IBA, International Business Administration aan de EUR. Jij?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:23 schreef zjroentje het volgende:
Snelle herkansingen bestaan bij ons ook niet.
Statistiek moet ik ook nog. Evenals Risicoanalyse, Numerieke Wiskunde en een kuttentamentje Differentiaalvergelijkingen.En dan heb ik het alleen over de wiskunde-vakken.
Welke studie doe je BS?
Civiele Techniek aan de TUD.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
IBA, International Business Administration aan de EUR. Jij?
Bedrijfskunde mag wel altijd 1 vak versneld herkansenTerwijl het inprincipe dezelfde studies zijn.
Succes morgenquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:25 schreef JaWi het volgende:
Ik ga nu echt slapen. Morgen is de paus dood, dunkt mij.
Avé Hools.
Ah ok. Wiskundequote:Op donderdag 31 maart 2005 23:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Civiele Techniek aan de TUD.
Komende week eens geen wiskundetentamens. Wat een opluchting.
Hehe, die is leukquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:28 schreef zjroentje het volgende:
Trein je elke dag vanuit Weert BS?JaWi.
Kutend he, tussen E'hoven en Tilburg he?quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hehe, die is leuk
Nee, al bijna driekwart jaar nu op kamers![]()
Verschrikkelijk ja. Het ergste vind ik nog dat je ELKE keer moet overstappen in e'hoven en elke keer in die volle trein uit A'dam komt.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:31 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kutend he, tussen E'hoven en Tilburg he?
Genieten idd.quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja. Het ergste vind ik nog dat je ELKE keer moet overstappen in e'hoven en elke keer in die volle trein uit A'dam komt.
Sittard.quote:Waar moet jij dan heen ?
Werken ze daar dan aanquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Genieten idd.Vooral met die werkzaamheden op spoor 1 nu.
Dat is een kuteind naar Delft. Neem aan dat je ook op kamers zit dan?quote:Sittard.
Ze zijn daar toch van die wachthokjes aan het maken. En aangezien ik altijd vooraan in de trein zit, kom ik altijd voor die hoerenhekken uit. (kan ook spoor 6 zijn overigens)quote:
2.15 uur. Al bijna 5 jaar op kamers nu. En het eind is nog niet in zicht.quote:Dat is een kuteind naar Delft. Neem aan dat je ook op kamers zit dan?
Ah ja. Dat ik dat niet wist, daar stap ik ook altijd in. Vooraan in Rotterdam erin, en dan ook weer vooraan in Eindhoven. Veel relaxterquote:Op donderdag 31 maart 2005 23:37 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ze zijn daar toch van die wachthokjes aan het maken. En aangezien ik altijd vooraan in de trein zit, kom ik altijd voor die hoerenhekken uit. (kan ook spoor 6 zijn overigens)
Hehe. Mooi toch. Ik ben net begonnen, ga denk ik ook wel die kant opquote:2.15 uur. Al bijna 5 jaar op kamers nu. En het eind is nog niet in zicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |