oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte postquote:
I'll be finequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heel wat die laatste loodjes.
Je zit echt in een soort niemandsland nu
Flauw, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte post
Ja, godverdomme, sorry hoor, kutgeintjes altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
en dat is dus 3 keer,ook goedemorgen BZ
valt tegen was een eenmalig gebeuren krijg weer humorloze kutopmerkingen wat het hele posten vertraagdquote:
Neuh ... en dat ze maar weer zo'n ouwe lul zeurkous mogen aanstellen als opvolgerquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef popolon het volgende:
De paus dood.
Bijna dood.
Whatever, da's geen nieuws meer
dat is aan de here Gods om dat te beslissenquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef DutchGooner het volgende:
het zou eens tijd worden voor hem
't zal me een rotzorg zijnquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Neuh ... en dat ze maar weer zo'n ouwe lul zeurkous mogen aanstellen als opvolger
hallo,een beetje respect voor DG als rasechte katholiekquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:22 schreef popolon het volgende:
[..]
't zal me een rotzorg zijn
Ik heb niks met die extreme Katholieken, raar volk is het.
En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Voor jou altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:23 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
hallo,een beetje respect voor DG als rasechte katholiek
Vergeet wel de condooms te vergetenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Vergeet wel de condooms te vergeten
Want dat mag niet.
wat dat betreft zitten de paus en ik op een lijn. De paus zei laatst nog tegen me, hij zegt Boez, wat heb ik daar nou aan, als ik niks voel om me lul. Ik zeg ja Paus, da weet ik nie!quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:28 schreef popolon het volgende:
[..]
Vergeet wel de condooms te vergeten
Want dat mag niet.
Tegen mij zei hij: Vrolijk pasen.quote:Op vrijdag 1 april 2005 01:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
wat dat betreft zitten de paus en ik op een lijn. De paus zei laatst nog tegen me, hij zegt Boez, wat heb ik daar nou aan, als ik niks voel om me lul. Ik zeg ja Paus, da weet ik nie!![]()
Hij voelt op dit moment HELEMAAL niks meerquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:41 schreef rubbereend het volgende:en wat vind hij daar op dit moment van....?
Weet je hoe lekker dat isquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hij voelt op dit moment HELEMAAL niks meer![]()
ik dacht dat jij in mij geloofdequote:Op vrijdag 1 april 2005 01:42 schreef Bluezz het volgende:
Hahah Boez
Enneh die paus man wat een zielige vertoning.
Trouwens alle geloven that is
stukjes jaquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
I believe i can fly
etc.
eenden kúnnen vliegen toch
Want zij gelooft in mijijijijijijijijijquote:
ff wachten op de mietquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:49 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Want zij gelooft in mijijijijijijijijij
Zij ziet toekomst, voor ons allebeieieieieieieiei
Het ligt op het puntje van mijn tonquequote:Op vrijdag 1 april 2005 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Amsterdamse hoeren, hoeren als de beste...
Ofzowiets
10 punten voor de gene diew eet eover welknummert ik het heb
Ik kan zeer waarschijnlijk nietquote:
zal wel OP zijn ofzoquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Amsterdamse housers housen als de beste...
Ofzowiets
10 punten voor de gene diew eet eover welknummert ik het heb
moest ik ook aan denkenquote:
Niks mis met geloven in iets, hangt alleen af van de manier hoe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |