don diablo- gates are openquote:Op donderdag 7 april 2005 19:52 schreef Fonz het volgende:
Hoe heet het nummer wat onder de commercials van de TMF Awards zit?
het is van don diablo, maar hoe heet het??
Shifty - Slide Along Sidequote:Op donderdag 7 april 2005 21:25 schreef Scarface_ het volgende:
Ik zoek een rap nummer met een oude sample erin, volgens mij is het van die gast met dat zwart haar van Crazy Town of hij lijkt erop :-D
Echt helemaal niemand??quote:Op zondag 3 april 2005 23:34 schreef ReVu het volgende:
Ik heb weer iets...
Op Introkamp bij ons was het een befaamd nummer!
Het is een vrij hard dance nummer... met tekst erin van denk ik een zwarte kerel, en hij zegt steeds:
"In case you didn't hear me, i'm from new jersey" -of zoiets-
Weet iemand dit??
dankje..quote:Op donderdag 7 april 2005 13:05 schreef NRH het volgende:
Voor de zesduizendste keer:
Desperate Housewives: Eels - Flyswatter
Yorin Blockbusters: Radiohead - Street spirit
Ik neem aan dat je ook deze bedoeldquote:Op donderdag 7 april 2005 23:14 schreef Maart85 het volgende:
we zijn nu tv aan het kijken en de theme van tmf afwards kwam langs.
Hoe heet dat nummer? Klinkt namelijk een stuk beter dan al die nummers die verder tijdens de show voorbij komen
Tis een vrolijk deuntje en komt iedere keer als tmf awards weer (na de pauze) begint en tijdens de afsluiting (als er pauze komt).
Wie weet het nummer?
Maart
quote:
Sorry..quote:
I was born in new jersey, I said it before But I guess nobody heard mequote:
Matia bazar - Ti sento? (kan het fragment niet luisteren zit neit thuis.)quote:Op vrijdag 8 april 2005 10:25 schreef AlfredS het volgende:
Ik ben op zoek naar spaanstaligsoort nummertje. Beetje latin, salsa, bubbling. Enige wat ik van de tekst kan opmaken is zoiets als: Te Queiro, te queiro, no mi ame. Nummer kwam langs bij "probleemwijken" toen ze in die haagse buurt waren. Die gasten hadden het nummer in de auto op staan.
Heb hem ff online gezet:
http://rapidshare.de/files/1178470/miamo1.wav.html
Slipknot is het in ieder geval nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:30 schreef egilio het volgende:
http://slipknot.home.uos.ac.kr/federal_corey.wmv
Leuk filmpje, maar ook fijne muziek! Maar wat? Iemand hier misschien die het weet?
Het filmpje wel idd zie ik nu, een antwoord op de vraag nog nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Slipknot is het in ieder geval niet
Dit filmpje staat al eerder in dit topic overigens...
De enige meekraaiende haan op een danceplaat, die ik mij 1 2 3 kan heugen isquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:36 schreef alyel het volgende:
Bij de reclames op radio 538 hoor je by de reclame voor Dance Department op de achtergrond een haan die met het ritme mee kraait. Ik vroeg me af of dat ook echt een bestaand nummer is, waarin die haan kraait. Wie weet dan welk nummer dat is?![]()
Wat voor soort nummer is het?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
'k ben op zoek naar een frans nummer wat ik wel es op de radio hoor. Ik weet de naam en artiest niet, maar 't is wel een redelijk bekent nummer. Gemaakt rond 2003 schat ik ('k weet het niet zeker).. maar je hoort het nu niet zo heel vaak meer.
Weet iemand mssn waar ik het over heb?
Gokje: Noir Désir - Le vent nous porteraquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:56 schreef Siriusje het volgende:
'k ben op zoek naar een frans nummer wat ik wel es op de radio hoor. Ik weet de naam en artiest niet, maar 't is wel een redelijk bekent nummer. Gemaakt rond 2003 schat ik ('k weet het niet zeker).. maar je hoort het nu niet zo heel vaak meer.
Weet iemand mssn waar ik het over heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |