Hij is leukquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
godversegodverseklootzakkerigeklootzak.
Ja daar wil ik ook naar toe... is redelijk in de buurt voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hoor ik goede verhalen over ja, maar ik wacht weer op Defqon. Lekker Hardcore/Old skool line up dit jaar
Nu niet naar de bekende weg gaan vragen.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
Zat je erg te zweten?
* MrDoegewoon MrDoegewoon ookquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:50 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of HouseQlassics!
* FrankyMcG gaat in de zomer naar Dominator!
Hoe kan het eigenlijk dat Tong zo bang van je isquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
Sorry Tong, kon het niet laten - ik ben natuurlijk diep gekwetst dat je zo reageert maar dat je er vierkant in trapt maakt alles goed
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:55 schreef SCH het volgende:
Sorry Tong, kon het niet laten - ik ben natuurlijk diep gekwetst dat je zo reageert maar dat je er vierkant in trapt maakt alles goed
Moet je wel even doen wanneer ik weer in Weert ben, kom ik wel even kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik heb overigens een weddenschap met mijn vrienden dat als het kind wat mijn ex binnenkort gaat baren (heb ik nix mee te maken) Frank gaat heten, ik in mijn onderbroek in het kanaal spring vanaf de stadsbrug!![]()
Het is niks persoonlijks.quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Tong zo bang van je is![]()
Hopelijk gaat Dominator door!quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:56 schreef MrDoegewoon het volgende:
* MrDoegewoon MrDoegewoon ook
Een Thunderdome,HouseQlassics,MindController en een MoH stage
quote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Moet je wel even doen wanneer ik weer in Weert ben, kom ik wel even kijken
Hij is de enige die weet dat ik irl 195 kilo weeg en naar 50 teentjes knoflook ruikquote:Op donderdag 31 maart 2005 20:57 schreef Noca het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat Tong zo bang van je is![]()
Ja en dan is het alsof ik in de spiegel kijk.quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is de enige die weet dat ik irl 195 kilo weeg en naar 50 teentjes knoflook ruik
Zaterdag 4 juni 2005quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Dominator door!
Wanneer is MindController?
[..]
Haha! Dan word je teveel geconfronteerd met jezelf zeg maarquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en dan is het alsof ik in de spiegel kijk.
Is dit jaar toch al geweest? *kuch* 4 juni dusquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:00 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Dominator door!
Wanneer is MindController?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |