Echt helemaal niemand??quote:Op zondag 3 april 2005 23:34 schreef ReVu het volgende:
Ik heb weer iets...
Op Introkamp bij ons was het een befaamd nummer!
Het is een vrij hard dance nummer... met tekst erin van denk ik een zwarte kerel, en hij zegt steeds:
"In case you didn't hear me, i'm from new jersey" -of zoiets-
Weet iemand dit??
dankje..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef NRH het volgende:
Voor de zesduizendste keer:
Desperate Housewives: Eels - Flyswatter
Yorin Blockbusters: Radiohead - Street spirit
Ik neem aan dat je ook deze bedoeldquote:Op donderdag 7 april 2005 23:14 schreef Maart85 het volgende:
we zijn nu tv aan het kijken en de theme van tmf afwards kwam langs.
Hoe heet dat nummer? Klinkt namelijk een stuk beter dan al die nummers die verder tijdens de show voorbij komen
Tis een vrolijk deuntje en komt iedere keer als tmf awards weer (na de pauze) begint en tijdens de afsluiting (als er pauze komt).
Wie weet het nummer?
Maart
quote:
Sorry..quote:
I was born in new jersey, I said it before But I guess nobody heard mequote:
Matia bazar - Ti sento? (kan het fragment niet luisteren zit neit thuis.)quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef AlfredS het volgende:
Ik ben op zoek naar spaanstaligsoort nummertje. Beetje latin, salsa, bubbling. Enige wat ik van de tekst kan opmaken is zoiets als: Te Queiro, te queiro, no mi ame. Nummer kwam langs bij "probleemwijken" toen ze in die haagse buurt waren. Die gasten hadden het nummer in de auto op staan.
Heb hem ff online gezet:
http://rapidshare.de/files/1178470/miamo1.wav.html
Slipknot is het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:30 schreef egilio het volgende:
http://slipknot.home.uos.ac.kr/federal_corey.wmv
Leuk filmpje, maar ook fijne muziek! Maar wat? Iemand hier misschien die het weet?
Het filmpje wel idd zie ik nu, een antwoord op de vraag nog nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Slipknot is het in ieder geval niet
Dit filmpje staat al eerder in dit topic overigens...
De enige meekraaiende haan op een danceplaat, die ik mij 1 2 3 kan heugen isquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:36 schreef alyel het volgende:
Bij de reclames op radio 538 hoor je by de reclame voor Dance Department op de achtergrond een haan die met het ritme mee kraait. Ik vroeg me af of dat ook echt een bestaand nummer is, waarin die haan kraait. Wie weet dan welk nummer dat is?![]()
Wat voor soort nummer is het?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
'k ben op zoek naar een frans nummer wat ik wel es op de radio hoor. Ik weet de naam en artiest niet, maar 't is wel een redelijk bekent nummer. Gemaakt rond 2003 schat ik ('k weet het niet zeker).. maar je hoort het nu niet zo heel vaak meer.
Weet iemand mssn waar ik het over heb?
Gokje: Noir Désir - Le vent nous porteraquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
'k ben op zoek naar een frans nummer wat ik wel es op de radio hoor. Ik weet de naam en artiest niet, maar 't is wel een redelijk bekent nummer. Gemaakt rond 2003 schat ik ('k weet het niet zeker).. maar je hoort het nu niet zo heel vaak meer.
Ingrid -Tu m'as promisquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
Nee, is hem niet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:12 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet, het is volgens mij een nummer van hem
[afbeelding]
Dr. Kucho - Can't stop playingquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
heey ben zoek naar een nummer. Heb hem net ook weer op 3fm gehoord maar vergeet telkens de naam enzo
iets met dr kurcho of zoiets en is een beetje een dancenummer wat laatste tijd veel gedraaid wordt
play with me ofzo??
tnx alvast
er worden zeer veel verschillende nummers gebruikt. Het nummer dat je op het einde meestal hoort komt van de soundtrack van de film "The Bone Collector"gecomponeerd door Craig Armstrong en dat liedje heet New York City.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef sweex het volgende:
Ik heb gezocht via google.fok.nl maar daar lukte het niet echt mee.
Ik zoek dat nummer wat ze in "Wie Is De Mol" veel gebruikte.
Ik ben al tegen een lijst gelopen met alle Wie is de mol muziek, maar heb mijne nog niet gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
er worden zeer veel verschillende nummers gebruikt. Het nummer dat je op het einde meestal hoort komt van de soundtrack van de film "The Bone Collector"gecomponeerd door Craig Armstrong en dat liedje heet New York City.
Twee opties volgens mijn "kennis"quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef Mattt het volgende:
Je hoort hem meestal altijd op noordzee fm tussendoor voor de reclame
' You be there, in my irony , you w.. '
Wordt door een man & vrouw gezongen , samen.. iets met robin , en proud ofzo..![]()
zeggen ze: come on come on get up push the beat yeah yeah?quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin de hele tijd 'yeah' gezegd wordt. Volgens mij redelijk nieuw, kan het mis hebben.
paffendorf - where are you isdat denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef Tha_T het volgende:
Heb ik ook nog een vraagje: Een dance-nummer van alweer 4 of 5 jaar terug met ergens Paffenburg ofzoiets erin. En in dat nummer zit weer een sample van een duif. Je weet wel dat roekoe
Dat is hem !!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Twee opties volgens mijn "kennis"
Cock Robin - Remember The Promise You Made
Deze? http://info.omroep.nl/ster?nav=pyunHsHCjEtCuXtXJujCquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Kamphuys het volgende:
Zag net een reclame van Nivea tijdens Pulp Fiction.
Nivea (Young)
Oceaan nog wat .....
Beetje strandachtige sfeer, veel blauw
Zit een onwijs leuk muziekje in, best oud al volgens mij, begint met een orgeltje. Iemand enig idee hoe dat heet?
Weet het niet zeker, kan hem niet bekijken. Volgens mij is het een oud, redelijk bekend liedje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Deze? http://info.omroep.nl/ster?nav=pyunHsHCjEtCuXtXJujC
Doet pagina het niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, kan hem niet bekijken. Volgens mij is het een oud, redelijk bekend liedje.
Ja vreemd, kan het niet bekijken hier.quote:
Je moet Realmedia player hebben (Real Alternative, http://h2.edskes.com/realalt132.exe)quote:Op zondag 10 april 2005 10:48 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ja vreemd, kan het niet bekijken hier.
Aaaah vandaar. Ik moet nu weg, kijk straks wel even. Staan er nog meer Nivea reclames in die database? (Het is echt met 'young' en 'oceaan ....' ik weet haast zeker dat het een bestaand liedje is)quote:Op zondag 10 april 2005 10:57 schreef sweex het volgende:
[..]
Je moet Realmedia player hebben (Real Alternative, http://h2.edskes.com/realalt132.exe)
Wilde gok: misschien "Apres toi" van Vicky Leandros?quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:40 schreef ozzietukker het volgende:
Ik zoek een frans nummer, wordt o.a. in een programma op Travel Channel gebruikt als een of andere gast met een kaal hoofd in een auto rondrijdt.. gaat iets van avec toi tatatata is al een oud nummer maar zou graag de titel willen weten, iemand
Een vrij recente cover is die van de Warp Brothers:quote:Op zondag 10 april 2005 09:55 schreef Musicaddict het volgende:
Ook ik zoek een nummer, het is een remix van it smells like teen spirit van nirvana.
Heb dit gevonden:quote:Op vrijdag 8 april 2005 15:02 schreef Rasing het volgende:
In het nr. 'Good Time Boys' van de Red Hot Chili Peppers komen na een minuut of 3 fragmenten van drie andere nummers voorbij, waarna de RHCP het weer overnemen. Welke drie nummer zijn dat?
De drie fragmenten klinken ongeveer zo:
'Early morning'
'I'm on a cha-cha'
'She's a-she's a-she's a white girl'
Iemand een idee?
Earth Songquote:Op zondag 10 april 2005 12:15 schreef super-muffin het volgende:
Hoe heet dat nummer van Micheal Jackons met die rimboe negers waar het bos word omgekapt?
1) stereophonics have a nice day?quote:Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef PAA-053 het volgende:
Zo, ik heb ook weer een aantal vraagjes![]()
1) Een liedje dat klinkt als The Sheer, met de tekst: "Have a nice day". Is dit The Sheer??
2)Een nummer met de tekst: "New York, New York, these vagebond shoes (?)"
3) Een nummer dat je hoort in Pulp Fiction (geniale film overigens) vlak voordat Mia (Uma Thurman) die overdosis krijgt. Het heeft de zin: "Girl, you'll be a woman" (of zoiets) in zich. Mia danst hierop, nadat zij en Vincent thuiskomen uit dat jaren '50 restaurant...
4) Een nummer waarvan ik heb opgeschreven: "Papa don't preach? ". Verder weet ik niets.....
Iemand een idee?
BVD!
quote:Op zondag 10 april 2005 13:41 schreef bartrid het volgende:
[..]
1) stereophonics have a nice day?
2) New york new york van frank sinatra
3) urge overkill - girl you'll be a woman soon
4) madonna
Ze waren ook niet al te moeilijkquote:Op zondag 10 april 2005 13:53 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal goed, en dat in zo'n tempo!![]()
![]()
Bedankt man/vrouw!![]()
Kane -Something to sayquote:Op zondag 10 april 2005 14:31 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een nr dat kane als eerste heeft opgetreden(mochten het meerdere nr's zijn)
bij "LIVE AT THE BRIDGE" in rotterdam
wie weet welke ik bedoel?
alvast bedankt![]()
Yes dat is hem thanksquote:Op zondag 10 april 2005 11:48 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Een vrij recente cover is die van de Warp Brothers:
Warp Brothers - Smells Like Teen Spirit
Ik weet haast wel zeker dat je die bedoelt.
Hier kun je samples luisteren van elke track van de sountrack. Dan moet je 'm toch kunnen vinden.quote:Op maandag 11 april 2005 00:34 schreef UltraLord het volgende:
oh wacht er was dus een speciaal topic voor sorry![]()
maar ik zoek dus een theme song van terminator 3 : rise of the machines.
nummer was op tv toen de T3 film in de bios kwam, clip bestond uit blauwe mannetjes met d8 grote hamers die op drums sloegen, en de zanger / dj die ook zen ding stond te doen.
strak nummer, zat tekst in met als 'going down' en 'ive been waiting for the future'
kan m nergens vinden, wie o wie helpt mij met de naam ervan!
quote:Op maandag 11 april 2005 08:33 schreef babaloe het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die ene heineken reclame? Ik weet niet precies hoe hij gaat maar je ziet delen van de hele wereld..
Zag hem laatst in de bios nog voorbij komen, vind het een cool nr![]()
quote:Afkomst muziek: Opdrachtmuziek
Oorspronkelijke titel: onbekend
Componist: C.C.N. Wiegel, M.C.J. Meiermans en M. Snitker
Uitvoerende(n): onbekend
Timbaland - Indianflute ?quote:Op maandag 11 april 2005 11:34 schreef Timmahz het volgende:
ben opzoek naar een rapnummer.
Het begint volgens mij met een panfluit, deze speelt een herhalend melodietje en hier wordt dan bij gerapt.. iemand enig idee?
nee dat is em niet.. die ik zoek is vrolijker, vind ikquote:
Scent - Up And Down (Superclub remix)quote:Op maandag 11 april 2005 08:33 schreef babaloe het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet van die ene heineken reclame? Ik weet niet precies hoe hij gaat maar je ziet delen van de hele wereld..
Zag hem laatst in de bios nog voorbij komen, vind het een cool nr![]()
Dry your eyes van The streets.quote:Op maandag 11 april 2005 13:29 schreef Dopke het volgende:
Hoe heet dat liedje met die Engelse gast, die zo'n verhaal verteld in zijn liedje. Het was een klein hitje paar maand terug.
wamdue Project-king of my castle ? maar die zal het vast niet zijn want, daar zitten vocalen inquote:Op maandag 11 april 2005 09:57 schreef afterparty05 het volgende:
Ik zoek al zoooooo lang dit nummer!!!
Hij is van een hele poos geleden (ergens tussen 1998 en 2000 geloof ik, maar pin me (en jezelf als je het denkt te weten) er niet op vast):
Het was een dance nummer, typisch uit die tijd, beetje electronisch, geen zang. Maar vooral de clip is me bijgebleven:
Het ging over een roodharige gast, getekend (beetje zoals Daft Punk's Interstella 5555 serie (clips vant album Discovery), maar net iets anders), piloot van een klein ruimteschip, en hij landde dan op een of andere wereld (beetje a la Star Wars, bar met veel verschillende wezens etc) en werd daarna ontvoerd door een gast met grijs haar (denk aan Heihachi van Tekken)
Ik weet t, t klinkt erg vaag allemaal, maar t was best een hit, werd redelijk vaak gedraaid. Kan m alleen niet vinden als ik oude hitlijsten oid doorloop, dus wie kan mij helpen?
Eeuwige dankbaarheid zult u ten deel vallen![]()
!!!
quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef NRH het volgende:
Voor de zesduizendste keer:
Desperate Housewives: Eels - Flyswatter
Yorin Blockbusters: Radiohead - Street spirit
Nee die is het niet, maar wel uit die periode, of iets ervoor. Hij was nog wat meer electro, met een soort diepe distorted baslijn, klonk een beetje als een soort laag alarm ofzow, maar wel in die richting. Qua clip komt ook wel overeen (hoewel die clip uit Ghost in the Shell was), maar iets meer getekend, niet zo Manga-ish. HELP HELP !!!quote:Op maandag 11 april 2005 13:43 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
wamdue Project-king of my castle ? maar die zal het vast niet zijn want, daar zitten vocalen in
Ik ga 'm gelijk downloaden, thanks dude:) de opname mogelijkheid van m'n telefoon is niet geweldigquote:Op maandag 11 april 2005 16:07 schreef Mark het volgende:
Blondie - Call me
"Cover me with kisses, cover me with love"
Jaaaaa, dat was hem!quote:Op maandag 11 april 2005 16:04 schreef Mark het volgende:
Fatboy Slim - Praise you?
"Let me dream more"quote:Op maandag 11 april 2005 17:49 schreef partyyboyy het volgende:
Dat nummer dat jamie cullum samen met marco borsato zong op de tmf-awards, maar dan
de versie zonder marco borsato....hoe heet dat nummer?
Volgens mij klopt dat nietquote:Op maandag 11 april 2005 17:51 schreef King_Nothing het volgende:
[..]
"Let me dream more"
1e hit met google...
Zoek even in de top 880 zou ik zeggen, als ze pas net begonnen zijn moet het niet zo heel moeilijk zijnquote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef pookiebear het volgende:
kzoek een nummer wat ik vanmiddag hoorde op veronica fm bij de top ? van de 80's ofzo.
volgensmij frans nummer, vrouwenstem die herhaaldelijk Vaya vaya of zoiets zingt...
iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |