Black Machine - How gee! [1992]quote:Op zondag 3 april 2005 17:39 schreef boeiuh het volgende:
[..]
Ik heb het maar uitgeknipt.. iemand een idee?!?!![]()
>>...LINK...<< (voor als ie het niet doet staat ie hier ook)
Jooo heel erg bedankt maat!! superquote:Op zondag 3 april 2005 20:36 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Black Machine - How gee! [1992]
*MsN 4 audio*
Blue Lagoon - Break my stride ?quote:Op zondag 3 april 2005 20:30 schreef Willempiehhh het volgende:
halleej mensen...ik zoek een nummer dat redelijk nieuw is...het is een 'zomers' nummer van een paar weken oud denkik en het is een duet...ik kreeg van iemand die de clip kent deze beschrijving:
er is een macho man die in een wit hempje rondloopt en die zingt en een vrouw met bruin haar in blauw jurkje er is ook een kindje vlakbij die man en het speelt zich af op trappen en het strand
Ooit van 'google' gehoord??quote:Op zondag 3 april 2005 22:57 schreef Blinker het volgende:
Ik was gister in een engelse disco en daar draaide ze een nummer en die ging zo ongeveer:
"We're having a gangbang, we're having a ball"
Dat werd zo een tijdje herhaald en voor de rest weet ik het niet meer(alcohol heeft de boel aangetast)
Iemand enig idee?
Ik dacht 'Radiohead - Street Spirit'quote:Op maandag 4 april 2005 09:13 schreef Jackal_Omega het volgende:
Hoe heet dat nummer wat wordt gebruikt bij Yorin om hun blockbusters te promoten, beetje muse achtig. Spotje wordt redelijk vaak uitgezonden
En dat is zo ongeveer de dérde keer dat 'ie voorbij komt in het topic (vorige topic maar niet meegeteld). Ff het topic doorlezen kan ook wonderen doen soms.quote:
Ik hoorde van een klasgenoot dat ik in de richting van een groep met de naam chicago moest zoeken?quote:Op zondag 3 april 2005 23:34 schreef ReVu het volgende:
Ik heb weer iets...
Op Introkamp bij ons was het een befaamd nummer!
Het is een vrij hard dance nummer... met tekst erin van denk ik een zwarte kerel, en hij zegt steeds:
"In case you didn't hear me, i'm from new jersey" -of zoiets-
Weet iemand dit??
Spargo - You & Mequote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef E-Spot het volgende:
Ik zoek twee nummers. Het zijn allebei al wat oudere nummers (jaren '70, '80 misschien wel?)
In het ene nummer zingt een vrouwenstem:
"Baby you and me - we're gonna dance with eac other
Baby can't you see - la la lalalala "
Die tweede zin kan ik niet goed meer verstaan.
Scatman John - Scatman misschien?quote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef E-Spot het volgende:
Ik zoek twee nummers. Het zijn allebei al wat oudere nummers (jaren '70, '80 misschien wel?)
In het andere nummer hoor je een man zingen:
"Zippediedoedaa, Zipperdiedee"
Die is heel bekend volgens mij.
Dat is een disney nummer uit de film "song of the south"quote:Op maandag 4 april 2005 14:20 schreef E-Spot het volgende:
IIn het andere nummer hoor je een man zingen:
"Zippediedoedaa, Zipperdiedee"
Die is heel bekend volgens mij.
In dezelfde stijl: Tito Puente, Compay Segundo.quote:Op maandag 4 april 2005 01:38 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik zoek een band in de stijl van de Buena Vista Social Club, liefst in dezelfde taal, gewoon die lekkere zonmuziek.
Ik ken immers alle cd's van Buena Vista en Ibrahim Ferrer uit mijn hoofd en wil deze zomer graag iets nieuws..... iemand een idee?
Murray Head - One Night in Bangkokquote:Op maandag 4 april 2005 19:17 schreef Cerby het volgende:
Ik zoek de naam van dit 80s nummer:
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the devil walking next to me
Hier heb je de link van Dhr. Google: google.nlquote:Op maandag 4 april 2005 19:17 schreef Cerby het volgende:
Ik zoek de naam van dit 80s nummer:
One night in Bangkok makes a hard man humble
Not much between despair and ecstasy
One night in Bangkok and the tough guys tumble
Can't be too careful with your company
I can feel the devil walking next to me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |