en ik moet maandag een half uur eerder beginnenquote:Op woensdag 30 maart 2005 08:54 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb me net ziekgemeld
M'n baas zei "nee". Ik zei "ja"...
quote:Op woensdag 30 maart 2005 08:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
en ik moet maandag een half uur eerder beginnenen dat irritante ventje ging mij ook aanspreken
maar gauw die nare site weggeklikt..
afmaken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:02 schreef DennisMoore het volgende:
't Is rustig.
En de mensen die ik op andere afdelingen moet hebben, zijn er niet.
Zieken, parttimers, bla. Je hebt 'r niks an..
lange-afstandsraket ?quote:improviseren
Weet niet hoe ver z'n collega's weg wonenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:14 schreef creno het volgende:
ik ben toch nog niet naar mijn werk dus meteen hier maar een TVP plaatsen !
[..]
lange-afstandsraket ?
you've got a pointquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet niet hoe ver z'n collega's weg wonen
Eejquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:14 schreef Cybart het volgende:
ochtend!
Zullen we ruilen? Mag jij ziek zijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:17 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik heb nu al geen zin meer, en m'n hele dag staat volgepland
nee, eerste week van mei is het pas vakantie... (meivakantie)quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej
Is 't nou vakantie eik. deze week?
mits griepje (aanstellerij), jaquote:
Hmm.. dat zou ik toch nog meegekregen moeten hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, eerste week van mei is het pas vakantie... (meivakantie)
aantal jaar geleden is de paasvakantie afgeschaft en de voorjaarsvakantie ingevoerd
quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mits griepje (aanstellerij), ja![]()
het leven van de werkende man is niet al te best huh?quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. dat zou ik toch nog meegekregen moeten hebben
Nah ja, ik heb er toch niks aan...
gerben ?quote:
Het doet je terug verlangen naar de tijd dat je uit school lekker een terrasje kon gaan pakken enzo.. en naar de BIOS, omdat je toch niks beters te doen had ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:22 schreef Cybart het volgende:
[..]
het leven van de werkende man is niet al te best huh?
Je kunt het hem natuurlijk gewoon vragen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:31 schreef DennisMoore het volgende:
Een kamer verderop zit een uitzendkrachtje ofzo, of misschien een zoontje van een collega.
Jaar of 16 gok ik, hippe haartjes, hippe kleding, zelfs een gleufhoedje op..
Ik schat in dat ie homo is.
Ik wens je veel personeel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is eigen baas zijn toch heerlijk.
of in het tussenuur langs de mac of shoppenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het doet je terug verlangen naar de tijd dat je uit school lekker een terrasje kon gaan pakken enzo.. en naar de BIOS, omdat je toch niks beters te doen had ...
Doe niet zo raar. Dat vraag je als 30-jarige niet aan een 16-jarige.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je kunt het hem natuurlijk gewoon vragen.
Ik heb veel personeel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wens je veel personeel..
Leuke is wel dat je je eigen salaris kunt vaststellen..
laat me raden.....quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat is eigen baas zijn toch heerlijk.
onze glazenwasser heet gerben, is een oud-school/klasgenootje maar in mijn ogen nietquote:
Straightlooking is okay.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar. Dat vraag je als 30-jarige niet aan een 16-jarige..
Bovendien weet men het (officieel) hier van mij nog niet eens.
Wat ken je me toch/nog* goed CB-tje.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
laat me raden.....
je bent weer geen zak aan het doen,
je kiest je eigen vakantie
je eigen glazenwasser?
en nog belangrijker, je eigen bierglazenwasser, en de tijd dat je die 1 nodig hebt?
een glazenwasser van jezelf is toch heel anders dan die van een ander!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat ken je me toch/nog* goed CB-tje.
[sup]*doorhalen wat niet van toepassing is.[/img]
"Hebben jullie geen glazenwasser? - Hebben jullie er bewust voor gekozen, of
konden jullie geen glazenwasser krijgen?"
Ik voldoe aan beide eisen.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Straightlooking wel, straightacting niet.
Heb 't idee dat ik wel redelijk -looking ben..
F.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Hebben jullie geen glazenwasser? - Hebben jullie er bewust voor gekozen, of
konden jullie geen glazenwasser krijgen?"
dat zal ik wel eens komen checken een keer...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb hier trouwens meerdere glazenwassers. Bierglazenwassers...
Nou.. hij is eng 'normaal' voor een Amsterdamse heaumeau..quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat maakt in A'dam toch niet uit?
(bier)glazenwassersquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:54 schreef Semisane het volgende:
Tralalalalaa Goeiemorgen
En wat is het roddel-onderwerp van vandaag.
Volgens mij zegt dat nog helemaal niéts.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:46 schreef Vlarp het volgende:
Nou.. hij is eng 'normaal' voor een Amsterdamse heaumeau..
Ik ben thuis...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:54 schreef Blubberzwijn het volgende:
wat gaat dit topic hard op de vroege morgen
Ja, jouw tripjes naar onze hoofdstad zijn erg beperkt geweest de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat zal ik wel eens komen checken een keer...
ojawel hoor...quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij zegt dat nog helemaal niéts..
Jawel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Volgens mij zegt dat nog helemaal niéts..
zullen we het daar op houdenquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, jouw tripjes naar onze hoofdstad zijn erg beperkt geweest de afgelopen jaren.
Sneeuwvrees?
sterkte.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
zullen we het daar op houden
en het feit dat ik natuurlijk niet weet waar ik het moet zoeken speelt ook mee (zwak excuus)
pass me binnenkort de details maar eens door...
maar nu eerst yet another funeral
sterkte Cybartquote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
en het feit dat ik natuurlijk niet weet waar ik het moet zoeken speelt ook mee (zwak excuus)
Daar is idd veel over te roddelen....quote:
Sterkte Bart!quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:59 schreef Cybart het volgende:
[..]
pisa!quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Daar is idd veel over te roddelen....Kopje koffie Glazenwasser?
'Normaal' voor Amsterdamse begrippen kan nog steeds heel raar zijn.quote:
miljaar! wat doe jij uit bedquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:14 schreef wizarddragon het volgende:
Ow god.. dit is zo verkeerd en veels te vroeg.. Mogguh
Biertje?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:13 schreef Blubberzwijn het volgende:
bah ik moet echt van mijn vervelende eigenschap af alles snel naar binnen te klokken.. (thee die VEEL te heet is, melk die over de datum is, drank waar teveel alcohol in zit..)
Nou spreken 2 mensen al van normaal.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'Normaal' voor Amsterdamse begrippen kan nog steeds heel raar zijn..
En ik ken jou niet irl he?
Ik had het over 'normaal'quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou spreken 2 mensen al van normaal.
verwend nestquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb een midterm tentamen, maar ik wil niet. Ik wil gewoon lekker in m'n bed liggen![]()
Ik heb geen zin het uit te leggenquote:Op woensdag 30 maart 2005 10:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je kan gewoon je mening niet onderbouwen.
arGo... da's het bedrijf dat voor ons de ziekmeldingen en uitkering ed. regelt. Zegmaar het GAK, maar dan anders.quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
argo of arbo?
valt het wel onder het UWV dan?quote:Op woensdag 30 maart 2005 10:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
arGo... da's het bedrijf dat voor ons de ziekmeldingen en uitkering ed. regelt. Zegmaar het GAK, maar dan anders.
Of juist niet, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan is het des te erger dat ie lui is.
Geen idee...quote:Op woensdag 30 maart 2005 11:50 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
valt het wel onder het UWV dan?
stel je eigen niet aanquote:Op woensdag 30 maart 2005 11:53 schreef Sjoe538 het volgende:
ik eis dat de TT word aangepast.
* Sjoe538 isn't geh.
Ik moet ook vrijdag naar Argo bellen als ik nog niet beter ben..quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:49 schreef Cazman het volgende:
Tsja, mensen zijn vaak minder ziek denk ik omdat ze anders meer werk hebben 300 vragenlijstjes en 20 kantoren te bezoeken als ze ziek zijn dan wanneer ze niet ziek zijn. D'r is wel veel veranderd sinds de laatste keer dat ik ziek was zeg
Je mag bellen!quote:Op woensdag 30 maart 2005 12:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik moet ook vrijdag naar Argo bellen als ik nog niet beter ben..
hekserij! dinxperdinges is nog mysterieuzer als roswellquote:Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaa zeg......
Een man die ik heb geinterviewd (heel heftig verhaal over een werkkamp in de oorlog waar hij gezeten heeft en waar hij voor het eerst na 60 jaar over vertelde, zélfs zijn kinderen wisten alleen maar dat hij in een kamp had gezeten, niet wat hij heeft meegemaakt daar), is overleden. Vrijdag heb ik nog twee uurtjes met hem na zitten babbelen, hij was helemaal opgelucht en ontspannen dat hij het kwijt was. Nog geen week geleden was het verhaal gepubliceerd..... Echt bizar! (en hij is de tweede, bij een vorig verhaal, een maand terug, idem dito)
Dat wordt spannend dan voor die bejaarde.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:33 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja, er staat nóg een bejaarde in de planning. Ben benieuwd....
"meneer, het is niet de bedoeling dat u naar beneden valt"quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:37 schreef Blubberzwijn het volgende:
meneer, leunt u even iets verder voorover over het balkon, ik wil u wat laten zien.. nog iets verder.. nog heel iets.. "ho"
Waarop wil je dan een serieus antwoord? Op die man die dood ging na dat interview? Waarom vind je dat bizar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
GOED, op serieuse reacties hoef ik hier ook niet te rekenen
Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:07 schreef Waxxer het volgende:
GOED, op serieuse reacties hoef ik hier ook niet te rekenen
Ja poes, maar dit is een slowchat hequote:Op woensdag 30 maart 2005 14:40 schreef Prego het volgende:
Onzin voor je leven! >>> [HOMO] # 1171 - Hatsjoe
Je bent evil...quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:48 schreef Blubberzwijn het volgende:
nou waxxje![]()
excuses als ik weer eens minder motiverende opmerkingen heb gemaakt![]()
Maar dan is het toch alleen maar een "mooi" iets. De man was gewoon klaar, dus kon ie verder...zeg maar.quote:Op woensdag 30 maart 2005 14:41 schreef Waxxer het volgende:
Ooohh maar zo denk ik er ook over, hij was 30 jaar geleden tijdens zijn werk van een ladder gevallen en zat sinds die tijd in een rolstoel, de collega die erbij was kon het al die tijd niet opbrengen,emotioneel, om bij hem thuis te zijn of om er over te praten, dat is 1,5 week geleden voor het eerst gebeurd. Vorige week woensdag zijn verhaal gepubliceerd en nu is hij overleden. Hij was "klaar" met alles, denk ik...
meestal ben ik wel lievquote:
Tis een Nederlandse Duitser?quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:29 schreef Waxxer het volgende:hij spreekt gewoon Nederlands én is aardig
net als onze duitse lerares die ook 'Nederlands' sprakquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:44 schreef Waxxer het volgende:
Nee, hij sprak gewoon Nederlands!Ik bedoel, dat ben ik op zich wel gewend, qua tankstation, maar zelfs helemaal in Kleve....!
![]()
![]()
Maargoed, misschien juich ik te vroeg, moet nl terugbellen en dan weet je nooit wie of wat je dán aan de lijn krijgt....
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
net als onze duitse lerares die ook 'Nederlands' sprak
"die LEUTE! die LEUTE!!!!, kaik zoo: die LEUTE.. doe alzof ju eggt op die feesjeh bent mit die LEUTE!, Okeej Maartin nu jai"
"uhh, die leute?"
"jah toll! gut"
nee ik zat altijd in de klas met een vriendin en een vriend spelletjes te doenquote:Op woensdag 30 maart 2005 15:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Maartin
![]()
Volgens mij was jij echt de knuffel van de klasklopt he??
quote:Op woensdag 30 maart 2005 15:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
net als onze duitse lerares die ook 'Nederlands' sprak
"die LEUTE! die LEUTE!!!!, kaik zoo: die LEUTE.. doe alzof ju eggt op die feesjeh bent mit die LEUTE!, Okeej Maartin nu jai"
"uhh, die leute?"
"jah toll! gut"
Heb je nu weer hoofdpijn? Je hebt altijd hoofdpijn!quote:
Geen hoofdpijnquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:27 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Heb je nu weer hoofdpijn? Je hebt altijd hoofdpijn!
quote:Winst verzekeraar Univé bijna verdubbeld
Uitgegeven: 29 maart 2005 12:02
ZWOLLE - De winst van de coöperatieve verzekeraar Univé is vorig jaar met 89 procent gestegen tot 151 miljoen euro voor belastingen. De premie-inkomsten stegen met 3 procent tot 1,54 miljard euro. Het totaal aan uitkeringen daalde met 3 procent.
Dat liet Univé dinsdag weten. Het aantal polissen nam in 2004 verder toe. De verzekeraar zonder winstoogmerk profiteerde van een reorganisatie die het in 2004 afrondde. De verkoop van de levensverzekeringsportefeuille aan Reaal leverde een eenmalige bate van 7,7 miljoen euro op.
Ahhhh... waxje tochquote:Op woensdag 30 maart 2005 16:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
zonder die reorganisatie had ik de tickets naar NY al in huis, bij wijze van
Och, als daar niet van die ongelukkige mensen in de keuken en achter de kassa stonden...quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ahhhh... waxje toch
Kun je niet bij de Mac of BurgerKing gaan werken?
Je moet fietsen!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 16:56 schreef Blubberzwijn het volgende:
pff heb het weer helemaal gehad hier.. zo lekker in de auto keihard nightwish aan
Nee hoor, dat verschilt per school. Er zijn ook basisscholen die deze hele week vrij hebben (m'n collega baalde al ... "fuck, de kids een week thuis"). M'n sportschool is bv ook de hele week dicht vanwege paasvakantie.quote:Op woensdag 30 maart 2005 09:20 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee, eerste week van mei is het pas vakantie... (meivakantie)
aantal jaar geleden is de paasvakantie afgeschaft en de voorjaarsvakantie ingevoerd
Wil ik ook!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, dat verschilt per school. Er zijn ook basisscholen die deze hele week vrij hebben (m'n collega baalde al ... "fuck, de kids een week thuis"). M'n sportschool is bv ook de hele week dicht vanwege paasvakantie.
Vakantiespreiding
Maar die hebben dan in Mei een weekje minder meivakantie.
IK WIL OOK VAKANTIE!!!!!!!
Ik gaat effies "kopen", momentquote:
Klinkt alsof het voor hem een zware last was die weggenomen was doordat hij er over heeft kunnen praten, waarna hij opgelucht en ontspannen kon sterven. Zie je vaker. Bv mensen die ongeneeslijk ziek zijn maar die op pure wilskracht bv de geboorte van een kleinkind of of een bruiloft kerst of weet ik 't nog overleven en daarna rustig sterven. The mind works in mysterious ways.quote:Op woensdag 30 maart 2005 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Nou jaaaa zeg......
Een man die ik heb geinterviewd (heel heftig verhaal over een werkkamp in de oorlog waar hij gezeten heeft en waar hij voor het eerst na 60 jaar over vertelde, zélfs zijn kinderen wisten alleen maar dat hij in een kamp had gezeten, niet wat hij heeft meegemaakt daar), is overleden. Vrijdag heb ik nog twee uurtjes met hem na zitten babbelen, hij was helemaal opgelucht en ontspannen dat hij het kwijt was. Nog geen week geleden was het verhaal gepubliceerd..... Echt bizar! (en hij is de tweede, bij een vorig verhaal, een maand terug, idem dito)
O ...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt alsof het voor hem een zware last was die weggenomen was doordat hij er over heeft kunnen praten, waarna hij opgelucht en ontspannen kon sterven. Zie je vaker. Bv mensen die ongeneeslijk ziek zijn maar die op pure wilskracht bv de geboorte van een kleinkind of of een bruiloft kerst of weet ik 't nog overleven en daarna rustig sterven. The mind works in mysterious ways.
moet al et hele weekend fietsen en raften enzoquote:
NIet zeiken!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
moet al et hele weekend fietsen en raften enzo![]()
Jer!quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:53 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oeh er komt in mei een electrofeest met felix da housecat vlak voor mijn duer!!!
Ze staan ook in een andere volgordequote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Wat zitten er veel uitroeptekens op dat toetsenbord ginder!!!!!!!!!!!!
Mja, zoiets dacht ik ook al...quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt alsof het voor hem een zware last was die weggenomen was doordat hij er over heeft kunnen praten, waarna hij opgelucht en ontspannen kon sterven. Zie je vaker. Bv mensen die ongeneeslijk ziek zijn maar die op pure wilskracht bv de geboorte van een kleinkind of of een bruiloft kerst of weet ik 't nog overleven en daarna rustig sterven. The mind works in mysterious ways.
Is 't warm daar?quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:00 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!!!!!
zaterdag pas terug naar huis!
istanbul is zooooooo gafa!!!
gister een cruise gedaan over de bosporus!!!
!! !!! !!! !!!! !! !!!!!!! !!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:02 schreef Ang3l het volgende:
Wat zitten er veel uitroeptekens op dat toetsenbord ginder!!!!!!!!!!!!
Kipje kokenquote:
hutmeelquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja..
Heb je dat fijne engeltje uit je usericon ook groter?
Hoofd inpakker bij Bolletje?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:21 schreef mr_mime het volgende:
gnaaf
en waxxer.. wat zoek je voor baan dan?
iets in de ricting koekjesfabriek weet ik nog wel namelijk
Neequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:23 schreef tech het volgende:
Hmm, mijn verbinding is toch niet zo breed als ik dacht? Of is MSN gewoon kut, vanavond?
Mijn msn doet het ook niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:23 schreef tech het volgende:
Hmm, mijn verbinding is toch niet zo breed als ik dacht? Of is MSN gewoon kut, vanavond?
bolletje zit in heerde, is nog wel te doen voor waxxer jaquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hoofd inpakker bij Bolletje?
Dan is Wax zo weer zijn smalle taille kwijt.
nijmegen heeft een roze plaatsnaambordquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, een discussie wat de homostad is van Nederland Amsterdam of Nijmegen.
Ik wist niet eens dat Nijmegen een scene had.
Zijn dat die gore dingen met yoghurt erin?quote:
Nijmegen heeftquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:32 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nijmegen heeft een roze plaatsnaambord
+1 punt
[afbeelding]
o.a. maar je hebt ze ook met beschuit en chocoladequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zijn dat die gore dingen met yoghurt erin?
En op de Fok! Frontpage weer de grbuikelijkequote:Op woensdag 30 maart 2005 20:32 schreef mr_mime het volgende:
[..]
nijmegen heeft een roze plaatsnaambord
+1 punt
[afbeelding]
wanneer het discriminatie is dan wordt er op de FP wel wat aan gedaan toch?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En op de Fok! Frontpage weer de grbuikelijkereacties als het om homoz gaat
Nijmegen
Misschien later maar eens naar toe verhuizen
's avond stappen in de Moulin Rouge.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben voor een [HOMO] meet in Nijmegen.. en dan de hele dag aan de Waalkade in de zon zitten
Wat heb jij met Nijmegen?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:40 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En op de Fok! Frontpage weer de grbuikelijkereacties als het om homoz gaat
Nijmegen
Misschien later maar eens naar toe verhuizen
Is dat wat? En wat is't uberhaupt voor iets?quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
's avond stappen in de Moulin Rouge.
MSN is weer officieel stuk...quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:53 schreef BadBadPresident het volgende:
was net lekker aan het msnsletten werkt ie niet meer...andere mensen ook dit probleem?
ik wou ff iedereen vertellen over het feit dat eht spookt in mijn huis maarjaaaaaaa
bedankt meneerquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:58 schreef mr_mime het volgende:
http://webmessenger.msn.com werkt nog wel
gewone msn hier ook niet.. ( p.s. kijk eens in DIG, "het grote er is iets down topic"
Een cafe.quote:Op woensdag 30 maart 2005 20:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Is dat wat? En wat is't uberhaupt voor iets?
Ik en nijmegen? Ik was er 1 of 2 keer en was meteen verliefd op die waalkade. Nah ja, het stadje is verder ook gezellig hoor
bel ang3l!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:03 schreef BadBadPresident het volgende:
maarja ik heb dus mogelijk een spook in mijn huis :S een van de vorige bewoners had zichzelf verhangen in het trapgat...was het beurt geheim totdat de buurman zijn mond voorbij praatte. Dus ik meteen geesten uitdrijven intikken bij google....better to be safe then to be sorry
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:03 schreef BadBadPresident het volgende:
maarja ik heb dus mogelijk een spook in mijn huis :S een van de vorige bewoners had zichzelf verhangen in het trapgat...was het beurt geheim totdat de buurman zijn mond voorbij praatte. Dus ik meteen geesten uitdrijven intikken bij google....better to be safe then to be sorry
klikt logisch, maar ik begrijp er geen bal vanquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:06 schreef DennisMoore het volgende:
Damn, ik heb vandaag tbv audioscrobbler.com m'n mp3-collectie laten spelen in mijn afwezigheid. Maar daarbij vergeten winamp op shuffle te zetten....
nou, niks echt bizars gemerkt. Alleen ik woon hier een half jaar en sindsdien wat meer down dan gewoon, voel me ook niet echt thuis hier ofzoquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
"Spookte" het ook al in je huis voor je dat wist?
beter FoK dan jij ..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
en toen lag FOK ook f fplat?
Zoiets jaquote:
na die eerst ritueel geslacht te hebben ofzo dan hequote:Op woensdag 30 maart 2005 21:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die is een kip aan het koken.
Ik ben dit weekend al in Nijmegen. Alleen ik drink dan geen bier.quote:
Om eerlijk te zijn hé......wil ik het niet weten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
na die eerst ritueel geslacht te hebben ofzo dan he
Want?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend al in Nijmegen. Alleen ik drink dan geen bier.
wat zijn dan dingen waar je nog wel antwoord op wil hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn hé......wil ik het niet weten.
wat is het antwoord op alle vragen? (was toch een getal oid?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
wat zijn dan dingen waar je nog wel antwoord op wil hebben?
beter dan A'dam en dat verre westenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
nijmegen is tenminste niet zo verrotte ver
ja, maar het is meer een kwestie van in de gedachten van SAJ kruipen dan dat er perse een entwoord zou moeten zijn.... niet elke vraag dient beantwoord te wordenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
wat is het antwoord op alle vragen? (was toch een getal oid?)
maar alle vragen kun je toch beantwoord zien?
en als je weet dat er geen antwoord is, tenminste geen echt antwoord, dan stel je de vraag toch gewoon niet?
En 't is leukquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
nijmegen is tenminste niet zo verrotte ver
quote:Index / Code #5
Het forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen opnieuw. (De verbinding met de database server werd verbroken tijdens een handeling.)
42quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
wat is het antwoord op alle vragen? (was toch een getal oid?)
Amsterdam is helemaal niet zo ver weg.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:36 schreef mr_mime het volgende:
[..]
beter dan A'dam en dat verre westen
nee hoor.. hier ook nog niet..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:39 schreef Andyvie het volgende:
Waarom ben ik nou altijd de laatste waarbij MSN het weer doet?
Maar qua heaumeau stappen is het naadje..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Amsterdam is helemaal niet zo ver weg.
vanuit een gat dichtbij Zwolle wel!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Amsterdam is helemaal niet zo ver weg.
Daarom doe ik dat ook zei weinig mogelijk en vermaak ik me opperbest in de hetero uitgaansplekjes.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar qua heaumeau stappen is het naadje..
Was het niet 42? Of komt dat doordat ik het boek nog niet helemaal uit heb? Geen spoilers AUB.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
41.
The Hitchhiker's Guide To The Galaxy - de film !
Alles is relatiefquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:43 schreef mr_mime het volgende:
[..]
vanuit een gat dichtbij Zwolle wel!![]()
ik kan er dus maar beter een hele vakantie aan besteden?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, als je danzo nodig in m'n gedachten kruipt moet je niet gaan zeuren dat je vannacht niet slaapt.
Ik kom gewoon niet te vaak in Amsterdam om te stappenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Daarom doe ik dat ook zo weinig mogelijk en vermaak ik me opperbest in de hetero uitgaansplekjes.
In de vakantie slaap jij nooit 's nachts.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan er dus maar beter een hele vakantie aan besteden?
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet te vaak in Amsterdam om te stappen
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:44 schreef AnGabhar het volgende:
Was het niet 42? Of komt dat doordat ik het boek nog niet helemaal uit heb? Geen spoilers AUB.
en bedankt......quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de vakantie slaap jij nooit 's nachts.
Shit hé! Ik heb het met een soort vampier gehouden.
Ede-Wageningen, Nijmegen kan nooit meer dan een half uur reistijd inhouden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:46 schreef Andyvie het volgende:
Ik vind Nijmegen op zich best wel een goed idee
Ik zie mogelijkhedenquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
In amsterdam heb ik wel een oom wonen (met lieve neefjes en nichtjes) die boven zijn huis een extra kamer (met wc en zooi) heeft met lift waar je in en uit kan zonder dat je door hun huis moet
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ede-Wageningen, Nijmegen kan nooit meer dan een half uur reistijd inhouden.
Ik zal hem morgen in het café voor je neerzetten.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Maar ik heb desalnietemin nog wel een biertje van je te goed
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan deze:
[afbeelding]
routebeschrijving?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen in het café voor je neerzetten.
Niemand kent Greg the Bunny meer.quote:
Waar zat die in?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niemand kent Greg the Bunny meer.Als ik vertel dat ik dat vroeger gekeken heb, kijken ze me laf en ongeïnteresseerd aan.
Vast terrechtquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Niemand kent Greg the Bunny meer.Als ik vertel dat ik dat vroeger gekeken heb, kijken ze me laf en ongeïnteresseerd aan.
Greg was cool.. kan me vaag een aflevering ook herrineren dat Blah de hele tijd iets anders zei dan Blahquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Station uit, Damrak op, kalverstraat op, doorlopen tot de Esprit, rechtsaf het spui op en dan loop je er tegen aan.quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
The Sunclub - Jump (Club Mix)
Reflekt feat. Delline Bass - Need To Feel Loved
Kasabian - Processed Beats
Lasgo - All Night Long
Soul Central - Strings Of Life
Gwen Stefani - Rich Girl
Cabin Crew - Star To Fall
Star Strippers - Stars To Fall
David Guetta - The World Is Mine
quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Station uit, Damrak op, kalverstraat op, doorlopen tot de Esprit, rechtsaf het spui op en dan loop je er tegen aan.
Uhm.. o ja..quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Station uit, Damrak op, kalverstraat op, doorlopen tot de Esprit, rechtsaf het spui op en dan loop je er tegen aan.
Eén broine boterham met pindakaahs... Twee broine boterhammen met pindakaahs...quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik dacht meer aan deze:
[afbeelding]
piece of cake!quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan kun je dronken lopen.
En die moest de jonge kindertjes Nederlands leren?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén broine boterham met pindakaahs... Twee broine boterhammen met pindakaahs...
Het is graaf tel niet.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Eén broine boterham met pindakaahs... Twee broine boterhammen met pindakaahs...
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&q=answer+to+life+the+universe+and+everything&btnG=Searchquote:Op woensdag 30 maart 2005 21:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
42.
The Hitchhiker's Guide To The Galaxy - de film !
Reguliers aflopen, richting koningspein, oversteken richting Albert Heijn, brug over, linksaf het singel op en je loopt er tegenaan.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhm.. o ja..
Is het in de buurt van de reguliers?
Heeft het eerste wat met het 2e te maken?quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef Waxxer het volgende:
Zo, vergaderingen leiden maakt je snel zakelijk en zuur!
Ik moet minder vergaderingen leiden
Hey man trouwens
E.quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Reguliers aflopen, richting koningspein, oversteken richting Albert Heijn, brug over, linksaf het singel op en je loopt er tegenaan.
Dat ik het volgde tot het einde van de reguliers...quote:
dat weet jij dan weerquote:Op woensdag 30 maart 2005 22:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
S Club 8 is NIET gestopt..
ze zijn bezig met een nieuw album na de flop v/d serie op de BBC!
en Calvin is leuker dan Aaron!
Mwoah, indirect wel.... Ik heb alleen te veel ge-COC'd, heb mezelf niet meer ingeroosterd waardoor ik niet meer twee zaterdagen per maand aan het werken ben!quote:Op woensdag 30 maart 2005 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Heeft het eerste wat met het 2e te maken?
yupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |