Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
D-day nadert, of niet Popo?
wanneer flikker je op?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ben blij dat de meeste ellende achter de rug is, stress nivo daalt weer wat, wel raar zo'
n sleutelbos zonder sleutels
Ah, DG met z'n altijd subtiele benaderingquote:
En dan moet je ook nog afscheid nemen van het mooie Elburg straks.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Blijkbaar
Ben blij dat de meeste ellende achter de rug is, stress nivo daalt weer wat, wel raar zo'
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ah, DG met z'n altijd subtiele benadering![]()
dat is snel jah,nou ja,als je er maar plezier in hebtquote:4 april ofzo.
Ik zit bij moedersquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:47 schreef pascalheister het volgende:
huis al helemaal leeg popo? of hou je nog uitverkoop
quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit bij moedersWie had dat ooit kunnen bedenken
Alles al in de container, ready for shipping![]()
welk bier eend?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:k ging vanmiddag rond 5 uur van Fok! op pag. 10 in de vorige hools we zijn er inmiddels al een complete verder.
nou hele avond bestuursvergadering gehad, goed vergadert met lekker bier
pagina 10?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:k ging vanmiddag rond 5 uur van Fok! op pag. 10 in de vorige hools we zijn er inmiddels al een complete verder.
4-3 gewonnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We moeten om half 11 zaalvoetballen in de hoogste afdeling van de interne Enschedese studentencompetitie (klasse's A t/m D). D t/m C hebben we zonder puntverlies gewonnen, maar nu staan we na 3 wedstrijden nog op 0. De tegenstander van vanavond staat echter op -3 vanwege het niet leveren van een scheids toen dat nodig was. We mogen niet verliezen, gelijk of winst betekent dat we waarschijnlijk play-offs moeten spelen, waar we de favoriet voor gaan zijn.
Duim voor me
Gewonnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We moeten om half 11 zaalvoetballen in de hoogste afdeling van de interne Enschedese studentencompetitie (klasse's A t/m D). D t/m C hebben we zonder puntverlies gewonnen, maar nu staan we na 3 wedstrijden nog op 0. De tegenstander van vanavond staat echter op -3 vanwege het niet leveren van een scheids toen dat nodig was. We mogen niet verliezen, gelijk of winst betekent dat we waarschijnlijk play-offs moeten spelen, waar we de favoriet voor gaan zijn.
Duim voor me
Lijkt me heel wat die laatste loodjes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
NIET de crewquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
het bier was bavaria, o k zie dat de crew van Fok! weer hetzelfde geintje als vorig jaar heeft bedacht voor 1 aprilwat een gekut dit
Gewonnen 4-3quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Duim voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |