Ja dat heb ik nou ookquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:32 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ik weet welke je bedoelt ben alleen ff de naam en artiest ervan kwijt...maar ik heb nu het deuntje in mun hoofd..damnz..hoe heetie nou?![]()
Jahaaaaa, dat is 'm! Nu nog de titel of artiest en we zijn eruitquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:43 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
ging zoiets van...."baci baci jamboo...ah tjieka tjieka tjieka ..[deel ontbreekt]....come dance with me...[deel ontbreekt]..falling in love" (kweet niet of het engels was maar dat maakte ik er altijd van...)![]()
Brazilliaans?quote:Op vrijdag 1 april 2005 20:46 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Jahaaaaa, dat is 'm! Nu nog de titel of artiest en we zijn eruit![]()
En het was volgens mij geen engels, maar het klinkt afrikaans of zo![]()
Passion fruit- riga ding dong songquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:39 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn als je erop kunt komen, ik heb namelijk het deuntje in mijn hoofd en raak het niet meer kwijt![]()
Het is volgens mij toch wel een redelijk grote hit geweest, ik weet alleen niet wanneer.
Zou ook kunnen, maar in Brazilië spreken ze toch portugeesquote:
Dat zou ook nog kunnenquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:49 schreef Wouter.1984 het volgende:
[..]
Passion fruit- riga ding dong song
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:03 schreef ikkemikke het volgende:
Zowel Samba di Janeiro als rigga ding dong song zijn het niet. Dank jullie wel voor het zoeken!
Oh wacht... dit nummerquote:Op vrijdag 1 april 2005 20:30 schreef ikkemikke het volgende:
[..]
Sorry, maar is het niet. Dank je wel, het is een leuk vrolijk nummer, dus ben er wel blij mee![]()
Maar in het refrein zitten echt de woorden baci, baci, bambo of mambo.
quote:Bate forte o tambor
Eu quero i
Tic tic tic tic tac
Bate forte o tambor
Eu quero i
Tic tic tic tic tac
Even kwam de gruwelgedachte in me op dat het Coco Jambo van die ene engerd is, maar dat is geen leuk liedje, dus dat kan nietquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh wacht... dit nummer.
Die heb ik ook nog ergens.. ff zoeken.
Gevonden: Chilli feat. Carrapicho - Tic, tic tac.
quote:Op vrijdag 1 april 2005 21:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Oh wacht... dit nummer.
Die heb ik ook nog ergens.. ff zoeken.
Gevonden: Chilli feat. Carrapicho - Tic, tic tac.
[..]
Mijn vraag heb ik ook opgelost: Cryin' van Aerosmithquote:Op vrijdag 1 april 2005 21:39 schreef blieblie het volgende:
Samba di Janeiro heb ik op mijn pc van Bellini & Carrilio![]()
Tis dat ik em niet mag sharen van Fok.
Iemand enig idee welk nummer Christina Milian met Aerosmith zingt in de film "Be Cool"?
Nee dit is hem niet...quote:Op vrijdag 1 april 2005 07:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Drunkenmunkey - Yeah
Maar die is niet heel nieuw.
Het is toch niet Usher - Yeah ?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus nogmaals: ik zoek een dancenummer waarin ze steeds 'yeah' zeggen, zoiets als 'yeheahheah'.
The Willowz met Something ?quote:Op zaterdag 2 april 2005 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
Hoe heet dat nummer in de nieuwe reclame van ...ik meen renault...dat hij beelden van vroeger ziet maar dat je op het laatst hoort...vroeger was toch niet alles zo fijn?
alvast bedankt![]()
Zou best kunnen...quote:
Waarschijnlijk wel dus, volgende keer voor muziek in reclame's... www.ster.nl en dan muziek in reclame's. Daar staat het meestal welquote:Adverteerder/merk: Renault
Eerste uitzending: 17 maart 2005
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: Something
Componist: onbekend
Uitvoerende(n): The Willowz
Ja ik zocht hem daar al maar ik kon hem neit vindenquote:Op zaterdag 2 april 2005 01:37 schreef Cornerman het volgende:
[..]
Zou best kunnen...
[..]
Waarschijnlijk wel dus, volgende keer voor muziek in reclame's... www.ster.nl en dan muziek in reclame's. Daar staat het meestal wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |