dat is aan de here Gods om dat te beslissenquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
het zou eens tijd worden voor hem
't zal me een rotzorg zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Neuh ... en dat ze maar weer zo'n ouwe lul zeurkous mogen aanstellen als opvolger
hallo,een beetje respect voor DG als rasechte katholiekquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:22 schreef popolon het volgende:
[..]
't zal me een rotzorg zijn
Ik heb niks met die extreme Katholieken, raar volk is het.
En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Voor jou altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hallo,een beetje respect voor DG als rasechte katholiek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |