Mijn vraag heb ik ook opgelost: Cryin' van Aerosmithquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:39 schreef blieblie het volgende:
Samba di Janeiro heb ik op mijn pc van Bellini & Carrilio![]()
Tis dat ik em niet mag sharen van Fok.
Iemand enig idee welk nummer Christina Milian met Aerosmith zingt in de film "Be Cool"?
Nee dit is hem niet...quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Drunkenmunkey - Yeah
Maar die is niet heel nieuw.
Het is toch niet Usher - Yeah ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus nogmaals: ik zoek een dancenummer waarin ze steeds 'yeah' zeggen, zoiets als 'yeheahheah'.
The Willowz met Something ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe heet dat nummer in de nieuwe reclame van ...ik meen renault...dat hij beelden van vroeger ziet maar dat je op het laatst hoort...vroeger was toch niet alles zo fijn?
alvast bedankt![]()
Zou best kunnen...quote:
Waarschijnlijk wel dus, volgende keer voor muziek in reclame's... www.ster.nl en dan muziek in reclame's. Daar staat het meestal welquote:Adverteerder/merk: Renault
Eerste uitzending: 17 maart 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Something
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): The Willowz
Ja ik zocht hem daar al maar ik kon hem neit vindenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:37 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Zou best kunnen...
[..]
Waarschijnlijk wel dus, volgende keer voor muziek in reclame's... www.ster.nl en dan muziek in reclame's. Daar staat het meestal wel
precies dat nummer had ik duz ook in mun hoofd!quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:46 schreef ikkemikke het volgende:
[..]Jij bent echt geweldig, dit is hem!! Geweldig bedankt voor het zoeken iedereen en voor jou
![]()
LCD Soundsystem - Yeah ??quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:52 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zoek een dancenummer waarin de hele tijd 'yeah' gezegd wordt. Volgens mij redelijk nieuw, kan het mis hebben.
Eddy Grant ??? (van o.a. Electric Avenue)quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:49 schreef furanku het volgende:
Ik zoek een nummer waarvan ik alleen de voornaam van de artiest weet..
Die voornaam is Eddy.. het is een donkere, heeft een 4 jaar geleden een soort remix uitgebracht van een eigen nummer die ook al een hit was vroeger. Het is een redelijk uptempo nummer.
Dank uquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:54 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Eddy Grant ??? (van o.a. Electric Avenue)
Saybia - The Day After Tomorrow?quote:Op zaterdag 2 april 2005 13:55 schreef VilleRoy het volgende:
POGING 2 HELP MIJ AAN DIT NUMMER !!!
Ik zoek weer eens een nummer:
Beetje Oasis achtig nummer (zwijmelachtig) met de tekst:
And tell me why oh why (en dan verder met tekst lijkend op de volgende 'melodie na na na na na na naa na na na na na naa)
Niemand een idee ??? Het is een vrij rustig nummer wat vervolgd in een wat meer up tempo nummer. Met duidelijk de tekst (in het rustige gedeelte):
And tell me why oh why the ...... the.... vervolgens wat meer up -tempo. Gezongen door een mannelijke stem. Wie helpt mij
![]()
Ik vind het altijd weer knap als op de beschrijving van een nummer er via een mede-forummer de titel en/of artiest eruit komt rollen !!! Kortom bedankt weer want dit is hemquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:48 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Saybia - The Day After Tomorrow?
vond de omschrijving nou niet bepaald op het nummer lijken....maar ik sta er van versteld dat jij het er wel uit kan halen!quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:55 schreef VilleRoy het volgende:
[..]
Ik vind het altijd weer knap als op de beschrijving van een nummer er via een mede-forummer de titel en/of artiest eruit komt rollen !!! Kortom bedankt weer want dit is hem![]()
![]()
TNX Gambolputty !!!
Racoon - Blue Daysquote:Op zaterdag 2 april 2005 20:42 schreef Cylvia het volgende:
Ik zoek de titel van een nummer van Racoon, heel mooi liedje met iets van 'youre an asshole' erin aan het einde.... Iemand????
quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:45 schreef Remzz het volgende:
Ik zoek het nummer uit een autoreclame. Is net nieuw op de tv(of nieuw een weekje of 2 denk ik). Van z'n kerel die dan terug denkt aan de tijd met zijn vriend.
quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe heet dat nummer in de nieuwe reclame van ...ik meen renault...dat hij beelden van vroeger ziet maar dat je op het laatst hoort...vroeger was toch niet alles zo fijn?
alvast bedankt![]()
No problemo hoorquote:
Thicke - When I Get You Alone?quote:Op zondag 3 april 2005 12:02 schreef bravo het volgende:
Goeie morgen, ik zoek ook een nummer, het gaat om een nummer met een klassiek liedje. Maar met een beat er onder.
In de clip, zie je iemand met lang(er) haar en fietst hij door de straten van (misschien) new york????
Volgens mijn zusje, zit er love in de titel..
Iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |