Nee, is hem niet...quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:12 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Nee die bedoel ik niet, het is volgens mij een nummer van hem
[afbeelding]
Dr. Kucho - Can't stop playingquote:Op zaterdag 9 april 2005 13:37 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
heey ben zoek naar een nummer. Heb hem net ook weer op 3fm gehoord maar vergeet telkens de naam enzo
iets met dr kurcho of zoiets en is een beetje een dancenummer wat laatste tijd veel gedraaid wordt
play with me ofzo??
tnx alvast
er worden zeer veel verschillende nummers gebruikt. Het nummer dat je op het einde meestal hoort komt van de soundtrack van de film "The Bone Collector"gecomponeerd door Craig Armstrong en dat liedje heet New York City.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:21 schreef sweex het volgende:
Ik heb gezocht via google.fok.nl maar daar lukte het niet echt mee.
Ik zoek dat nummer wat ze in "Wie Is De Mol" veel gebruikte.
Ik ben al tegen een lijst gelopen met alle Wie is de mol muziek, maar heb mijne nog niet gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2005 14:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
er worden zeer veel verschillende nummers gebruikt. Het nummer dat je op het einde meestal hoort komt van de soundtrack van de film "The Bone Collector"gecomponeerd door Craig Armstrong en dat liedje heet New York City.
Twee opties volgens mijn "kennis"quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:23 schreef Mattt het volgende:
Je hoort hem meestal altijd op noordzee fm tussendoor voor de reclame
' You be there, in my irony , you w.. '
Wordt door een man & vrouw gezongen , samen.. iets met robin , en proud ofzo..![]()
zeggen ze: come on come on get up push the beat yeah yeah?quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin de hele tijd 'yeah' gezegd wordt. Volgens mij redelijk nieuw, kan het mis hebben.
paffendorf - where are you isdat denk ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 15:31 schreef Tha_T het volgende:
Heb ik ook nog een vraagje: Een dance-nummer van alweer 4 of 5 jaar terug met ergens Paffenburg ofzoiets erin. En in dat nummer zit weer een sample van een duif. Je weet wel dat roekoe
Dat is hem !!quote:Op zaterdag 9 april 2005 15:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Twee opties volgens mijn "kennis"
Cock Robin - Remember The Promise You Made
Deze? http://info.omroep.nl/ster?nav=pyunHsHCjEtCuXtXJujCquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Kamphuys het volgende:
Zag net een reclame van Nivea tijdens Pulp Fiction.
Nivea (Young)
Oceaan nog wat .....
Beetje strandachtige sfeer, veel blauw
Zit een onwijs leuk muziekje in, best oud al volgens mij, begint met een orgeltje. Iemand enig idee hoe dat heet?
Weet het niet zeker, kan hem niet bekijken. Volgens mij is het een oud, redelijk bekend liedje.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Deze? http://info.omroep.nl/ster?nav=pyunHsHCjEtCuXtXJujC
Doet pagina het niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:53 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, kan hem niet bekijken. Volgens mij is het een oud, redelijk bekend liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |