quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je dacht eerst dat ik een Marokkaan was.
haha, dat bedoel ik ook nietquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik moet kiezen tussen 2 banners. De keuze is gemaakt, die kan ik niet achteraf veranderen. Het spijt me.
Ook koorts, keelontsteking, oorontsteking..en algehele-malaise-spierpijn. Verder gaat alles goedquote:Bluezz vroeg:
Niet te snel gaan hoor, kep nog beetje koordz :[
Wat heb jij?
Waarom kan ik niet qouten uit dichte topics?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ook koorts, keelontsteking, oorontsteking..en algehele-malaise-spierpijn. Verder gaat alles goed![]()
Er komen overigens verdacht weinig medelanders momenteel in Hools (kan er eigenlijk geen een opnoemen).quote:
Waar kwam de gedachte vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Dat was een grote teleurstelling idd.
Launsjjjer en Devil666 ook!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vince en The Prophet moeten op Sensation
En DJ HandtaSCH ook.quote:
*niet hapt*quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Je slechte Nederlands en je criminele uitstraling denk ik
Je zou naar Ghosttown moeten gaan..... daar wordt lekker gedraait !quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
Vince en The Prophet moeten op Sensation
Ik ook niet, copy pastenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:35 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom kan ik niet qouten uit dichte topics?
Hoor ik goede verhalen over ja, maar ik wacht weer op Defqon. Lekker Hardcore/Old skool line up dit jaarquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Je zou naar Ghosttown moeten gaan..... daar wordt lekker gedraait !
godversegodverseklootzakkerigeklootzak.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:47 schreef SCH het volgende:
[..]
weet ik lieverd, daarom kom ik ook op 1 april langs![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:43 schreef appelsientje het volgende:
Je zou naar Ghosttown moeten gaan..... daar wordt lekker gedraait !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |