* watertje voor SJ neerzet en zelf een pilsje paktquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:20 schreef superjoden het volgende:
Zo weer thuis, even in het huis gewerkt en lekker gefitnesst. Doe mij maar water
Volgens mij kun je nog stemmen, maar dat weet ik niet zekerquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef superjoden het volgende:
Is er trouwens al een uitslag voor Blumchen bij die Fok verkiezing?
Heb ik wat gemistquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef superjoden het volgende:
Is er trouwens al een uitslag voor Blumchen bij die Fok verkiezing?
Biertjequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
* watertje voor SJ neerzet en zelf een pilsje pakt
Iemand anders ook nog iets?
samen met Clauwheeequote:
Loopt in US:quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:33 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist
waar loopt dat dan in GC
quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef Noca het volgende:
[..]
We gaan trouwen!![]()
![]()
Wat een leipe lui zeg!
Zou op zich wel geinig zijn als ze wint natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nog stemmen, maar dat weet ik niet zeker
Even in het topic gekeken, tot 5 april kun je stemmen. Dus pas na 5 april kunnen we Blumchen pas echt feliciteren met de titel.
thx bosquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Loopt in US:
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
* bos81 geeft biertje aan Dos37
Ja, dat zou best wel leuk zijn voor haar.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:41 schreef superjoden het volgende:
[..]
Zou op zich wel geinig zijn als ze wint natuurlijk
Succes en haal de bus dit keer wel hequote:Op donderdag 31 maart 2005 22:45 schreef JaWi het volgende:
Zo maar eens slapen, de wekker staat om 5 uur geloof ik.
Ik heb ingezet op 2 mei bij een weddenschapquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:51 schreef Suijk het volgende:
5 uur, da's vroeg JaWi.
Ik gok trouwens dat de paus nog een week te leven heeft.
Nou dan ben je het wel kwijt vrees ik.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:52 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb ingezet op 2 mei bij een weddenschap.
Ach, dat overleef ik dan welquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:53 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou dan ben je het wel kwijt vrees ik.
Kratje bier, vrij kansloos eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
Wat staat erop?
niet piepen,dat staat ie bij mij om de weekquote:Op donderdag 31 maart 2005 22:45 schreef JaWi het volgende:
Zo maar eens slapen, de wekker staat om 5 uur geloof ik.
Wel de leukste.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kratje bier, vrij kansloos eigenlijk.
Ja baas.quote:Op donderdag 31 maart 2005 22:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet piepen,dat staat ie bij mij om de week
Bij mij altijd rond vrije dagen én mooi weer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:08 schreef JaWi het volgende:
Op de een of andere manier weten ze tentamens altijd rond mooi weer te plannen.
Die vrije dagen zijn om te lerenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Bij mij altijd rond vrije dagen én mooi weer.
http://teletekst.nos.nl/gif/122-01.htmlquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:04 schreef JaWi het volgende:
Nu we het er toch over hadden: Ligt de paus op sterven?
Dat hadden ze me er wel eens bij mogen vertellen.quote:
Inderdaad. Hebben wij ook, alleen ik heb de week daarvoor altijd mijn herkansingenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat hadden ze me er wel eens bij mogen vertellen.
Dat is bij ons wel mooi geregeld, een week vrij voor elke tentamenweek. Als je er natuurlijk wat mee doet.
Die week is toch om bij te komen van de collegesquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:12 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat hadden ze me er wel eens bij mogen vertellen.
Dat is bij ons wel mooi geregeld, een week vrij voor elke tentamenweek. Als je er natuurlijk wat mee doet.
Whehe.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:13 schreef JaWi het volgende:
[..]
Inderdaad. Hebben wij ook, alleen ik heb de week daarvoor altijd mijn herkansingen.
Ik heb ze én na de volgende periode (eind juni), én eind augustus.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie je herkansingen gelijk al na de volgende periode? Ik moet wachten tot de zomer
2 maanden later zijn altijd de herkansingen en die vallen in de week voor de 'nieuwe' tentamens. Wel zo lekker dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hebben jullie je herkansingen gelijk al na de volgende periode? Ik moet wachten tot de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |