quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zit bij moedersWie had dat ooit kunnen bedenken
Alles al in de container, ready for shipping![]()
welk bier eend?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:k ging vanmiddag rond 5 uur van Fok! op pag. 10 in de vorige hools we zijn er inmiddels al een complete verder.
nou hele avond bestuursvergadering gehad, goed vergadert met lekker bier
pagina 10?quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:k ging vanmiddag rond 5 uur van Fok! op pag. 10 in de vorige hools we zijn er inmiddels al een complete verder.
4-3 gewonnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We moeten om half 11 zaalvoetballen in de hoogste afdeling van de interne Enschedese studentencompetitie (klasse's A t/m D). D t/m C hebben we zonder puntverlies gewonnen, maar nu staan we na 3 wedstrijden nog op 0. De tegenstander van vanavond staat echter op -3 vanwege het niet leveren van een scheids toen dat nodig was. We mogen niet verliezen, gelijk of winst betekent dat we waarschijnlijk play-offs moeten spelen, waar we de favoriet voor gaan zijn.
Duim voor me
Gewonnenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
We moeten om half 11 zaalvoetballen in de hoogste afdeling van de interne Enschedese studentencompetitie (klasse's A t/m D). D t/m C hebben we zonder puntverlies gewonnen, maar nu staan we na 3 wedstrijden nog op 0. De tegenstander van vanavond staat echter op -3 vanwege het niet leveren van een scheids toen dat nodig was. We mogen niet verliezen, gelijk of winst betekent dat we waarschijnlijk play-offs moeten spelen, waar we de favoriet voor gaan zijn.
Duim voor me
Lijkt me heel wat die laatste loodjes.quote:Op vrijdag 1 april 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Ben blij dat de meeste ellende achter de rug is, stress nivo daalt weer wat, wel raar zo'
n sleutelbos zonder sleutels
NIET de crewquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
het bier was bavaria, o k zie dat de crew van Fok! weer hetzelfde geintje als vorig jaar heeft bedacht voor 1 aprilwat een gekut dit
Gewonnen 4-3quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Duim voor me
oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte postquote:
I'll be finequote:Op vrijdag 1 april 2005 00:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lijkt me heel wat die laatste loodjes.
Je zit echt in een soort niemandsland nu
Flauw, ik heb nergens last vanquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef rubbereend het volgende:
oke die andere dan maar dit is echt superkut, je komt niet meer terug bij ej net geposte post
Ja, godverdomme, sorry hoor, kutgeintjes altijdquote:Op vrijdag 1 april 2005 00:59 schreef DutchGooner het volgende:
en dat is dus 3 keer,ook goedemorgen BZ
valt tegen was een eenmalig gebeuren krijg weer humorloze kutopmerkingen wat het hele posten vertraagdquote:
Neuh ... en dat ze maar weer zo'n ouwe lul zeurkous mogen aanstellen als opvolgerquote:Op vrijdag 1 april 2005 01:19 schreef popolon het volgende:
De paus dood.
Bijna dood.
Whatever, da's geen nieuws meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |