Am I Blue dan? Billie Holiday heeft dat o.a. gezongen, of Linda Rondstadt of zoquote:p woensdag 30 maart 2005 16:12 schreef Chasin het volgende:
Haha ff toch blue moon van the marcels gedownload... haha drama zeg :p nee het liedje dat ik bedoel klinkt echt beetje dramatisch, zeker geen vrolijk nummer maar is toch vrij vlot geloof ik.
als ze dus dat einde van blue zegt langdurig, dan lijkt het net alsof haar stem enkele malen overslaat. nu iets duidelijker? volgens mij is het toch echt vrij bekend..
dat is em helaas ook niet, lijkt er wel erg op... of iig dat stukje van blueeeeeeee (dat overigens a 5 seconde duurt en ietwat weg heeft van een 'huilende wolf'quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:10 schreef Charmian het volgende:
Gossie das de tweede keer in rij dat ik een nieuwe moet openen![]()
hier is nummer 133 nog te vinden Help! Ik zoek een nummer/artiest deel 133
[..]
Am I Blue dan? Billie Holiday heeft dat o.a. gezongen, of Linda Rondstadt of zo
misty blue - gladys knight?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:06 schreef Chasin het volgende:
[..]
dat is em helaas ook niet, lijkt er wel erg op... of iig dat stukje van blueeeeeeee (dat overigens a 5 seconde duurt en ietwat weg heeft van een 'huilende wolf') komt maar niet , zou wel op bepaalde plekken erin kunnen; ipv die trompetsolo's bijv...
maar dit is em dus niet, haar stem lijkt er ook wel erg op. blue bayou van Linda Ronstadt is het btw ook niet![]()
Kan niks vinden op die namen (en simpele variaties...)...quote:Nadia - party
Of nadya
zoiets in ieder geval...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:33 schreef Charmian het volgende:
ok laatste poging Leanne Rimes - Blue
Het fluitstukje dat het meest bekend is uit Kill Bill is:quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:52 schreef Rens-at-FOK het volgende:
Vandaag gehoord op Slam FM, een nummertje met het fluitstukje uit kill bill.
Uitvoerende artiest iets van Carolyn of zo. Hier kan ik echter niets op vinden.
Iemand een idee?
The Rembrandts - I'll be there for youquote:Op donderdag 31 maart 2005 17:54 schreef Qwea het volgende:
Dat nr in het begin van friends.Weet iemand daar de titel en artiest van?
Tic Tac Toe - Und Warumquote:Op donderdag 31 maart 2005 18:20 schreef Louterman het volgende:
Hallo,
Ik zoek een nr dat een jaar of 7 geleden bekent was, het is een duits nr en gaat over een meisje dat gestorven is aan drugs.
Scotland The Brave bedoel je denk ik. Dat is het onofficiele Schotse volkslied.quote:Op donderdag 31 maart 2005 19:16 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek een schots nummer heeeel erg bekend als ik niet beter zou weten was het het volkslied van Schotland. Zit geen tekst in en word op doedelzakken gespeeld. En word nu gebruikt bij de Gall en Gall reclame(een seconde of 2 dat wel )
quote:Op donderdag 31 maart 2005 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
The Rembrandts - I'll be there for you
You and me song van he Wannadiesquote:Op donderdag 31 maart 2005 21:48 schreef thecrook het volgende:
Het nummer dat wordt gebruikt in de "Het is lente" commercial van de NS, ik kan er maar niet opkomen wie dit nou zijn
Terwijl het toch een redelijk bekend nummer is
Bedankt dat is hemquote:Op donderdag 31 maart 2005 19:55 schreef Neleos het volgende:
[..]
Scotland The Brave bedoel je denk ik. Dat is het onofficiele Schotse volkslied.
Een aantal jaren geleden was er in Nederland nog een hit met dat lied erin.
Nunca feat. Pat Krimson - Moving Train.
Ik heb nog eens 25 gulden gewonnen met een weddenschap over dit lied.![]()
Radiohead met Street Spirit!quote:Op donderdag 31 maart 2005 21:09 schreef defender het volgende:
Ik zoek het muziekje wat gedraaid word in het filmpje dat Yorin draait mbt de aankondiging van de filmmaand. Een stukje tekst hier uit is : Lay down again
Help ! Wie weet het ? Alvast bedankt
Te gek ! Dat is m inderdaad ! Heel erg bedankt !quote:
Drunkenmunkey - Yeahquote:Op vrijdag 1 april 2005 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin de hele tijd 'yeah' gezegd wordt. Volgens mij redelijk nieuw, kan het mis hebben.
Niemand een idee ??? Het is een vrij rustig nummer wat vervolgd in een wat meer up tempo nummer. Met duidelijk de tekst (in het rustige gedeelte):quote:Op donderdag 31 maart 2005 23:56 schreef VilleRoy het volgende:
Ik zoek weer eens een nummer:
Beetje Oasis achtig nummer (zwijmelachtig) met de tekst:
And tell me why oh why (en dan verder met tekst lijkend op de volgende 'melodie na na na na na na naa na na na na na naa)
Zag vandaag ook een soort clip, maar wist niet van wie die was. Wel veel "believe" erin, en volgens mij hebben the chemical brothers ook een single genaamd believe.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:25 schreef master_X het volgende:
Op de box zie je soms wel eens een klip en zie het volgende
In een fabriek speelt het af en ze dansen daar op van die schoenen {zolen met ijzer plaatje} Een man is dan de hoofd dansers Het valt wel onder trance en ik d8 dat iets met sleeper heet maar heb voor de rest geen iedea van wie die mag zijn. Maar zkr een goed nr heb het 1 keer gezien en voorderest niet meer mischien heeft iemand wel een iedea welke het is alvast bedankt
En ook dit nr maar dan juist een cover ervan
Guns 'n Roses - Knockin' on Heavens Door.
Nee sorry toch niet deze is uit de Grolsch reclame.quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:53 schreef Remzz het volgende:
Het nummer heet Open up your eyes. En het is erg vaak gecoverd. De laatste keer door Jamie Cullum(of zoiets) maar dat was die versie niet.
Sorry, maar is het niet. Dank je wel, het is een leuk vrolijk nummer, dus ben er wel blij meequote:Op vrijdag 1 april 2005 20:11 schreef bartrid het volgende:
Zouk Machine - la musique dans la peau?
http://www.paroles.net/chansons/25242.htm
ik weet welke je bedoelt ben alleen ff de naam en artiest ervan kwijt...maar ik heb nu het deuntje in mun hoofd..damnz..hoe heetie nou?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Sorry, maar is het niet. Dank je wel, het is een leuk vrolijk nummer, dus ben er wel blij mee![]()
Maar in het refrein zitten echt de woorden baci, baci, bambo of mambo.
Zou geweldig zijn als je erop kunt komen, ik heb namelijk het deuntje in mijn hoofd en raak het niet meer kwijtquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt ben alleen ff de naam en artiest ervan kwijt...maar ik heb nu het deuntje in mun hoofd..damnz..hoe heetie nou?![]()
ging zoiets van...."baci baci jamboo...ah tjieka tjieka tjieka ..[deel ontbreekt]....come dance with me...[deel ontbreekt]..falling in love" (kweet niet of het engels was maar dat maakte ik er altijd van...)quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn als je erop kunt komen, ik heb namelijk het deuntje in mijn hoofd en raak het niet meer kwijt![]()
Het is volgens mij toch wel een redelijk grote hit geweest, ik weet alleen niet wanneer.
Ja dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt ben alleen ff de naam en artiest ervan kwijt...maar ik heb nu het deuntje in mun hoofd..damnz..hoe heetie nou?![]()
Jahaaaaa, dat is 'm! Nu nog de titel of artiest en we zijn eruitquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ging zoiets van...."baci baci jamboo...ah tjieka tjieka tjieka ..[deel ontbreekt]....come dance with me...[deel ontbreekt]..falling in love" (kweet niet of het engels was maar dat maakte ik er altijd van...)![]()
Brazilliaans?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Jahaaaaa, dat is 'm! Nu nog de titel of artiest en we zijn eruit![]()
En het was volgens mij geen engels, maar het klinkt afrikaans of zo![]()
Passion fruit- riga ding dong songquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn als je erop kunt komen, ik heb namelijk het deuntje in mijn hoofd en raak het niet meer kwijt![]()
Het is volgens mij toch wel een redelijk grote hit geweest, ik weet alleen niet wanneer.
Zou ook kunnen, maar in Brazilië spreken ze toch portugeesquote:
Dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Passion fruit- riga ding dong song
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef ikkemikke het volgende:
Zowel Samba di Janeiro als rigga ding dong song zijn het niet. Dank jullie wel voor het zoeken!
Oh wacht... dit nummerquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Sorry, maar is het niet. Dank je wel, het is een leuk vrolijk nummer, dus ben er wel blij mee![]()
Maar in het refrein zitten echt de woorden baci, baci, bambo of mambo.
quote:Bate forte o tambor
Eu quero i
Tic tic tic tic tac
Bate forte o tambor
Eu quero i
Tic tic tic tic tac
Even kwam de gruwelgedachte in me op dat het Coco Jambo van die ene engerd is, maar dat is geen leuk liedje, dus dat kan nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh wacht... dit nummer.
Die heb ik ook nog ergens.. ff zoeken.
Gevonden: Chilli feat. Carrapicho - Tic, tic tac.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh wacht... dit nummer.
Die heb ik ook nog ergens.. ff zoeken.
Gevonden: Chilli feat. Carrapicho - Tic, tic tac.
[..]
Mijn vraag heb ik ook opgelost: Cryin' van Aerosmithquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:39 schreef blieblie het volgende:
Samba di Janeiro heb ik op mijn pc van Bellini & Carrilio![]()
Tis dat ik em niet mag sharen van Fok.
Iemand enig idee welk nummer Christina Milian met Aerosmith zingt in de film "Be Cool"?
Nee dit is hem niet...quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Drunkenmunkey - Yeah
Maar die is niet heel nieuw.
Het is toch niet Usher - Yeah ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus nogmaals: ik zoek een dancenummer waarin ze steeds 'yeah' zeggen, zoiets als 'yeheahheah'.
The Willowz met Something ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe heet dat nummer in de nieuwe reclame van ...ik meen renault...dat hij beelden van vroeger ziet maar dat je op het laatst hoort...vroeger was toch niet alles zo fijn?
alvast bedankt![]()
Zou best kunnen...quote:
Waarschijnlijk wel dus, volgende keer voor muziek in reclame's... www.ster.nl en dan muziek in reclame's. Daar staat het meestal welquote:Adverteerder/merk: Renault
Eerste uitzending: 17 maart 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Something
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): The Willowz
Ja ik zocht hem daar al maar ik kon hem neit vindenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:37 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Zou best kunnen...
[..]
Waarschijnlijk wel dus, volgende keer voor muziek in reclame's... www.ster.nl en dan muziek in reclame's. Daar staat het meestal wel
precies dat nummer had ik duz ook in mun hoofd!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef ikkemikke het volgende:
[..]Jij bent echt geweldig, dit is hem!! Geweldig bedankt voor het zoeken iedereen en voor jou
![]()
LCD Soundsystem - Yeah ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin de hele tijd 'yeah' gezegd wordt. Volgens mij redelijk nieuw, kan het mis hebben.
Eddy Grant ??? (van o.a. Electric Avenue)quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:49 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen de voornaam van de artiest weet..
Die voornaam is Eddy.. het is een donkere, heeft een 4 jaar geleden een soort remix uitgebracht van een eigen nummer die ook al een hit was vroeger. Het is een redelijk uptempo nummer.
Dank uquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Eddy Grant ??? (van o.a. Electric Avenue)
Saybia - The Day After Tomorrow?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:55 schreef VilleRoy het volgende:
POGING 2 HELP MIJ AAN DIT NUMMER !!!
Ik zoek weer eens een nummer:
Beetje Oasis achtig nummer (zwijmelachtig) met de tekst:
And tell me why oh why (en dan verder met tekst lijkend op de volgende 'melodie na na na na na na naa na na na na na naa)
Niemand een idee ??? Het is een vrij rustig nummer wat vervolgd in een wat meer up tempo nummer. Met duidelijk de tekst (in het rustige gedeelte):
And tell me why oh why the ...... the.... vervolgens wat meer up -tempo. Gezongen door een mannelijke stem. Wie helpt mij
![]()
Ik vind het altijd weer knap als op de beschrijving van een nummer er via een mede-forummer de titel en/of artiest eruit komt rollen !!! Kortom bedankt weer want dit is hemquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Saybia - The Day After Tomorrow?
vond de omschrijving nou niet bepaald op het nummer lijken....maar ik sta er van versteld dat jij het er wel uit kan halen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:55 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd weer knap als op de beschrijving van een nummer er via een mede-forummer de titel en/of artiest eruit komt rollen !!! Kortom bedankt weer want dit is hem![]()
![]()
TNX Gambolputty !!!
Racoon - Blue Daysquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:42 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van Racoon, heel mooi liedje met iets van 'youre an asshole' erin aan het einde.... Iemand????
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:45 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek het nummer uit een autoreclame. Is net nieuw op de tv(of nieuw een weekje of 2 denk ik). Van z'n kerel die dan terug denkt aan de tijd met zijn vriend.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe heet dat nummer in de nieuwe reclame van ...ik meen renault...dat hij beelden van vroeger ziet maar dat je op het laatst hoort...vroeger was toch niet alles zo fijn?
alvast bedankt![]()
No problemo hoorquote:
Thicke - When I Get You Alone?quote:Op zondag 3 april 2005 12:02 schreef bravo het volgende:
Goeie morgen, ik zoek ook een nummer, het gaat om een nummer met een klassiek liedje. Maar met een beat er onder.
In de clip, zie je iemand met lang(er) haar en fietst hij door de straten van (misschien) new york????
Volgens mijn zusje, zit er love in de titel..
Iemand een idee?
Ik heb het maar uitgeknipt.. iemand een idee?!?!quote:Op donderdag 31 maart 2005 16:25 schreef boeiuh het volgende:
Nogmaals:
In Something Got Me Started van Simply Red tijdens het concert Home: Live in Sicily op minuut 2:22 (op de dvd is dat minuut 01:09:33) wordt een saxofoon solo gespeeld.
Kan iemand mij vertellen uit welk nummer deze melodie oorspronkelijk komt?
Black Machine - How gee! [1992]quote:Op zondag 3 april 2005 17:39 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Ik heb het maar uitgeknipt.. iemand een idee?!?!![]()
>>...LINK...<< (voor als ie het niet doet staat ie hier ook)
Jooo heel erg bedankt maat!! superquote:Op zondag 3 april 2005 20:36 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Black Machine - How gee! [1992]
*MsN 4 audio*
Blue Lagoon - Break my stride ?quote:Op zondag 3 april 2005 20:30 schreef Willempiehhh het volgende:
halleej mensen...ik zoek een nummer dat redelijk nieuw is...het is een 'zomers' nummer van een paar weken oud denkik en het is een duet...ik kreeg van iemand die de clip kent deze beschrijving:
er is een macho man die in een wit hempje rondloopt en die zingt en een vrouw met bruin haar in blauw jurkje er is ook een kindje vlakbij die man en het speelt zich af op trappen en het strand
Ooit van 'google' gehoord??quote:Op zondag 3 april 2005 22:57 schreef Blinker het volgende:
Ik was gister in een engelse disco en daar draaide ze een nummer en die ging zo ongeveer:
"We're having a gangbang, we're having a ball"
Dat werd zo een tijdje herhaald en voor de rest weet ik het niet meer(alcohol heeft de boel aangetast)
Iemand enig idee?
Ik dacht 'Radiohead - Street Spirit'quote:Op maandag 4 april 2005 09:13 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hoe heet dat nummer wat wordt gebruikt bij Yorin om hun blockbusters te promoten, beetje muse achtig. Spotje wordt redelijk vaak uitgezonden
En dat is zo ongeveer de dérde keer dat 'ie voorbij komt in het topic (vorige topic maar niet meegeteld). Ff het topic doorlezen kan ook wonderen doen soms.quote:
Ik hoorde van een klasgenoot dat ik in de richting van een groep met de naam chicago moest zoeken?quote:Op zondag 3 april 2005 23:34 schreef ReVu het volgende:
Ik heb weer iets...
Op Introkamp bij ons was het een befaamd nummer!
Het is een vrij hard dance nummer... met tekst erin van denk ik een zwarte kerel, en hij zegt steeds:
"In case you didn't hear me, i'm from new jersey" -of zoiets-
Weet iemand dit??
Spargo - You & Mequote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef E-Spot het volgende:
Ik zoek twee nummers. Het zijn allebei al wat oudere nummers (jaren '70, '80 misschien wel?)
In het ene nummer zingt een vrouwenstem:
"Baby you and me - we're gonna dance with eac other
Baby can't you see - la la lalalala "
Die tweede zin kan ik niet goed meer verstaan.
Scatman John - Scatman misschien?quote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef E-Spot het volgende:
Ik zoek twee nummers. Het zijn allebei al wat oudere nummers (jaren '70, '80 misschien wel?)
In het andere nummer hoor je een man zingen:
"Zippediedoedaa, Zipperdiedee"
Die is heel bekend volgens mij.
Dat is een disney nummer uit de film "song of the south"quote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef E-Spot het volgende:
IIn het andere nummer hoor je een man zingen:
"Zippediedoedaa, Zipperdiedee"
Die is heel bekend volgens mij.
In dezelfde stijl: Tito Puente, Compay Segundo.quote:Op maandag 4 april 2005 01:38 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek een band in de stijl van de Buena Vista Social Club, liefst in dezelfde taal, gewoon die lekkere zonmuziek.
Ik ken immers alle cd's van Buena Vista en Ibrahim Ferrer uit mijn hoofd en wil deze zomer graag iets nieuws..... iemand een idee?
Murray Head - One Night in Bangkokquote:Op maandag 4 april 2005 19:17 schreef Cerby het volgende:
Ik zoek de naam van dit 80s nummer:
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the devil walking next to me
Hier heb je de link van Dhr. Google: google.nlquote:Op maandag 4 april 2005 19:17 schreef Cerby het volgende:
Ik zoek de naam van dit 80s nummer:
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the devil walking next to me
sommige gebruiken eerst fokquote:Op maandag 4 april 2005 19:21 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Hier heb je de link van Dhr. Google: google.nl![]()
quote:Op zondag 3 april 2005 23:34 schreef ReVu het volgende:
Ik heb weer iets...
Het is een vrij hard dance nummer... met tekst erin van denk ik een zwarte kerel, en hij zegt steeds:
Weet iemand dit??
Iemand??quote:Op maandag 4 april 2005 14:08 schreef ReVu het volgende:
[..]
Ik hoorde van een klasgenoot dat ik in de richting van een groep met de naam chicago moest zoeken?
Il Est Cinq Heures, Paris S'eveille van Jacques Dutronc, uit 1967quote:Op maandag 4 april 2005 23:36 schreef Inbetweener het volgende:
Frans nummer, jaren 60, zanger, iets met 'Paris.........réveil' in het refrein, beetje uptempo met een fluit, erg bekend nummer uit die tijd... op 1 of andere manier niets te vinden op google of shareaza......
Niemand die dit weet?quote:Op zondag 3 april 2005 15:36 schreef Ablaze het volgende:
Voor een evenement zoek ik de naam van het stukje muziek dat men gebruikt in de Formule 1 als de traditionele 'champagneceremonie' begint.
Alvast bedankt
Die is van Technohead, zie http://www.discogs.com/release/397435quote:Op maandag 4 april 2005 22:43 schreef Mr. Orange het volgende:
Ik zoek een TechnoBoy plaat.
Alleen de naam van het nummer ken ik niet. Maat van me zegt de bananana song, die kan ik nergens vinden. Dingie dong zit in het nummer in ieder geval
"PPK - Resurection"quote:Op dinsdag 5 april 2005 13:21 schreef Tha_T het volgende:
Een of twee jaar terug was er een hit voor twee (?) Russiche mannen met zo'n liedje met allemaal "Take-Off-geluiden" (Je weet wel. Zoals zo'n aftelling bij een lancering van een raket) met een keyboardloopje van echt maximaal 4 of 5 tonen. Wat is dat nummer ook alweer?
Er staat me iets bij van resurrection of zoiets
PPK -Ressurectionquote:Op dinsdag 5 april 2005 13:21 schreef Tha_T het volgende:
Een of twee jaar terug was er een hit voor twee (?) Russiche mannen met zo'n liedje met allemaal "Take-Off-geluiden" (Je weet wel. Zoals zo'n aftelling bij een lancering van een raket) met een keyboardloopje van echt maximaal 4 of 5 tonen. Wat is dat nummer ook alweer?
Als je deze vraag nu maandagavond tussen 22.00 uur en 24.00 uur naar Radio@Kinkfm.com stuurt, kun je het Def P zelf vragen!quote:Op dinsdag 5 april 2005 15:50 schreef PLAE@ het volgende:
Bij het nr origineel amsterdams van Osdorp Posse hoor je aan het einde zo'n kerel die zingt: Ze zeggen dat ik een schooier ben (etc etc).
Nou is er een nr van Manke Nelis - Ze zeggen dat ik een schooier ben.
Maar dat blijkt het toch niet te zijnen dat is duidelijk ook niet dezelfde zanger.
Wie weet van wie dit is....of er uberhaupt een origineel van is?!
alvast bedankt![]()
Als je in het onderwerp zet: T.a.v. Def P zetten ze em wel in zijn mapje hoor! Dus kan je nu ook sturenquote:
Bill Withers - Lovely dayquote:Op dinsdag 5 april 2005 22:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoi,
Zoek de titel van de song met de volgende lyrics:
- When I wake up in the morning light
- And the sunshine .... my eyes.
Dat nummer wordt ook in die reclame gebruikt waar ze kruisje/bolletje doen met auto's op de parkeerplaats. Weet effe het merk niet meer.quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:05 schreef j0rrit het volgende:
Heb al een paar keer een mix voorbij horen komen waarbij het fluit-toontje van Kill Bill werd gebruikt.
Welk nummer is dit precies?
Dat is "Woo Hoo" van The 5,6,7,8's. De reclame is van Renault dacht ik.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:18 schreef Thegeronimo het volgende:
[..]
Dat nummer wordt ook in die reclame gebruikt waar ze kruisje/bolletje doen met auto's op de parkeerplaats. Weet effe het merk niet meer.
Pigbag - Papas Got A Brand New Pigbagquote:Op woensdag 6 april 2005 00:09 schreef Thegeronimo het volgende:
Ik zoek de artiest en titel van dit deuntje:
Hoe heet dit
Correctquote:Op woensdag 6 april 2005 09:32 schreef Berkery het volgende:
[..]
Pigbag - Papas Got A Brand New Pigbag
geloof ik
Tillmann Uhrmacher - On the run (Marc & Ace rmx)quote:Op woensdag 6 april 2005 12:03 schreef NITR0 het volgende:
Met welk nummer begint Bitte Ein Beat 4 CD1. Ik zit net even al mn oude bitte ein beats te luisteren, ik wil graag de naam weten van het eerste liedje van BeB4 cd1. het gaat zo ong. I'm always running.... I'm on the run.....
quote:Op dinsdag 5 april 2005 23:05 schreef j0rrit het volgende:
Heb al een paar keer een mix voorbij horen komen waarbij het fluit-toontje van Kill Bill werd gebruikt.
Welk nummer is dit precies?
Chevrolet als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 6 april 2005 00:18 schreef Thegeronimo het volgende:
Dat nummer wordt ook in die reclame gebruikt waar ze kruisje/bolletje doen met auto's op de parkeerplaats. Weet effe het merk niet meer.
Dat zijn toch 2 verschillende nummers. XcUZ_Me had het ook al gepost.quote:Op woensdag 6 april 2005 16:47 schreef j0rrit het volgende:
[..]
[..]
Chevrolet als ik me niet vergis....nu de titel van dat nummer nog..
quote:Op woensdag 6 april 2005 07:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat is "Woo Hoo" van The 5,6,7,8's. De reclame is van Renault dacht ik.
quote:Op woensdag 6 april 2005 07:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ohja en het nummer wat compleet gefloten wordt is "Twisted Nerve" van Bernard Herrmann.
Anders lees je het topic ff door.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:33 schreef Ella het volgende:
Hé!!
Iedere dag bijna komt die aankondiging langs van de beste films op yorin deze maand. Daarbij hoor je een band zingen en ik zou graag willen weten wie dat zijn..Ik hoop dat iemand mij er bij kan helpen!!
Thanx alvast!![]()
Radiohead -Street spirit (fade out)quote:Op woensdag 6 april 2005 17:33 schreef Ella het volgende:
Hé!!
Iedere dag bijna komt die aankondiging langs van de beste films op yorin deze maand. Daarbij hoor je een band zingen en ik zou graag willen weten wie dat zijn..Ik hoop dat iemand mij er bij kan helpen!!
Thanx alvast!![]()
Nou inderdaad, en het vorige topic ook even graag.quote:
En dat is de vierde keer in dit topicquote:Op woensdag 6 april 2005 17:34 schreef Lionfish het volgende:
[..]
Radiohead -Street spirit (fade out)
Lekker belangrijk.. ik ga ook niet alle pagina's doorlopen hoorquote:Op woensdag 6 april 2005 17:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En dat is de vierde keer in dit topic.
Post de rest van het topic ook nog even vol met dezelfde vraag + antwoord? Kijken hoe "lekker belangrijk" de rest dat vindt.quote:Op woensdag 6 april 2005 17:37 schreef Lionfish het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.. ik ga ook niet alle pagina's doorlopen hoor
Daar is dit topic voor dacht ik. Maar ik hang ook niet de hele dag op het fokforum rond en als iemand een vraag stelt en ik weet het toevallig, dan antwoord ik daar gewoon op... dan ga ik niet tig pagina's bekijken om te kijken of misschien al die vraag gesteld isquote:Op woensdag 6 april 2005 17:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Post de rest van het topic ook nog even vol met dezelfde vraag + antwoord? Kijken hoe "lekker belangrijk" de rest dat vindt.
Dat snap ik, maar dezelfde vraag als die jij stelt is alleen al in dit topic 3x voorbij gekomen...quote:Op woensdag 6 april 2005 18:07 schreef Ella het volgende:
Ik had de zoekfunctie willen gebruiken maar ik krijg deze melding: Deze functie is voor onderhoudsdoeleinden uitgeschakeld..dus spijtig dat deze vraag al vaker is voor gekomen..
Maar je hebt je antwoord, geniet dus maar van dit juweeltje van Radiohead.quote:
Daarom..ik kan er van gaan genieten en thanx van diegene die mij het antwoord heb gegeven!!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar je hebt je antwoord, geniet dus maar van dit juweeltje van Radiohead.
Niet in slaap vallen he?![]()
Heej die ken ik... Alleen hij zingt het niet, maar zegt het eigenlijk op zo'n monotone toon!quote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zoek een nummer wat een beetje een ''dance/techno/hardstyle'' nummer is en de tekst word gezongen door een kerel met zware stem en de tekst "they dont know what is what, they just strike, what the fuck'' ofzo komt er in voor
Ik ben niet zo goed in het omschrijven van nummers
quote:Op woensdag 6 april 2005 21:53 schreef Cellfish het volgende:
Onder de reclame van Yorin over films die binnen kort gaan draaien (zoals The Sweetest thing en Pulp Fiction) is muziek van een groep gemonteerd. Zou iemand me kunnen vertellen welke groep met welk nummer het is. Ligt op het puntje van me tong maar kan er niet op komen.
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Als je even terugleest in dit topic blablabla
Mag ik even m'n haren uittrekken?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:00 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Als je even terugleest in dit topic blablabla
De volgende krijgt een lintjequote:Op woensdag 6 april 2005 23:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag ik even m'n haren uittrekken?
Dank u![]()
Fatboy Slim - Star 69 [2002]quote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zoek een nummer wat een beetje een ''dance/techno/hardstyle'' nummer is en de tekst word gezongen door een kerel met zware stem en de tekst "they dont know what is what, they just strike, what the fuck'' ofzo komt er in voor
Hmm dit is volgens mij is het vorige deel van deze reeks ook gevraagd. Ik zou die even doorlezenquote:Op donderdag 7 april 2005 10:53 schreef Krizzol het volgende:
hoe heet dat liedje wat ze altijd spelen bij desperate housewifes als ze laten zien wat er in de aflevering gaat gebeuren..
Nopequote:Op woensdag 6 april 2005 23:31 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Fatboy Slim - Weapon of choice [2001]
![]()
Euh....quote:Op woensdag 6 april 2005 18:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij was eerder.quote:Op woensdag 6 april 2005 18:35 schreef ReVu het volgende:
fatboy Slim - What the fuck??
"The Beautiful People" (gosh...wat is google toch heerlijk!)quote:Op donderdag 7 april 2005 18:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zoek een nummer van Marilyn Manson. Gaan volgens mij zo:
Hey, You, What Do You Say? blablal
Is 1 van z'n bekenste dacht ik.......
Ja die! Thanks!quote:Op donderdag 7 april 2005 18:22 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
"The Beautiful People" (gosh...wat is google toch heerlijk!)![]()
don diablo- gates are openquote:Op donderdag 7 april 2005 19:52 schreef Fonz het volgende:
Hoe heet het nummer wat onder de commercials van de TMF Awards zit?
het is van don diablo, maar hoe heet het??
Shifty - Slide Along Sidequote:Op donderdag 7 april 2005 21:25 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek een rap nummer met een oude sample erin, volgens mij is het van die gast met dat zwart haar van Crazy Town of hij lijkt erop :-D
Echt helemaal niemand??quote:Op zondag 3 april 2005 23:34 schreef ReVu het volgende:
Ik heb weer iets...
Weet iemand dit??
dankje..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef NRH het volgende:
Voor de zesduizendste keer:
Desperate Housewives: Eels - Flyswatter
Yorin Blockbusters: Radiohead - Street spirit
Ik neem aan dat je ook deze bedoeldquote:Op donderdag 7 april 2005 23:14 schreef Maart85 het volgende:
we zijn nu tv aan het kijken en de theme van tmf afwards kwam langs.
Hoe heet dat nummer? Klinkt namelijk een stuk beter dan al die nummers die verder tijdens de show voorbij komen
Tis een vrolijk deuntje en komt iedere keer als tmf awards weer (na de pauze) begint en tijdens de afsluiting (als er pauze komt).
Wie weet het nummer?
Maart
quote:
Sorry..quote:
I was born in new jersey, I said it before But I guess nobody heard mequote:
Matia bazar - Ti sento? (kan het fragment niet luisteren zit neit thuis.)quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef AlfredS het volgende:
Ik ben op zoek naar spaanstaligsoort nummertje. Beetje latin, salsa, bubbling. Enige wat ik van de tekst kan opmaken is zoiets als: Te Queiro, te queiro, no mi ame. Nummer kwam langs bij "probleemwijken" toen ze in die haagse buurt waren. Die gasten hadden het nummer in de auto op staan.
Heb hem ff online gezet:
http://rapidshare.de/files/1178470/miamo1.wav.html
Slipknot is het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:30 schreef egilio het volgende:
http://slipknot.home.uos.ac.kr/federal_corey.wmv
Leuk filmpje, maar ook fijne muziek! Maar wat? Iemand hier misschien die het weet?
Het filmpje wel idd zie ik nu, een antwoord op de vraag nog nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Slipknot is het in ieder geval niet
Dit filmpje staat al eerder in dit topic overigens...
De enige meekraaiende haan op een danceplaat, die ik mij 1 2 3 kan heugen isquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:36 schreef alyel het volgende:
Bij de reclames op radio 538 hoor je by de reclame voor Dance Department op de achtergrond een haan die met het ritme mee kraait. Ik vroeg me af of dat ook echt een bestaand nummer is, waarin die haan kraait. Wie weet dan welk nummer dat is?![]()
Wat voor soort nummer is het?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
'k ben op zoek naar een frans nummer wat ik wel es op de radio hoor. Ik weet de naam en artiest niet, maar 't is wel een redelijk bekent nummer. Gemaakt rond 2003 schat ik ('k weet het niet zeker).. maar je hoort het nu niet zo heel vaak meer.
Weet iemand mssn waar ik het over heb?
Gokje: Noir Désir - Le vent nous porteraquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
'k ben op zoek naar een frans nummer wat ik wel es op de radio hoor. Ik weet de naam en artiest niet, maar 't is wel een redelijk bekent nummer. Gemaakt rond 2003 schat ik ('k weet het niet zeker).. maar je hoort het nu niet zo heel vaak meer.
Ingrid -Tu m'as promisquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
Nee, is hem niet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:12 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet, het is volgens mij een nummer van hem
[afbeelding]
Dr. Kucho - Can't stop playingquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
heey ben zoek naar een nummer. Heb hem net ook weer op 3fm gehoord maar vergeet telkens de naam enzo
iets met dr kurcho of zoiets en is een beetje een dancenummer wat laatste tijd veel gedraaid wordt
play with me ofzo??
tnx alvast
er worden zeer veel verschillende nummers gebruikt. Het nummer dat je op het einde meestal hoort komt van de soundtrack van de film "The Bone Collector"gecomponeerd door Craig Armstrong en dat liedje heet New York City.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef sweex het volgende:
Ik heb gezocht via google.fok.nl maar daar lukte het niet echt mee.
Ik zoek dat nummer wat ze in "Wie Is De Mol" veel gebruikte.
Ik ben al tegen een lijst gelopen met alle Wie is de mol muziek, maar heb mijne nog niet gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
er worden zeer veel verschillende nummers gebruikt. Het nummer dat je op het einde meestal hoort komt van de soundtrack van de film "The Bone Collector"gecomponeerd door Craig Armstrong en dat liedje heet New York City.
Twee opties volgens mijn "kennis"quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef Mattt het volgende:
Je hoort hem meestal altijd op noordzee fm tussendoor voor de reclame
' You be there, in my irony , you w.. '
Wordt door een man & vrouw gezongen , samen.. iets met robin , en proud ofzo..![]()
zeggen ze: come on come on get up push the beat yeah yeah?quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
paffendorf - where are you isdat denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef Tha_T het volgende:
Heb ik ook nog een vraagje: Een dance-nummer van alweer 4 of 5 jaar terug met ergens Paffenburg ofzoiets erin. En in dat nummer zit weer een sample van een duif. Je weet wel dat roekoe
Dat is hem !!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Twee opties volgens mijn "kennis"
Cock Robin - Remember The Promise You Made
Deze? http://info.omroep.nl/ster?nav=pyunHsHCjEtCuXtXJujCquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Kamphuys het volgende:
Zag net een reclame van Nivea tijdens Pulp Fiction.
Nivea (Young)
Oceaan nog wat .....
Beetje strandachtige sfeer, veel blauw
Zit een onwijs leuk muziekje in, best oud al volgens mij, begint met een orgeltje. Iemand enig idee hoe dat heet?
Weet het niet zeker, kan hem niet bekijken. Volgens mij is het een oud, redelijk bekend liedje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Deze? http://info.omroep.nl/ster?nav=pyunHsHCjEtCuXtXJujC
Doet pagina het niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, kan hem niet bekijken. Volgens mij is het een oud, redelijk bekend liedje.
Ja vreemd, kan het niet bekijken hier.quote:
Je moet Realmedia player hebben (Real Alternative, http://h2.edskes.com/realalt132.exe)quote:Op zondag 10 april 2005 10:48 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ja vreemd, kan het niet bekijken hier.
Aaaah vandaar. Ik moet nu weg, kijk straks wel even. Staan er nog meer Nivea reclames in die database? (Het is echt met 'young' en 'oceaan ....' ik weet haast zeker dat het een bestaand liedje is)quote:Op zondag 10 april 2005 10:57 schreef sweex het volgende:
[..]
Je moet Realmedia player hebben (Real Alternative, http://h2.edskes.com/realalt132.exe)
Wilde gok: misschien "Apres toi" van Vicky Leandros?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:40 schreef ozzietukker het volgende:
Ik zoek een frans nummer, wordt o.a. in een programma op Travel Channel gebruikt als een of andere gast met een kaal hoofd in een auto rondrijdt.. gaat iets van avec toi tatatata is al een oud nummer maar zou graag de titel willen weten, iemand
Een vrij recente cover is die van de Warp Brothers:quote:Op zondag 10 april 2005 09:55 schreef Musicaddict het volgende:
Ook ik zoek een nummer, het is een remix van it smells like teen spirit van nirvana.
Heb dit gevonden:quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:02 schreef Rasing het volgende:
In het nr. 'Good Time Boys' van de Red Hot Chili Peppers komen na een minuut of 3 fragmenten van drie andere nummers voorbij, waarna de RHCP het weer overnemen. Welke drie nummer zijn dat?
De drie fragmenten klinken ongeveer zo:
'Early morning'
'I'm on a cha-cha'
'She's a-she's a-she's a white girl'
Iemand een idee?
Earth Songquote:Op zondag 10 april 2005 12:15 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet dat nummer van Micheal Jackons met die rimboe negers waar het bos word omgekapt?
1) stereophonics have a nice day?quote:Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef PAA-053 het volgende:
Zo, ik heb ook weer een aantal vraagjes![]()
1) Een liedje dat klinkt als The Sheer, met de tekst: "Have a nice day". Is dit The Sheer??
2)Een nummer met de tekst: "New York, New York, these vagebond shoes (?)"
3) Een nummer dat je hoort in Pulp Fiction (geniale film overigens) vlak voordat Mia (Uma Thurman) die overdosis krijgt. Het heeft de zin: "Girl, you'll be a woman" (of zoiets) in zich. Mia danst hierop, nadat zij en Vincent thuiskomen uit dat jaren '50 restaurant...
4) Een nummer waarvan ik heb opgeschreven: "Papa don't preach? ". Verder weet ik niets.....
Iemand een idee?
BVD!
quote:Op zondag 10 april 2005 13:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
1) stereophonics have a nice day?
2) New york new york van frank sinatra
3) urge overkill - girl you'll be a woman soon
4) madonna
Ze waren ook niet al te moeilijkquote:Op zondag 10 april 2005 13:53 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal goed, en dat in zo'n tempo!![]()
![]()
Bedankt man/vrouw!![]()
Kane -Something to sayquote:Op zondag 10 april 2005 14:31 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een nr dat kane als eerste heeft opgetreden(mochten het meerdere nr's zijn)
bij "LIVE AT THE BRIDGE" in rotterdam
wie weet welke ik bedoel?
alvast bedankt![]()
Yes dat is hem thanksquote:Op zondag 10 april 2005 11:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een vrij recente cover is die van de Warp Brothers:
Warp Brothers - Smells Like Teen Spirit
Ik weet haast wel zeker dat je die bedoelt.
Hier kun je samples luisteren van elke track van de sountrack. Dan moet je 'm toch kunnen vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 00:34 schreef UltraLord het volgende:
oh wacht er was dus een speciaal topic voor sorry![]()
maar ik zoek dus een theme song van terminator 3 : rise of the machines.
nummer was op tv toen de T3 film in de bios kwam, clip bestond uit blauwe mannetjes met d8 grote hamers die op drums sloegen, en de zanger / dj die ook zen ding stond te doen.
strak nummer, zat tekst in met als 'going down' en 'ive been waiting for the future'
kan m nergens vinden, wie o wie helpt mij met de naam ervan!
quote:Op maandag 11 april 2005 08:33 schreef babaloe het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die ene heineken reclame? Ik weet niet precies hoe hij gaat maar je ziet delen van de hele wereld..
Zag hem laatst in de bios nog voorbij komen, vind het een cool nr![]()
quote:Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: onbekend
Componist: C.C.N. Wiegel, M.C.J. Meiermans en M. Snitker
Uitvoerende(n): onbekend
Timbaland - Indianflute ?quote:Op maandag 11 april 2005 11:34 schreef Timmahz het volgende:
ben opzoek naar een rapnummer.
Het begint volgens mij met een panfluit, deze speelt een herhalend melodietje en hier wordt dan bij gerapt.. iemand enig idee?
nee dat is em niet.. die ik zoek is vrolijker, vind ikquote:
Scent - Up And Down (Superclub remix)quote:Op maandag 11 april 2005 08:33 schreef babaloe het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die ene heineken reclame? Ik weet niet precies hoe hij gaat maar je ziet delen van de hele wereld..
Zag hem laatst in de bios nog voorbij komen, vind het een cool nr![]()
Dry your eyes van The streets.quote:Op maandag 11 april 2005 13:29 schreef Dopke het volgende:
Hoe heet dat liedje met die Engelse gast, die zo'n verhaal verteld in zijn liedje. Het was een klein hitje paar maand terug.
wamdue Project-king of my castle ? maar die zal het vast niet zijn want, daar zitten vocalen inquote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef afterparty05 het volgende:
Ik zoek al zoooooo lang dit nummer!!!
Hij is van een hele poos geleden (ergens tussen 1998 en 2000 geloof ik, maar pin me (en jezelf als je het denkt te weten) er niet op vast):
Het was een dance nummer, typisch uit die tijd, beetje electronisch, geen zang. Maar vooral de clip is me bijgebleven:
Het ging over een roodharige gast, getekend (beetje zoals Daft Punk's Interstella 5555 serie (clips vant album Discovery), maar net iets anders), piloot van een klein ruimteschip, en hij landde dan op een of andere wereld (beetje a la Star Wars, bar met veel verschillende wezens etc) en werd daarna ontvoerd door een gast met grijs haar (denk aan Heihachi van Tekken)
Ik weet t, t klinkt erg vaag allemaal, maar t was best een hit, werd redelijk vaak gedraaid. Kan m alleen niet vinden als ik oude hitlijsten oid doorloop, dus wie kan mij helpen?
Eeuwige dankbaarheid zult u ten deel vallen![]()
!!!
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef NRH het volgende:
Voor de zesduizendste keer:
Desperate Housewives: Eels - Flyswatter
Yorin Blockbusters: Radiohead - Street spirit
Nee die is het niet, maar wel uit die periode, of iets ervoor. Hij was nog wat meer electro, met een soort diepe distorted baslijn, klonk een beetje als een soort laag alarm ofzow, maar wel in die richting. Qua clip komt ook wel overeen (hoewel die clip uit Ghost in the Shell was), maar iets meer getekend, niet zo Manga-ish. HELP HELP !!!quote:Op maandag 11 april 2005 13:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
wamdue Project-king of my castle ? maar die zal het vast niet zijn want, daar zitten vocalen in
Ik ga 'm gelijk downloaden, thanks dude:) de opname mogelijkheid van m'n telefoon is niet geweldigquote:Op maandag 11 april 2005 16:07 schreef Mark het volgende:
Blondie - Call me
"Cover me with kisses, cover me with love"
Jaaaaa, dat was hem!quote:Op maandag 11 april 2005 16:04 schreef Mark het volgende:
Fatboy Slim - Praise you?
"Let me dream more"quote:Op maandag 11 april 2005 17:49 schreef partyyboyy het volgende:
Dat nummer dat jamie cullum samen met marco borsato zong op de tmf-awards, maar dan
de versie zonder marco borsato....hoe heet dat nummer?
Volgens mij klopt dat nietquote:Op maandag 11 april 2005 17:51 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
"Let me dream more"
1e hit met google...
Zoek even in de top 880 zou ik zeggen, als ze pas net begonnen zijn moet het niet zo heel moeilijk zijnquote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef pookiebear het volgende:
kzoek een nummer wat ik vanmiddag hoorde op veronica fm bij de top ? van de 80's ofzo.
volgensmij frans nummer, vrouwenstem die herhaaldelijk Vaya vaya of zoiets zingt...
iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |